آیا می خواهید استخر ایزی ست خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و درشت به داخل استخر نفوذ کرده و آب استخر را آلوده و کثیف میکند به همین دلیل بهترین گزینه برای اینکه چنین مواردی رخ ندهد این است که از درپوش های مخصوص استخر استفاده شود . جنس بدنه نردبان اینتکس از پایه های آلومینیومی ضخیم با پایه های فایبر گلاس خشک ساخته شده اند که بسیار محکم و از طول عمر بالایی برخوردار میباشند . نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر نیز بحث کیفیت بالای بدنه این محصول است. پس از تهیه این پمپ باد حال به راحتی با باد کردن لبه بالایی این استخر و سپس با ریختن آب در داخل این محصول به صورت اتوماتیک این کالا راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. چنانچه سوالی درباره خرید , فروش , نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته برزنتی فریمی , راه اندازی پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری , دارید از کارشناسان ما در این مجموعه راهنمایی بگیرید . زیر انداز تاتامی در اندازه های 1x1 با قطر 10 میل و 20 میل تولید می شود و به صورت پازلی در یکدیگر نصب شده و به صورت یک تیکه به عنوان زیر انداز و کف پوش استفاده می شود .

Th is po st h᠎as ᠎be​en gener ated  by GSA C​onte nt Gene ra​tor DE MO .

همان طور که می دانید استخرهای ایزی ست از بدنه ای با نوع برزنتی و به صورت سه لایه شکل گرفته اند که بدنه ای ضخیم و بادوام خواهد بود. امکان نصب گرمکن آب و یا استفاده از آب سرد و گرم نیز در داخل این استخر به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می باشد. نمایندگی فروش انواع استخر ایزی ست پیش ساخته بادی ایزی ست esyset اینتکس و بست وی برای بزرگسالان و کودکان از بهترین برند های تولید کننده استخر های قابل حمل و پرتابل intex و bestway را میتوان نام برد این دسته از محصولات برای تمام سنین قابل استفاده بوده و از نظر نصب و راه اندازی بسیار راحت و سریع میباشد به لحاظ قیمت هم از استخر هایی که دارای پایه فلزی هستند بسیار پایینتر است اما از نظر کیفیت دقیقا همان استخر پیش ساخته مدل برزنتی است با این تفاوت که به جای پایه از باد استفاده میشود نصب استخر های بادی ایزی ست بسیار راحت و سریع انجام میشود و در کمترین زمان میتوانید آنرا راه اندازی و نصب نمایید . دلیل نامگذاری ایزی ست یا فست ست برای این استخرها، سریع نصب شدن آنها است. با کمک انواع پمپهای دستی و برقی میتوان آن را باد کرد و شما قادر هستید در سطح صاف و همواری در کمتر از 10 دقیقه آن را نصب و راهاندازی کنید.

در انواع دیگر استخرها شما نیاز دارید تا در ابتدا میله و پایههای استخر را نصب کنید اما در استخرهای ایزی ست تنها کافی است تا لبههای برزنتی استخر را با پمپ دستی باد کرده و آن را از آب پر کنید تا فرم اصلی خود را بگیرد. فیلتراسیون به وسیله پمپ تصفیه آب، آلودگیهای موجود در آب را حذف کرده و آب را با کیفیت بهتری در اختیار شما قرار میدهد. در قسمت پایین، توضیحاتی درباره محصول و کارخانه سازنده نوشته شده که در زیر آنها کد اسکن بارکد موجود است. از این استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت چند نفره نیز می توانید به راحتی استفاده کرده و حتی برای مواردی نظیر پرورش ماهی هم این محصول کاربرد دارد. در صورتی که قرص های کلر به صورت مستقیم و بدون سبد یا شناور در داخل استخر آماده پرتابل , استخر پیش ساخته و استخر بادی انداخته شود باعث رنگ پریدگی و سوراخ شدن استخر می شود به همین دلیل استفاده از سبد قرص کلر و قرار دادن قرص کلر در آن الزامی می باشد . استخرهای پیش ساخته در منازل برای استفاده بزرگسالان و کودکان انتخاب و خریداری میشوند که ابعاد آن با توجه به میزان فضایی که خانواده برای قرار دادن استخر در نظر گرفته است؛ مشخص میشود.

چناچه می خواهید آب استخر را مدت طولانی تری نکه داشته و از هر گونه بیماری و حساسیت پوستی به دور باشید حتما از قرص کلر به اندازه مشخص شده استفاده نمایید . 366 اینتکس intex 28132 دارای لبه بادی می باشد که شما برای راه اندازی و استفاده از این استخر تنها نیاز دارید که یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که این مورد را باید به صورت مجزا تهیه و خریداری کنید. 366 اینتکس intex 28132 هم از سری استخرهای پیش ساخته ایزی ست می باشد که شرکت اینتکس آن را این بار همراه با پمپ تصفیه آب ارائه کرده است. همچنین پمپ باد و راهنمای تصویری راه اندازی استخر از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز هستند. داشتن پمپ تصفیه آب موجب ایجاد مزیت های گوناگون می شود که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. قبل از ارائه این محصول قطعا شما مشاهده کرده اید که کمپانی اینتکس سعی کرده تا در ارائه استخرهای ایزی ست همواره یک سایز از این استخرها را هم با پمپ تصفیه و هم بدون پمپ تصفیه آب ارائه کند که در رابطه با این سایز هم این تصمیم را گرفته است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن