↑ «جکوزی بادی». اینتکس سایت

اما این بدان معنا نیست که محصول جزو بی کیفیت ترین محصولات خواهد بود. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما این بدان معنا نیست که محصول جزو بی کیفیت ترین محصولات خواهد بود. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند. این محصول کاربردی به راحت ترین حالت راه اندازی و نصب خواهد شد و در نتیجه می تواند موقعیت دلخواهی به وجود آورد که افراد در آن به آرامش خواهند رسید. با اتصال به برق بدنه شروع به راه اندازی می کند و می تواند به آسانی برای استفاده کردن آماده شود. جكوزی بادی آماده و پرتابل بوده و از نوع جكوزی های پیش ساخته به شمار می آیند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند جكوزی های پیش ساخته را به راحتی در هر مكانی كه دوست دارید می توانید نصب و راه اندازی كنید ودر مدت زمان اندك تمام خستگی شما را به آرامش تبدیل میكند.گرما همچنین روی گیرنده های درد تاثیر می گذارد و آستانه تحمل درد را بالا می برد. برخی از بیماران نیز برای جلوگیری و یا بهبود آسیب در ناحیه اسکلت و عضلات نیاز به بهره مندی از آب گرم دارند تا آبدرمانی را به دست آورند و در نهایت بتوانند در طولانی مدت بهبود حاصل شود.

جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود. در آغاز راهاندازی مساحت مجموعه ۱۳۰ هکتار بوده و بیشتر مساحت آن را چند زمین تنیس، پیست اسب سواری و زمینهای گلف تشکیل میدادهاند و بهکارگیری امکانات مجموعه برای همگان آزاد نبود. در دیگر ورزشگاههای دنیا، یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارد. بدنه بادی در داخل خود ساختاری سلولی دارد که می تواند با باد شدن بدنه ای محکم و استوار بوده باشد و در برابر برخورد و ضربه و در برابر استفاده از این محصول مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژهٔ خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است.

در واقع جکوزی بادی از بدنه ای منسجم و محکم تشکیل شده است که می تواند در موقعیت های ومختلف مورد استفاده قرار گیرد. جکوزی چند نفره که در ساختمانها و محلهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده است این شرکت در سال 1915 تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. به عبارتی گردش خون در ارگان های مرکزی از جمله احشای داخل شکم و ریه ها کاهش پیدا کرده و در ارگان های سطحی تر مثل عضلات و پوست بالا می رود. در این صورت بدن انسان آمادگی کامل برای پاکسازی را دارد، زیرا آب به بدن چربی­های آلوده روی پوست نفوذ می­کند و این چربی­ها به سادگی آماده حذف از بدن هستند. جکوزی بادی از سری محصولات جدید و حرفه ای برای داشتن تفریحات آبی می باشد که با جکوزی های قدیمی قابل مقایسه نیست و می تواند مزیت های زیاد تری را به دنبال داشته باشد. آب داغی که با فشار به بدن پمپاژ می­شود باعث ماساژ عضلات بدن و کاهش درد در مفاصل بدن می­شود.

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. پمپ تصفیه پمپ تصفیه در سیستم جکوزی مانند کار پمپ تصفیه استخر میباشد آب را از کف جکوزی گرفته و پس از عبور از صافی اولیه به سمت صافیهای اصلی هدایت میکند. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. معمولاً از سرامیک و کاشی برای تزیین جکوزی استفاده میشود. این جکوزی در عرض نیم ساعت آبگیری میشود. جکوزیهای بادی خانگی به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند و در عرض کمتر از نیم ساعت میتوانید آن را پر از آب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. سپس بدن خود را توسط شامیپوی مایع به راحتی تنظیف نموده و در نهایت نیز توسط شیر دوشی تلفنی متحرک و شلنگ یک و نیم متری فلزی استیل آن بدن خود را آب خواهید کشید.  This post h᠎as been written ᠎by GSA C᠎on tent Generato r  DE​MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن