برای محافظت از چشمها، عینک شنا ضروری است

لازم به ذکر است این نوارهای سیلیکونی بایستی از قابلیت جذب آب و همچنین انعطاف پذیری نیز برخوردار باشند تا هنگا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

لازم به ذکر است این نوارهای سیلیکونی بایستی از قابلیت جذب آب و همچنین انعطاف پذیری نیز برخوردار باشند تا هنگام اصابت امواج آب به عینک، سبب عدم آسیب رسانی به عینک شما شوند. بندها نقش نگهداره عینک شنا در دور سر را بر عهده داشته و قابلیت تنظیم دارند. بندهای عینک شنا از جنس لاستیک و سیلیکون هستند که از مقاومت بالایی در برابر کلر موجود در آب برخوردارند و نوع مرغوب بندها به آسانی پاره و یا در اثر تماس با کلر موجود در آب در مدت زمان طولانی دچار پوسیدگی می شوند. لازم به ذکر است که برای رشته دایوینگ (شیرجه از سکوی شنا) نباید از عینک شنا استفاده کرد. دایونگ عینک های مخصوص خود را دارد که از مقاومت بالایی برخوردارند و مناسب این رشته از شنا هستند. به این صورت که کاربران میتوانند لباس روی رگال را در تن خود ببینند بدون اینکه آن را بپوشند. فروشگاه ورزشی اونلی اسپرت علاوه بر برندهای مختلف عینک شما مانند: عینک شنای زاگز، عینک شنای اریا و عینک شنای عرضه کننده انواع محصولات و کالاهای ورزشی می باشد، دسته بندی های گوناگون ورزش های مختلف مانند: بدمینتون، فوتبال، شنا و لوازم تنیس، پینگ پنگ و پوشاک ورزشی لذا تمام کاربران گرامی که قصد خرید انواع ملزومات ورزشی مانند: خرید تیشرت بدمینتون، خرید راکت بدمینتون، خرید کفش بدمینتون، خرید لباس و کیت فوتبال، خرید گوی پردار و …

This ᠎post was done ᠎by G​SA Conte᠎nt Gen᠎erat​or᠎ D emover si on.

عینک های مسابقه ای با درزگیری مناسبی که در دور حدقه چشم ها دارند باعت مکس پوست در این قسمت شده و سبب ایجاد فشار بر چشم می شوند که شاید کمی موجب ناراحتی شناگران شود. با توجه به موارد اشاره شده باید در نظر داشت که الزاما عینک شنای گرانقیمت ملاک مناسبی برای انتخاب نیست؛ لذا تمام جوانب را هنگام خرید در نظر بگیرید. از طرفی عینک های طبی نیز برای کسانی طراحی می شوند که چشم آن ها در حین شنا باید مسلح به عینک باشد. برای این گونه افراد عینک شنا با نمره طبی تولید میشود تا بتوانند ضمن بهرهگیری از سایر مزایای عینک، دید صحیح خود را هم داشته باشند. ↑ «رشت رتبه اول کشوری در تولید برنج». در صورتی که شما متقاضی خرید عینک شنا هستید در درجه اول باید نوع عینک مورد نیاز خود را مشخص کنید. شنا از ورزش های مفیدی است که کودکان 5 سال به بالا توانایی انجام دارن. بچههای ۶ تا ۱۰ ماهه، قادر هستند در زیر آب به مدت ۵ دقیقه شنا کنند و نفس خود را نگاهدارند. بچههای ۶ تا ۱۰ ماهه، قادر هستند در زیر آب به مدت ۵ دقیقه شنا کنند و نفس خود را نگهدارند.

اگر چند شناگر با وزن ثابت، یک مسافت شنا را مسابقه دهند، آن شناگری که نفر آخر میشود کالری بیشتری سوزاندهاست به عبارتی دیگر اگر تمرین شنای خود را در بازه زمانی طولانیتری انجام دهید، کالری بیشتری میسوزانید. همچنین افراد مبتدی که تازه در حال آموزش شنا هستند بدون باز نگه داشتن چشم های خود نمی توانند به راحتی پروسه آموزش خود را پشت سر بگذارند. فروش عینک شنا در انواع مختلف و در برندهای کاملا تضمین شده با قیمت بسیار عالی برای مشتری انجام می شود. وب سایت فروشگاهی ریتون اسپرت امکان خرید عینک شنا با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب را برای مشتری به صورت عمده و جزئی فراهم آورده است. با دید بهتری که عینک برای شناگر ایجاد میکند، فرد ضمن لذت بهتری که از ورزش و تفریح خود می برد، عملکرد و بازده بیشتری درون آب خواهد داشت و میتواند مدت زمان طولانی تری به شنا بپردازد (چه شناگران حرفهای، چه شناگران آماتور و تفریحی). زمانی که شناگر استراحت میکند، بیشتر ATP موجود در عضله اسکلتی از راه سیستمانرژی هوازی بازسازی میشود. Th is art​icle h as be᠎en w ri᠎tten by G​SA Con᠎tent  Gener at or ᠎DEMO.

آب محیطی برای انتقال و رشد جانوران ذره بینی بیماریزایی است که عامل مریضیهایی از قبیل تب تیفویید اسهال آمیبی و باسیلی، هپاتیت، تبخال، ورم ملتحمه چشم و زرد زخم و غیره میباشد. این عینک ها مناسب برای استفاده فرادی است که گه گاهی هوس شنا کردند پیدا می کنند و به دنبال عینکی ارزان برای انجام شنای تفریحی هستند خوب است. در گذشته افرادی که دچار مشکل بینایی ضعیف بودند و به اصطلاح چشمان ضعیفی داشتند برای شنا کردند همواره به دنبال یافتن عینک های شنایی با لنز طبی بودند که با قیمت های گزافی عرضه می شد اما در حال حاضر عینک های شنا یی وجود دارد که در آنها از لنز طبی و با قیمت های بسیار مناسبی به بازارهای ورزشی عرضه شده است که کمی نسیت به سایر عینک ها گران تر هستند اما یک راهکار دیگر نیز وجود دارد، می توان عینک های شنا را خریداری و با هزینه کمی با لنز های طبی شنا تعویض کرد. این نوع از عینک های شنا، کمی ضخیم هستند که هنگامی که قاب آن بر روی چشم قرار می گیرند بر روی پوست اطراف حدقه چشم مکش کمی ایجاد می کند که سبب راحتی شناگر می شود ولی از آنجایی که از درزگیر چندان مناسبی در پوشش دور چشم برخوردار نیستند موجب نفوذ آب به داخل عینک و تشکیل بخار در شیشه عینک می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن