درد لوازم شنا و تفریحات آبی

کشتی تفریح اوستا کیش را می توان اولین کشتی تفریحی و رستوران دریایی در جزیره کیش دانست که علاوه بر سرو شام و ن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کشتی تفریح اوستا کیش را می توان اولین کشتی تفریحی و رستوران دریایی در جزیره کیش دانست که علاوه بر سرو شام و ناهار، برنامه های با نشاطی مانند جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، قرعه کشی و اهدای جوایز در آن صورت می گیرد. هنگام تفریحات دریایی چه وسایلی همراه داشته باشیم؟ تنها کافی است تا همراه با کودک بزرگسال نیز سوار بر چتر شود. همانطور که می دانید کیش یکی از مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که دور تا دور آن را آب های دریای نیلگون خلیج فارس فرا گرفته و به همین دلیل فضای کافی برای انجام تفریحات آبی را دارد. در جهت بلوار نمایشگاه با امکاناتی همچون رودخانه، فرهنگسرا، کافی شاپ، رستوران و امکانات متعدد دیگر توجه مردم مشهد و گردشگران را جلب کرده است. افرادی که تمایل داشته باشند میتوانند از مسیری دیگر با ماشین تا نزدیکی قله زو بالا آمده و ماشین را آنجا پارک کنند. این پارک در شمال با بلوار امام علی همسایه است؛ از غرب روبروی بلوار نمایشگاه است؛ از شرق به میدان قائم می رسد و از جنوب بلوار معلم و مناطق مسکونی را خوش آب و هوا کرده است.

این پارک از امکانات تفریحی و ورزشی کامل برخوردار است و نه تنها مشهدیها بلکه گردشگران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) هم پس از سفر به مشهد هنگام بازدید از اماکن دیدنی سری به آن میزنند و از زیباییهایش لذت میبرند. پارک میرزا درست در وسط شهر قرار دارد. هر مسافری که از گذشته تاکنون به مشهد می آمد، کوهسنگی را از مهمترین تفریحات مشهد در داخل شهر می دانست و حتما یک بار برای رفتن به آنجا برنامه ریزی می کرد. پارک میرزا کوچک خان از جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم است. برای نمونه میتوان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان و استخر پارک شنا تخت اشاره کرد. از امتیازات پارک پردیس میتوان به گونههای گیاهی متنوع همچون سرو، اقاقیای چتر و عطری، درخت عرعر، درخت افرا، صنوبر، راش، چنار، کاتالیپا، کاج، ترون، گل ناز، انواع رز و بسیاری گونههای دیگر اشاره نمود. علاوه بر آرامش حاکم بر این جاذبه دیدنی مشهد، هیجان خاصی را میتوان تجربه کرد. اگر دوست دارید در این پارک هیجان انگیز بچرخید تا لطافت طبیعت را احساس کنید در فصل بهار به آن سر بزنید. بعضی قسمتهای پارک میرزا کوچک خان چنان زیبا و خیره کننده است که جان میدهد برای گم شدن و لذت بردن از طبیعت ِ زیبا.

A rt icle has  be en created wi᠎th t he ᠎help  of GSA Content G en᠎erat᠎or᠎ Demoversi on.

نظرتان درباره بازدید از یک باغ بزرگ گردشگری چیست؟ امکانات فرهنگی همچون شهربازی، مسیر دوچرخه، پیست اسکی، مونوریل، استخر و حتی امکانات رفاهی مثل تالار پذیرایی در کنار غذاخوری ها و چایخانه های متعدد کوهسنگی را به بوستانی بزرگ و از پر طرفدارترین جاهای دیدنی مشهد در پاییز، بهار، تابستان و زمستان تبدیل کرده است. پارک کوهسنگی که روز به روز بزرگ تر می شود و این روزها فازهای جدیدی از آن بهره برداری شده است در محدوده کمربندی و آزاد راه شهید قاسم سلیمانی و میدان تلویزیون و خیابان کوهسنگی پهن شده است. تقریبا در تمامی شهرهای این کشور میتوانید پارکهای آبی و ساحلی را پیدا کنید و یک روز هیجانانگیز و به یادماندنی را در این پارکها بگذرانید. زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود. خانمها میتوانند بدون محدودیت و با خیال راحت از فضای باز این محیط استفاده کنند. در این مجموعه تفریحی میتوانید از سرسرههای آبی نیز استفاده کنید.

استفاده از تیوپ و حلقه بادی شنا می تواند ایمنی و آسودگی خاطر را هم برای کودک و هم بزرگسالان ایجاد می کند تا با آرامش به تفریح و بازی و آموزش مشغول شوند. همچنین کافه رستوران یا فستفودهای پارک آبی مکان عالی برای استراحت کردن هستند که فرصت خوردن یک وعده غذای خوشمزه را هم به شما میدهند. پارک پردیس قائم از دیگر پارکهای تازه تاسیس است که در دسته مناطق گردشگری مشهد قرار میگیرد. از دیگر مدل شناور بادی می توان به شناور طرح حلقه و شناور بادی برای بازی توپی مانند بسکتبال ، والیبال و واترپلو اشاره کرد. این شناور بادی فلامینگو دارای دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین بوده و دو بال که در اطراف این شناور قرار دارد از برهم خوردن تعادل فلامینگو برروی آب جلوگیری می کند. در واقع کایت نقش بادبان را ایفا می کند و بورد وظیفه شناور سازی شرکت کنندگان بر روی آب را دارد.  Data w as generated by GSA Content  G en erator DE MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن