ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای اسباب بازی بادی

تایر (tire در انگلیسی آمریکایی انگلیسی و انگلیسی کانادایی یا tyre در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی نیوزیلند، ان

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

تایر (tire در انگلیسی آمریکایی انگلیسی و انگلیسی کانادایی یا tyre در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی نیوزیلند، انگلیسی استرالیایی و غیره) یک پوشش حلقه ای است که در اطراف یک چرخ محور قرار میگیرد تا از آن حفاظت کند و جلوی ضربه زمین با چرخ را میگیرد. در زبان انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی زلاند نویی، انگلیسی ایرلندی، انگلیسی استرالیایی و انگلیسی آفریقای جنوبی به صورت “jewellery” نوشته میشود. انواع شناورهای بادی در طرح های فانتزی متننوعی مثل ماهی ، دلفین و سایر حیوانات و همچنین انواع ماشین بادی بسیار مورد توجه بچهها قرار گرفته اند. برای خرید اسباب بازی کودک و انواع وسیله بازی بادی و غیر بادی این صفحه را تا انتها مطالعه کرده و از محصولات بادی اینتکس نمایندگی شرکت اینتکس در تهران ایران دیدن فرمایید. برخی انواع صندلی ویژه استادیوم، ضربه گیر، تیوب چرخ خودرو، کیسههای اضطراری هوا، و سازههای فضایی قابل انعطاف با استفاده از اصول بادشدن تهیه میشوند. اجسام دمیدنی با فشار کم معمولاً از مواد سبکتر ساخته میشوند. معمولاً این کار با هوا انجام میگیرد اما هیدروژن، هلیوم و نیتروژن نیز استفاده میشود. اسباببازی وسیلهای برای بازیکردن است که بهطور معمول بهوسیلهٔ کودکان مورد استفاده قرار میگیرد و در رشد و شکوفایی استعدادهایشان به آنان کمک میکند. Data has be en created by G᠎SA  Conte​nt᠎ Gener​ator Dem᠎ov᠎ersion​.

وسایل متعددی به عنوان اسباب بازی کودکان تولید میشوند، اما از هر وسیلهای هم نمیتوان به عنوان اسباب بازی استفاده کرد. مخترع بالن لاستیکی لاتکس طبیعی (رایجترین بالون) مایکل فارادی بود که در سال ۱۸۲۴، از طریق آزمایشها با هوا و گازهای مختلف چنین بالنی را تولید کرد. بالون یک شی انعطافپذیر با قابلیت پر شدن هوا و همچنین گازهایی مانند هلیوم، هیدروژن، اکسید نیتروژن یا اکسیژن است. اولین بار اضافه شدن جنسیت به اسباب بازیها در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ رخ داد. پیش از سال ۱۹۷۵، فقط حدود دو درصد از اسباب بازیها از لحاظ جنسیتی از یک دیگر جدا میشدند، در حالی که امروز در فروشگاهها این دستهبندی گسترش بیشتری پیدا کردهاست، محقق کلر میلر میگوید: «اسباب بازیها امروزه یک قلمرو جهانی محسوب میشود، امروزه تمام اسباب بازیها برچسب جنسیت دارند.» مجله نقش جنسی در این زمینه در سال ۱۹۷۵ با تمرکز بر تأثیرات جنسیت در جوانان آغاز شد. بهتر است که از فروشگاهها و شرکتهای نامعتبر خریداری نشود. ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگبندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود میکند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت. This h as been gen᠎erat​ed ᠎wi​th G᠎SA C on te nt Gener ator  Dem᠎ov᠎er​si on!

در کنار این موضوع، محققان همچنین ایدههای زن و مرد را به چالش کشیدند. چین در این رشته با دو ورزشکار (۱ مرد و ۱ زن) شرکت کرد اما هر دو ورزشکار دیسکالیفه شدند. برخی از قایقهای بادی طوری طراحی شدهاند که بتوان آنها را هنگام حمل و نقل از باد خالی کرد و در حجمی کوچک جابجا یا انبار کرد. این شناور بادی intex دارای سایبان بوده که هنگام استفاده در فضای بیرونی یا روی آب از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری می کند . کودکان و حتی نوجوان ها دوست دارند ساعت ها بر روی اسباب بازی های نرمی که انگار آنها را برای بالا و پایین پریدن بیشتر هل می دهد ورجه ورجه کنند و از این که این اسباب بازی ها در اثر وزن آنها نمی ترکند و همچنان با مقاومت زیاد آن ها را به بیشتر پریدن و جهیدن تشویق می کنند برای بیشتر ماندن بر روی این وسایل اصرار زیادتری می ورزند. در این موارد والدین ترجیح می دهند که نمونه های کوچک تری از این وسایل را به منزل بیاوند و با کنترل بیشتر آن را در اختیار فرزندانشان قرار بدهند. والدین هنگام خرید هر وسیله ای ابتدا به نکات ایمنی در خصوص آن وسیله برای فرزند خود توجه می نمایند.

در هنگام خرید سرسره بادی نکته ای که بسیار حائز اهمیت است توجه به آستانه تحمل وزن سرسره بادی کودک و رده سنی مناسب است چرا که این سرسره ها نیز یک حداکثر قدرت تحمل وزن را دارد و اگر وزن بیشتری به آن ها وارد گردد ممکن است سبب آسیب دیدن و یا ترکیدن سرسره کودک شود. وسایل بادی مختلفی برای بازی کودکان وجود دارد. این چادر بادی شامل کیت تعمیر برای رفع سریع و آسان سوراخ های کوچک روی چادر میباشد. همچنین این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم و امکان راه اندازی آسان در سریع ترین زمان ممکن، برای استفاده در مسافرت های شما و کودکانتان نیز توصیه می شود. ۱- داشتن یا نداشتن مارک استاندارد محصول آن کشور یا قاره. لازم به ذکر است که وسایل بادی اسباب بازی بسیار سبک هستند و به همین دلیل به راحتی میتوان آن ها را حمل کرد و چه بسا به دلیل اینکه بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است، در حالتی که باد آن ها را خارج کنید در بسته بندی های کوچکی جای می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن