قلعه های بادی برای کودکان خطرناک است

بنا به گزارش سان در این حادثه که به علت وزش باد شدید رخ داد، این قلعه بادی تا ارتفاع ۹ متر به هوا برخاست. قلع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بنا به گزارش سان در این حادثه که به علت وزش باد شدید رخ داد، این قلعه بادی تا ارتفاع ۹ متر به هوا برخاست. قلعه بادی سرسره دار با ابعادی به طول 203 , عرض 147 , ارتفاع 150 سانتیمتر یکی از بهترین و جذاب ترین قلعه های بادی تولید شده در شرکت اینتکس میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول بادی به دلیل این که برای کودکان طراحی شده است از بدنه ای جذاب و فانتزی برخوردار می باشد که می تواند رضایت کودکان را به خود جلب کند. به همین دلیل داشتن برچسب یا پک تعمیرات بسیار مهم است. مهمترین ویژگی و مزیت قلعه بادی کودکان جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آنها است، همانطور که در مقالات مشابه و مرتبط با ویژگیها و خصوصیات قلعههای بادی کودک گفته شد، جنس بدنه قلعههای بادی کودک بسیار مرغوب و با کیفیت هستند به همین دلیل به سختی آسیب دیده و میتوانند از آسیبهای احتمالی که اغلب کودکان ممکن است به محصولات بادی وارد کنند جان سالم بدر ببرد، اما در تحقیقهای انجام شده از شرکتهای معتبر و بزرگی که در زمینه تولید و فروش قلعه بادی کودک فعالیت میکنند میبینیم که بیشتر آنها از اجناس یکسان و با خصوصیات یکسان استفاده کردهاند، به عنوان مثال در بررسیهای انجام شده از سه شرکت اینتکس، بست وی, اینتایم مشاهده شد که بیشتر قلعههای بادی تولید شده توسط آنها از اجناسی چون پی وی سی و وینیل ساخته شده است. Da ta has  been gener at​ed wi​th the ​help ᠎of GSA Con​te᠎nt Gener᠎at᠎or DE​MO​!

جنس بدنه از پی وی سی ضخیم با کیفیت و استقامت بالا ساخته شده و تمامی قسمت های بدنه قلعه کاملا نرم و بی خطر است و با خیالی آسوده میتوان کودکان را سرگرم بازی کرد . در چند سال اخیر با تولید انواع قلعه بادی و محصولات بادی اینتکس و بست وی این مشکلات کاملا رفع شده و با کمترین هزینه میتوان از قلعه های بادی برای استفاده کودکان بهره برد و از این محصول چندین استفاده مختلف مانند ، جامپینگ بادی ، خانه بازی ، استخر توپ بهره برد . قلعه بازی خانگی است و در زمان کمی قابلیت باد شدن و نصب را دارد و میتوان به وسیله انواع پمپ باد برقی و پمپ باد دستی میتوانید بدنه را پر باد کرده و استفاده نمایید . جنس بدنه قلعه بادی سرسره دار بست وی و دیواره ها و کف قلعه کاملا بادی بوده و به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی دارد . این جامپینگ دارای چهار دیواره ، یک درب ، چند حفره به شکل پنجره های گرد کوچک و چهار برجک در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . Th is c onte nt has  be​en w ritt en by G SA C on᠎tent Gener​at​or DE​MO!

قلعه بازی کودک در اندازه های بزرگ و کوچک در رنگ های مختلف ساخته شده و در اشکال مربع و دایره تولید شده اند . مامان خوکه:بابابزرگ خوکه،ما داریم شما رو از قلعه ی بادی میبینیم. با توجه به بازیها و سرگرمیهایی که در این شهربازی وجود دارند، شما در هر سنی که باشید میتوانید از حضور در این مکان لذت ببرید. در کناره ها چندین حلقه بادی و در بالای قلعه بادی یک توپ برای سرگرمی بیشتر کودک طراحی و ساخته شده است تا کودک به راحتی در قلعه های بادی سرگرم بازی شود .قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ باد برقی , پمپ دستی , پمپ پایی شرکت های اینتکس و بست وی را دارد . قلعه بادی کودکان طول 175-عرض173-ارتفاع 135- تحمل وزن 54 کیلوگرم و مناسب برای سنین 3 تا 6 سال میباشد. امروزه برای بازی کردن و تخلیه انرژی کودکان نیاز به لوازم و اسباب بازی های بی خطری هست تا کودکان بتوانند سرگرم بازی شوند و از طرفی والدین نیز به علت مشغله و نداشتن وقت کافی این فرصت را ندارند که همه روزه کودکان را برای بازی و سرگرمی به پارک و مکان های ورزشی ببرند . قلعه بادی کودک اینتکس بهترین برند محصولات بادی شرکت اینتکس بوده و ویژه کودکان جهت بازی کردن و سرگرمی در منزل و مهد کودک ها میباشد که با قیمت ارزان و به صرفه نسبت به لوازم و اسباب بازی های دیگر در نمایندگی قلعه بادی اینتکس سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود . ᠎Th is post was creat ed by GSA Con te​nt  Ge nera​tor ​DEMO.

قصر های بادی کودکان با جنس اصلی و اورجینال به صورت عمده و تک فروشی در سایت اینتکس و نمایندگی مرکزی قلعه های بادی در ایران با کیفیت شرکتی توزیع میگردد . برای استفاده از این دستگاه باید به صورت موتور در آن هوا بدمد. قلعه بادی کودک اینتکس طرح دونات از سری محصولاتی است که موجب جنب و جوش و پرش کودکان در محیطی ایمن می شود و لذت داشتن تفریحات مهیج را ایجاد می سازد. به گزارش سیناپرس، متخصصین توصیه می کند: قلعه های بادی باید همیشه تحت نظارت بزرگسالان باشند. برای خرید در فریدونکنار میتوانید به بازار ماهیفروشان و شنبه بازار بروید. در منزل نیز می توان از داشتن این محصول لذت برد و در طی ساعات طولانی آن را مورد استفاده کودکان قرار داد. شاید پلاژ ها در دسته تفریحات کیش پر طرفدار قرار نگیرند، اما افراد بسیاری هم مشتاق این پلاژ ها هستند. قلعه وحشت در سه سانس مختلف برگزار می شود که تمامی افراد با هر رده سنی می توانند به آن مراجعه نمایند. اسنورکلینگ در واقع همانند غواصی است، با این تفاوت در غواصی فرد به طور کامل به عمق آب سفر می کند، اما در این تفریح، افراد به طور کامل زیر آب نمی روند و قسمتی از سر آن ها بر روی آب با یک لوله هوا کش باقی می ماند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن