بین بگ خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

به علاوه اینتکس خدمات پس فروش رضایتبخشی به مشتریان خود از جمله تعمیر مبل آسیب دیده، تعمیر رویه، شارژ کردن محت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به علاوه اینتکس خدمات پس فروش رضایتبخشی به مشتریان خود از جمله تعمیر مبل آسیب دیده، تعمیر رویه، شارژ کردن محتویا داخل مبل، تعمیر زیپ و… بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این بین بگ مناسب برای تمامی سنین می باشد . پس اگر سلامتی خود و اعضای خانوادهتان برایتان اهمیت دارد، میتوانید این محصول ایدهآل را برای تمام سنین از کودک تا بزرگسال برای گوشه کنارهای خانهتان تهیه کنید و از لم دادن و خوابیدن به روی آن نهایت لذت را ببرید. استفاده از پارچه های رنگی و با کیفیت نیز این امکان را داده است تا شما بتوانید از نظر تم دیزاین خانه خود مبل شنی همرنگ و هماهنگ را خریداری کنید . شکل آستر که در معرض دید نیست و چندان اهمیتی هم ندارد اما در این بخش کیفیت و ضخامت آستر مهم است که با استفاده مداوم ساییده یا سوراخ نشود.

در این زمینه ، باید خرید آن را برای بزرگسالان یا کودکان در نظر بگیرید. ● بهتر است مبلی را انتخاب کنید که وسط آن گود بوده و بخشی برای نشستن تعبیه شده باشد این مبلها شما را دچار کمر نمیکنند. بین بگ شما از چه موادی پر است ، قطعاً بر قیمت آن تأثیر می گذارد. شخصی که بر روی این مبل مینشیند آنچنان احساس راحتی و شادی پیدا می کند که به آن مبل شادی هم گفته می شود. اما شما می توانید حتی در کنار دیگر مبل ها این مبل های زیبا و راحت را استفاده کنید ، خانه داران و افرادی که بیشتر زمان خود را در خانه هستند و بیشتر در حالت نشسته هستند می توانند با خرید مبل شنی بستر بسیار نرم و راحتی را برای خود داشته باشند چرا که انعطاف پذیری مبل های شنی و نرمی آن ها زبانزد بوده و می تواند بستری ایده آل را حتی برای نشستن های طولانی مدت فراهم کند . و اما پارچه های چرمی نیز از نمونه پارچه های بسیار زیبا و شیک است که طرفداران زیادی را دارد . یکی از موفقترین و معروف ترین برندها در حوزه انواع مبل شنی و بین بگ برند اینتکس است که طرفداران آن هم کم نیستند.

انواع مبل شنی اینتکس باکیفیت و تنوع رنگ و قیمت در بسیاری از فروشگاههای معروف ایران به فروش میرسد تنها کافیست مدل مدنظرتان را انتخاب کرده و سفارشتان را نهایی کنید. این محصول بیش از 16 رنگ دارد که شما می توانید بسته به دکوراسیون خود بهترین آن را انتخاب نمایید. اما همانطور که اشاره شد تنوع در رنگ بندی و نوع طراحی مبل های شنی باعث شده است تا تنوع این محصولات بسیار زیاد شود . 3. اما به یاد داشته باشید که وزن این نوع محصولات برای جابجایی آنها بسیار بهتر از مبلمان معمولی است. برخلاف عنوان شنی که برای توصیف این نوع مبلمان استفاده می شود ، بیشتر آنها از الیاف مصنوعی یا یونولیت ساخته شده اند. مبل برای فضای کوچک بهتر است یک نفره باشد و بین بگ دونفره برای پذیرایی و یا قرار گیری جلوی تلویزیون انتخاب خوبی است. ● با توجه به تعداد نفراتی که قراراست از مبل شنی استفاده کنند بهتر است سایز استاندارد آن را خریداری کنید انواع بین بگ یک نفره و دونفره در بازار موجود است که میتوانید طبق نیاز آنها را خریداری کنید. افراد بدون نگرانی از پاره شدن اینگونه مبلهای راحتی میتوانند بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. Data has been gen​er᠎ated by GSA Con᠎tent G en er​at or D᠎emov ersion!

تولیدکنندگان با استفاده از پارچههای رنگی مختلف مبلهای شنی را تولید میکنند تا خانوادهها بر حسب نیاز خود بتوانند بهترین خرید را انجام دهند. تفاوت مبل های شنی با بین بگ ها در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی مبل های شنی علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. این مبل ها معمولا به صورت کت نفره و دو نفره در بازار وجود دارند. معمولا برای بچهها مبلهای ضخیم و محکم خریداری کنید تا با پریدن روی مبل باعث آسیب دیدن آن نشوند. ویژگی هپی چیر حالتپذیری بالای آن است، معمولا پارچههای استفاده شده در این مبل جیر یا فوم و یا چرم هستند، از نظر کارایی جنس پارچه روکش تاثیری در میزان راحتی آن ندارد اما پارچههای چرمی دارای استحکام بیشتر و ماندگاری بالاتری هستند. در حقیقت این شمایید که باید مشخص کنید علاقهمند به خرید یک هپیچیر شنی هستید و یا ترجیح میدهید یک بینبگ یونولیتی همراهتان باشد. پارچه لی نیز یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه هایی است که برای تولید لباس ها ، شلوار و انواع پوشیدنی استفاده می شود و از آن جا که پارچه ای بسیار ایده آل است برای ساخت مبل شنی نیز استفاده می شود . Th is post has be en wri᠎tt​en ​with the he lp ​of ᠎GS᠎A Content  Ge​nerator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن