گام‌های آسان برای فروشگاه اینترنتی از اهداف

دیجی کالا از همان ابتدای فعالیت خود همیشه خلاقیت زیادی را برای معرفی حرفه ای و هوشمندانه محصولات خود به کار ب

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

دیجی کالا از همان ابتدای فعالیت خود همیشه خلاقیت زیادی را برای معرفی حرفه ای و هوشمندانه محصولات خود به کار برده است و شاید یکی از مهمترین دلایلی که کاربران برای کسب اطلاعات دقیق در مورد یک کالا به سایت دیجی کالا مراجعه می کنند همین باشد، اما در سال های گذشته که هنوز فرهنگ خرید اینترنتی در ایران در ابتدای راه بود بیشتر کاربران دیجی کالا تنها برای کسب اطلاعات دقیق یک محصول به این سایت مراجعه می کردند و بعد از مطالعه مشخصات و مقایسات محصولات ، محصول مورد نیازشان را انتخاب می کردند و سپس به بازار های معمولی مراجعه کرده و کالای خود را تهیه می کردند. در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاهها انتخاب و سپس آن را از اینترنت خریداری میکنند چون به صرفه تر خواهد بود. فوتر نوعی پارچه است که از در هم تنیده شدن پشم بهاره گوسفند و تحت فشار شدید قرار دادن آن بهمراه رطوبت و حرارت بدست می آید.این پارچه در حقیقت نوعی نمد است اما با ضخامت بسیار کمتر و ظرافت و لطافت بالاتر. اما سایت دیجی کالا تنها یک فروشگاه اینترنتی برای خرید نیست، بلکه در این فروشگاه خود مشتری هم اگر محصولی برای فروش دارد میتواند اقدام به همکاری با دیجی کالا کند.

وجود دارد که مشتریان عزیز میتوانند به صورت نقدی و اقساطی از فروشگاه بزرگ ما خرید انجام دهند. تا زمانی که مخاطبان هدف از فروشگاه ما بیاطلاع باشند، زیبایی و حرفهای بودن فروشگاهمان، بیفایده خواهد بود؛ بنابراین باید با بازاریابی محتوا، سئو، رپورتاژ آگهی و حضور در رسانههای اجتماعی، دیگران را از وجود وبسایت و فروشگاه خود آگاه کنیم. نظر به این که با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی که عبارت است از : تضمین اصل بودن کالا به همراه ضمانت، قیمت مناسب و ارسال سریع به تهران و شهرستان موفقیتهای بی بدیلی بدست آورد، همچنین فروشگاه اینترنتی تاپ رایان علاوه بر پایبندی به انجام تعهد به خدماتی که سالیان قبل ارائه میداد با حفظ اصول چندین ساله، با هدف ارائه تخصصیترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش و ارائه مشاوره رسالت خود را ادامه میدهد. فروشگاه اینترنتی پلازا با هدف تبدیل شدن به یک بازار بزرگ آنلاین چند سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده؛ این فروشگاه اینترنتی در نظر دارد انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال را متناسب با نیاز مخاطبین خود تامین کند تا کاربر بدون مراجعه حضوری و مناسب ترین قیمت ممکن محصول مورد نیاز خود را تهیه کند. از طرف دیگر، اینترنت به یک پلتفرم قوی تبدیل شده است که میلیونها نفر کاربر دارد و خرید و فروش اینترنتی هرساله کاربران بیشتری بهسوی خود جذب میکند.

فروشگاه مدیسه محصولاتی که در دسته بندی پوشاک و اکسسوری ها دارد را از برترین برندهای جهان از قبیل GAP, H&M, Giordano, La Senza, Nike, Adidas, Oysho, Ray-Ban, Versace, Chanel, BVLGARI, Zara و … در ویترین کالاهای دیجیتال پلازا محصولاتی همچون: موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی الکترونیک (هدفون، هدست، اسپیکر، کیف و کاور، کابل، شارژر، پاوربانک) از برندهای معتبری همچون اپل، سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، هواوی، هوکو، هویت، تسکو، انرجایزر، ریزر، بلودی، لاجیتک، بیاند و غیره موجود و قابل خرید است. بنابراین برای خرید کالاهایی مثل پاوربانک، هدست، ماوس و کیبورد و لوازم جانبی موبایل، قبل از رفتن به بازار، سری به فروشگاه پلازا بزنید. اگر شما هم جزو آن دسته از آدم هایی هستید که تابه حال از یک فروشگاه اینترنتی خرید نکرده اید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا شما را با 10 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران در سال 99 آشنا کنم تا شما بتوانید با مزایا و معایب هر یک از آن ها به صورت کامل و با جزئیات ریز و درشت آن آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. دیجیکالا در هر روز ۴۵۰ هزار کالا را به دست خریداران می رساند و بیشتر کاربران آن سنی بین 25 تا 34 سال دارند.

ظاهر خوبی داره. اما توصیه می کنم روی دسته بندی ها بیشتر کار کنید. به اینگونه که اگر مشتری محصول را خریداری کرد و به دستش رسید ولی با محصول درج شده در سایت مغایرت داشت می تواند این موضوع را با بخش پشتیبانی در میان بگذارد و حال دیجی کالا این محصول را به انبار باز می گرداند و بعد از تحلیل و بررسی محصول اقدام به تصحیح و تعمیر آن کرده و بعد از عکس برداری، مجددا آن محصول را در سایت قرار خواهد داد اما با این تفاوت که اینبار قیمتش کمتر است. وجود همین پتانسیل ها و زمینه های منحصر به فرد در جزیره زیبای کیش ما را بر آن داشت تا به سهم خودمان در این مسیر وارد عمل شویم تا انشا الله بتوانیم قدمی در زمینه توسعه تجارت الکترونیک در جزیره کیش برداریم. این موضوع را باهاشون درمیون گذاشتم گفت دست ما نیست دست فروشنده است این دفعه بهشون تذکر میدیم که جنساشون رو با کیفیت کنن.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402