کلید موفقیت شما: کاناپه بادی

بدنه اصلی خود دارای یک نشیمنگاه با دریچه هوای مجزا بوده و دو تشک تاشو به هم متصل شده نیز روی بدنه اصلی تعبیه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بدنه اصلی خود دارای یک نشیمنگاه با دریچه هوای مجزا بوده و دو تشک تاشو به هم متصل شده نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است تا در زمان دلخواه امکان باز کردن آنها و تبدیل کاناپه به تخت را داشته باشید. نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه داشته باشید. برای استفاده در حالت شیبدار نیز باید این کاناپه یکنفره را رو به پشت انداخت که با این کار نیز میتوان آن را با سه حالت استفاده کرد. نکته مهم در راه اندازی محصولات بادی مانند کاناپه تخت شو این است که محل قرار گیری کالای بادی باید از قبل تمیز شده باشد و از قبل چک شود تا جسم تیز و برنده ای در محل نصب آن نباشد و در صورت وجود آنرا برطرف کنید، زیرا اشیاء تیز سبب آسیب رساندن به بدنه محصولات بادی میشود. برای نگهداری کاناپه بادی به چند نکته توجه کنید : برای باد کردن بدنه از پمپ های باد برقی و دستی شرکت اینتکس استفاده کنید و به اندازه کافی باد کنید چرا که بیش از حد باد شدن بدنه باعث آسیب دیدن درزهای کاناپه میشود , در جایی که کاناپه بادی را باد میکنید آری از هرگونه اشیاء تیز و برنده باشد .

برای تبدیل کردن کاناپه بادی تختخوابشو دو نفره به کاناپه تنها کافیست قسمت زیر پای این محصول را که با یک تکه پی وی سی بقسمت نشینمنگاه متصل شده است تا کرده و زیر قسمت اول بگذارید، این محصول دارای سه دریچه بادی مجزا از نوع پستونکی بزرگ است که باعث ثبات بیشتر میشود و در صورت نیاز به ایجاد فضای بزرگ تر موقع خواب روی کاناپه احساس شود میتوان قسمت پشتی آن را از باد خالی کرد تا بزرگتر شود، دو دسته برای استفاده روی دو قسمت کناری این محصول تعبیه شده است که در واقع این دو عرض محصول را کم میکنند و اگر در حالت تختخوابشو نیاز به جای بیشتری شود میتوان قسمت دسته ها را زیر پا قرار داد. این محصول را می توانید در کمتر از یک دقیقه، بدون نیاز به پمپ باد و با چرخاندن در هوا در یک خط مستقیم باد کرده و سپس با بستن سر کاناپه بادی آماده استفاده می شود، کافیست دو تکه نشکن که روی درب چادر دوخته شده است را به یکدیگر متصل کنید و چند بار آن را لول کنید، سپس از دو سر همین دوتکه، دو بست دیده میشود که آن ها را در هم فرو ببرید تا باد خارج نگردد.

بیش از وزن تعریف شده و استاندارد کاناپه بر روی ان فشار وارد نکنید , از پریدن و پرش کودکان جدا خودداری کنید , درصورت سوراخ شدن بدنه از چسب قطره ای و وصله مخصوص شرکت اینتکس استفاده کنید که به خوبی ترمیم شود و به هیچ عنوان از چسب های مشابه استفاده نکنید چرا که به بدنه صدمه وارد میکند و ترمیم آن بسیار دشوار میشود سعی کنید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران مشاوره کنید و یا برای تعمیرات به دفتر و شعبه مرکزی اینتکس شو ارسال کنید , زمانی که میخواهید قسمت پشتی و نشیمن گاه را بیرون بکشید و به عنوان تشک بادی خواب استفاده کنید به آرامی این کار را انجام دهید که پره های بین تشک ها از یکدیگر جدا نشوند . در زمانی که نیاز دارید تا به استراحت و خواب بپردازید میتوانید تشک را از زیر کاناپه بیرون آورده و از آن استفاده کنید. از مزایا کاناپه های بادی میتوان به حجم کم و وزن سبک , به راحتی جا به جا میشوند , قیمت ارزان نسبت به کاناپه های چوبی و فلزی قدیمی , بسیار مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , کاناپه بادی تخت خواب شو به راحتی تبدیل به کاناپه راحتی و یا تشک بادی دو نفره و یک نفره برای خوابیدن و استراحت میشود , قابلیت شستشو و حالت طبی , مناسب برای تماشا کردن تلویزیون و بازی های کامپیوتری اشاره کرد .

اما به صورت کلی قیمت کاناپه بادی در مقایسه با مبل و یا کاناپه چوبی بسیار مقرون به صرفهتر است. جنس کل کاناپه بادی تاجدار از پلاستیک فشرده یا همان pvc می باشد که مقاومت مناسبی دارد و در زمان شستشو نیز میتوانید به راحتی با آب و کف به نظافت آن بپردازید. این کالا تا شده و پرس شده داخل یک پلاستیک قرار دارد. رویه کالا از طرح چرم استفاده شده است تا حس یک مبلمان خانگی شیک و زیبا را به شما القاء کند. فروشگاه اینتکس تهران و فروشگاه ایران اینتکس و اینتکس سایت به عنوان نمایندگی انواع محصولات بادی خانگی و تفریحی با ارسال فوری به تمامی نقاط و شهرستان های ایران. برای خرید حضوری و آنلاین کاناپه بادی اینتکس می توانید به سایت و یا آدرس های درج شده مراجعه کنید. پمپ باد ندارد، ولی در این خصوص مشکلی وجود ندارد چراکه در صورت نیاز میتوانید به قسمت مربوطه مراجعه و به خریداری پمپ مناسب کاناپه بادی خود اقدام کنید. Th​is w as cre​ated ᠎by GSA Con te​nt G ener᠎ator DEMO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن