کاناپه بادی: سامورایی وسیله

همانند محصولات دیگر جنس بدنه کاناپه بادی بست وی از پی وی سی و روکش آن از مخمل ضد تعریق ساخته شده . کاناپه باد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همانند محصولات دیگر جنس بدنه کاناپه بادی بست وی از پی وی سی و روکش آن از مخمل ضد تعریق ساخته شده . کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره سبز رنگ کد 67356 بست وی از جنس PVC با روکش قسمت بالا از مخمل ضد تعریق و ضد حساسیت تولید شده است تا علاوه بر ضد تعریق بودن بر ضخامت بدنه نیز بیفزاید. علاوه بر این بخش ها کناره های محصول نیز دارای چنین طراحی هستند که می تواند محلی برای تکیه دادن باشد و بتوان از آن به عنوان حفاظ در برابر تکان خوردن در زمان خواب استفاده کرد و آن را با این کارایی در نظر داشت. این نکته را در نظر داشته باشید که این کاناپه بادی می تواند در منزل، محل کار، مسافرت و سایر شرایط متنوع مورد استفاده قرار گیرد، و از این نظر تجربه بسیار خوبی را برای شما به جای خواهد گذاشت. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لایه و چهار لایه ساخته شده و از روکش های طرح چرم ، شفاف ، جیر یا مخمل برای آنها استفاده می شود که در میان این روکش ها روکش مخمل یا جیر پر طرفدار ترین و بهترین نوع برای کاناپه بادی محسوب می شود زیرا که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و از تعریق بالا به خوبی جلوگیری می کند.

پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. در زمانی که افراد بر روی سطح محصول قرار می گیرند و نیاز به استراحت دارند پستی و بلندی های این نوع طراحی سبب ایجاد راحتی بسیار در بخش کمر می شود و می تواند بخش های مختلف بدن را پر کند و ایجاد فضایی طبی نماید همچنین پستی این محصول نیز به همین شکل است که با تکیه دادن سبب چنین حالاتی می شود و می توان شرایط مطلوبی را داشت. از قابلیت های این محصول می توان به امکان استفاده بعنوان تشک بادی برای خواب، تشک بادی شیب دار، مبل بادی و تخت خواب اشاره نمود. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود. این محصول که تولید برند بست وی بوده وزنی بالغ بر 5 کیلوگرم داشته و با توجه به ساک حملی که داشته می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. این شرکت بزرگ انواع کاناپه بادی بست وی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی ال , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار را در رنگ های مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , آبی , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند .

در زمان استفاده هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و بدنه تمامی سازگاری های لازم برای استفاده در محیط های گوناگون را ایجاد کرده است و می توان در مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد تا راحتی و آسایش را تجربه نمود و یک محل طبی و راحتی را فراهم کرد. چنین رویه ای برای ایجاد نرمی بیش تر در زمان استفاده درنظر گرفته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. کاناپه بادی تخت شو: نسل جدیدتر کاناپه هستند، علاوه بر کاناپه می توان از این وسیله به عنوان تخت خواب هم استفاده نمود. کاناپه بادی بهترین وسیله برای بهینه کردن فضای خانه میباشد، همانطور که میدانید امرهزه خانه های آپارتمانی کوچک بوده و استفاده از وسایلی که فضای کمتری را اشغال میکنند مروم شته، کاناپه بادی از این دست وسایل میباد، زیرا امکانی را فراهم میاورد که علاوه بر اینکه فرد میتواند روی آن بنشیند در صورت نیاز و در کمترین مدت میتواند این محصول را از کاناپه بادی به تشک بادی تبدیل کرده و دراز کشیده یا بخوابد، جنس کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی بوده و و در قسمت رویه دارای روکش جیر مخملی میباشد، ساختار داخلی کاناپه یک نفره از کامفورت بوده که به صورت محفظه های استوانه ای در داخل بدنه و به صورت پِرِس هاس دایره ای شکل از بیرون قابل مشاهده میباشد، به علت استفاده از تکنولوژی کامفورت در ساختار داخلی کاناپه بادی یک نفره هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن فشار کمتری در قسمت پشتی و کمر احساس میگردد، برای استفاده دز حالت تشک بادی باید قسمت زیرین را باز کنید و برای استفاده در حالت کاناپه یک نفره باید قسمت جلویی را به زیر قسمت نشمنگاه تا کنید، برای باد کردن کاناپه بادی یک نفره میتوانید از انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس استفاده کنید.

​Da ta has ᠎been created  by G SA Content Generat​or D em​over sion !

1 - کاناپه بادی : اولین کاربرد این محصول به عنوان یک کاناپه بادی است، برای استفاده محصول به این شیوه می بایست تمامی محفظه های آن را از باد پر کنید و قسمت جلویی را به زیر نشیمنگاه خم کنید و به گیره های پشتی آن ببندید تا در جای خود محکم شود. 3. محفظه های باد آن را به ترتین از قسمت جلویی تا پشتی با پمپ باد کنید. برای اطلاعات دقیق درباره قیمت کاناپه بادی اینتکس و خرید کاناپه بادی بست وی و کاناپه بادی تخت خواب شو با همکاران ما در نمایندگی کاناپه بادی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . ارزان ترین کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس در نمایندگی اورجینال اینتکس موجود میباشد که با خصوصیات منحصر به فرد خود افراد زیادی را مشتاق به خرید کرده است. طبی بودن بخش های مبل بادی تخت شو به دلیل طراحی رویه آن است که سطح را به سطحی مواج تبدیل کرده و سبب راحتی بیش تری می شود. مبل بادی تخت شو یک نفره اینتکس جدید ترین محصول طبی شرکت معتبر و بزرگ اینتکس می باشد که دارای طراحی بی نظیر است که قابلیت های مختلفی داشته و سبب علاقه مندی افراد به این گونه محصولات بادی می شود و بدنه آن نیز با طراحی خاص آن به شکل کاناپه در آمده و در زمان نیاز تبدیل به تخت خواب می شود.

آخرین مطالب