استراتژی چادر مسافرتی عاقلانه

این چادرها همانطور که از نام آنها پیدا است، سقفی گنبدی شکل دارند که نسبت به چادرهای ساده و کلاسیک، برایشان مز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این چادرها همانطور که از نام آنها پیدا است، سقفی گنبدی شکل دارند که نسبت به چادرهای ساده و کلاسیک، برایشان مزیتی بهحساب میآید. ماشین لباسشویی بسیار قدرتمند است و شما با شستن چادر خود در آن، حالت ایستاده بودن و دوام آن را از بین میبرید و حتی اگر آن را تعمیر کنید اما چون درزهای چادر یکپارچگی خود را از دست دادهاند، متأسفانه این چادر مسافرتی هنگام طوفانها و بادهای شدید مقاومت لازم را ندارد. هرگز از سشوار، بخاری، یا دستگاه خشککن برای خشککردن چادر مسافرتی استفاده نکنید چون با توجه به جنس چادر ممکن است به آن آسیب برسانیم. ازآنجایی که چادرهای مسافرتی ممکن است در مناطقی قرار بگیرند که دارای گردوغبار، زباله، شن و سنگریزه و موارد از این قبیل باشند، پس ابتدا باید کاملاً و بهطور عمیق نواحی کثیف و لکه شدهی چادر مسافرتی را تمیز کنیم و با یک دستمال خشک، روی آنها کشیده و آنها را کاملاً پاک میکنیم تا بتوانیم چادر مسافرتی را بشوییم. یک تشت بزرگ را از آب ولرم پر کرده و چادر را در آب گذاشته تا کاملاً آب روی چادر مسافرتی بایستد و خیس بخورد اما چادر نباید بیشتر از نیم ساعت در آب بماند.

به این ترتیب ناحیه مورد نظر شامل نیمه غربی استان لرستان فعلی از حدود پل هرو در شرق تا مرز استان ایلام در غرب و از گاماسیاب در جنوب شهرستان نهاوند در شمال تا رود دز در شمال خوزستان در جنوب میشود. ازآنجایی که تمیز بودن چادر مسافرتی شما، نشانهای از شخصیت شما است، پس باید بدانیم که بعد از هرچند دفعه استفاده از آن، چگونه چادر مسافرتی را بشوییم که این کار هم بهسلامت خانواده و هم به افزایش طول عمر چادر مسافرتی کمک میکند. ۵- بعد از نزدیک کردن دو دست دو لبه ی چادر را با یک دست می گیریم. بعد از استفاده از صابون و مواد نرمکننده، زیپها را چند بار باز و بسته کنید تا مادهی نرمکننده روی دندانهها کار کند و زیپها بهراحتی باز و بسته شوند. سپس بعد از پاک کردن شیرهی درخت و لکههای دیگر باید آن قسمت را با آب ولرم بشوییم. نحوه شستن پنجرههای چادر مسافرتی به این شکل است که ابتدا قسمتهایی که کمی رنگ زرد گرفته و شفافیت اولیهی خود را از دست دادهاند را با کمک یک پارچهی نرم و با استفاده از آب ولرم و سرکه، تمیز میکنیم و سپس با استفاده از محلول پاککنندهی مناسب چادر یا مایع دستشویی ملایم و آب برای شستن آنها استفاده میکنیم.

᠎This a rt​ic le w as c᠎reated ᠎with GS᠎A  Cont en t ᠎Ge᠎nerator ᠎DE​MO​!

سپس محلول پاککنندهی مناسب چادر یا مایع دستشویی ملایم و کم عطر را به آن اضافه کنیم تا کف کند سپس اسفنج یا پارچه نرم را برداشته تا با این وسیله بهآرامی بتوانیم تمام نواحی چادر مسافرتی را بشوییم. امیدواریم این مطلب برای انتخاب چادر مناسب به شما کمک کرده باشد. رضاشاه کشف حجاب را با زور و اجبار انجام داد و ناگهان حق انتخاب را از زنان گرفت و هیچ روند جامعهپسندی برای این کار طی نشد. این نوع ساختار باعث میشود تا فشار بر تمام سطح چادر توزیعشده و آن را به پایداری قابلتوجهی برساند. چراکه این نوع چادر نامش را از یک اصطلاح ریاضی گرفته و بهواسطه استفاده از همین علم در آن است که او را پایدارترین نوع چادر مسافرتی مینامیم. با این حال، خارج از جامعه کوله گردی، چادرهای هرمی اصلاً محبوب نیستند. کوله شما نباید بیش از اندازه سنگین شود ثانیا وسایل را جوری بچینید که به کمر و عضلههای شما خیلی فشار وارد نشود. تذکر: بعد از خشک شدن چادر مسافرتی، آن را در محلی مرطوب و گرم مثل صندوقعقب خودرو یا زیر زمین نگذارید و آن را در محلی خشک و خنک نگهداری کنید. چندی بعد در ۲۹ شعبان ۱۲۸۹ سپهسالار با دستخطی که از جانب شاه صادر شد به صدارت عظمی منصوب گردید.

اگر کپکها را از بین نبریم بعد از گذشت زمان شستن آنها سختتر میشوند و باعث فرسودهشدن و از بین رفتن چادر مسافرتی میشود. بعدازاینکه تمام چادر مسافرتی را بهدرستی و بهطور کامل شستیم، آب تشت را خالی کرده و مجدداً آن را پر از آب میکنیم تا چادر را در آن آبکشی کنیم و شاید لازم باشد برای اینکه تمیزتر شود یکبار دیگر آب تشت را عوض کرده و چادر مسافرتی را بشوییم. یکی از انواع چادر که درواقع از سادهترین مدلهای آن است، چادر کلاسیک است. در جریان حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، طرحی از یوزپلنگ آسیایی به عنوان یکی از گونههای نادر و در معرض خطر بر روی پیراهن این تیم نقش بست. هنگامیکه به سفر، طبیعتگردی و کوهنوردی میروید، چادر مسافرتی یکی از مهمترین وسایلی است که در سفر به آن احتیاج خواهید داشت. این سبک از چادر مسافرتی شامل دو میله انعطافپذیر است که، از کف به سمت سقف چادر کشیده شده و ساختاری گنبد مانند به آن میدهد. با وقوع کودتای ۱۳۳۲، بر حیات سیاسی ایران، پردهای آهنین کشیده شد که رهبران مخالفان و احزاب سیاسی را از پایگاه اجتماعی خود و تودهٔ مردم جدا کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن