هپی چیر مبانی توضیح داده شده است

مبلمان بدون چارچوب به کودک اجازه می دهد تا با فرم بدن خود آرامش داشته باشد و به راحتی روی آن بازی کند. وزن کم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبلمان بدون چارچوب به کودک اجازه می دهد تا با فرم بدن خود آرامش داشته باشد و به راحتی روی آن بازی کند. وزن کم صندلی های بیگ بگ (معمولاً از 3 تا 9 کیلوگرم) و عدم وجود گوشه ها و نرم بودن دلیل اصلی انتخاب آن برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک است. به همین دلیل است که بسیاری از هتل ها در سراسر جهان و صاحبان خانه های استخر دار از صندلی های بین بگ برای مبلمان کنار استخر و آفتاب گرفتن انتخاب می کنند. جایی که در کنار تخت خواب نیاز به صندلی با حجم کم و دسترسی به فضای بیشتر است. با پیشرفت علم طراحی وسایل خانگی، بین بگ ها که از دسته مبلمان راحتی مدرن به شمار می روند، تولید شده است امروزه با توجه به خصوصیات فردی و سلیقه ای، انواع سبک های چیدمان و دکوراسیون تغییر چشمگیری کرده است، مردم اغلب در کنار استفاده از مبلمان و دکوراسیونی که سبک کلاسیک دارند مکانی هم در خانه خود برای این نوع بین بگ ها اختصاص داده اند که هنگام استفاده و لمیدن بر روی آن ها احساس آرامش کنید. اگر از دردهای مفصلی و درد ستون فقرات خسته شدهاید، تنها کافی است صندلی هپی چیر حیرتانگیز را که به راحتی قابل جابهجایی در وزن بسیار پایین است برای خود و سلامتیتان تهیه کنید. ᠎This post w as creat ed wi th t​he help of GSA  Conten​t Ge᠎ne​ra​tor ​DE᠎MO!

قیمت صندلی های راحتی یونولیتی به نوع جنس روکش و تعداد نفرات آنها بستگی دارد که در همین وب سایت بورس فروش مبلهای یونولیتی می توانید انواع قیمت ارزان و گران را ملاحظه کنید. آستری مبل های شنی که معمولا در بیشتر مبل های شنی اورجینال وجود دارد ، به منظور نگهداری محتوای شنی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب جنس آن از پارچه های معمولی مقاوم می باشد . البته امکان خرید مبل شنی با رنگ سفارشی نیز وجود دارد ، بنابراین شما محدود به انتخاب چند رنگ نمیباشید. صندلی های بین بگ با بیشترین راحتی یکی از بهترین انتخاب ها جهت نشستن و تماشای تلوزیون محسوب می شود. بیشترین درصد در ساخت رویه مبل شنی دارند چرا که این پارچه ها ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی داشته و اغلب از کیفیت و زیبایی مطلوبی برخوردار هستند . به عنوان مثال گرانول و مواد یونولیتی بیشترین درصد را برای ساخت مبل شنی دارند چرا که بسیار نرم و منعطف هستند و همچنین از وزن سبکی برخوردار می باشند . نوع یک نفره ی هپی چیر طرفداران بیشتری دارد، زیرا معمولاً این صندلی ها برای ریلکس کردن استفاده می شوند و در این حالت فرد ترجیح می دهد به تنهایی روی آن قرار گیرد.

عمدتا وزن مبل شنی یک نفره در حدود 3 تا 6 کیلوگرم و مبل شنی دو نفره وزنی در حدود 5 الی 8 کیلوگرم دارند . البته مبل های شنی یک نفره و دو نفره نیز در سایز های مختلف تولید شده اند که می توانید نمونه های بزرگ و یا کوچک تر آن را با توجه به آناتومی بدن خود و یا سلیقه شخصی خریداری کنید . اینتکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران گرامی بتوانند مبل های شنی خود را با طراحی های مختلف و با جنس دلخواه با رنگ های سفارشی درخواست دهند . مبل شنی یا هپی چیر با ساختار داخلی یونولیت مخصوص و انعطاف پذیر با جنس چرم،برزنت و مازاراتی تولید و در مدلهای زیبا و سفارشی با قیمت مناسب و ارزان بفروش میرسد. یک مبل شنی ساختار سه لایه دارد که در بخش بعدی هر یک از لایه ها را با جنسی که دارند معرفی میکنیم. اما یک صندلی بین بگ راحت بدون قاب و چهارچوب، یک افزودنی عالی برای فضای داخلی اتاق کار موجود خواهد بود. 2. انواع مبل شنی در عین راحت بودن، فضای زیادی را اشغال میکند. ساختار ریز شده یا به اصطلاح شن شده این مواد داخلی ، کمک می کند تا مبل شنی حالت پذیر باشد و بتواند به خوبی فرم بگیرد تا افراد حس بهتر و راحت تری را در هنگام نشستن بر روی مبل های شنی تجربه کنند .

در هنگام نشستن بر روی مبل بادی تمامی قسمت های بدن به صورت صحیح قرار میگیرد و حس خوبی را منتقل میسازد ، برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول به این چند نکته توجه کنید : برای باد کردن مبل بادی سعی کنید که با پمپ برقی اینتکس محصول را پر باد کنید چرا که به صورت استاندارد باد میکند و امکان اینکه به مبل صدمه بزند نیست ، چنانچه با پمپ دستی یا پدالی باد میکنید حتما توجه داشته باشید که به اندازه استاندارد باد شود و پس از باد شدن با انگشت دست مقداری سطح رویه مبل بادی را فشار دهید اگر مقداری نرم بود این مناسب بوده و آماده استفاده است . توجه داشته باشید در چند سال خیر استقبال زیادی از مبل های شنی و هپی چیر شده است چرا که از قیمت ارزان برخوردار بوده و از نظر حالت پذیری و طبی بودن کاملا استاندارد هستند . 6. به راحتی هر وزنی را تحمل میکند و از انعطافپذیری بالایی برخوردار است. می توانند آن ها را به راحتی به قسمت دیگری از اتاق منتقل کرنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن