قیمت قایق بادی

از نقطهای که به سمت کستلان شلیک کردید، به سمت چپ حرکت کنید تا یک گاری را ببینید. دراین مزرعه میتوانید یک تخمم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نقطهای که به سمت کستلان شلیک کردید، به سمت چپ حرکت کنید تا یک گاری را ببینید. دراین مزرعه میتوانید یک تخممرغ طلایی پیدا کنید و سپس باید تخممرغ طلایی را به تاجر که در جنوب غربی دریاچه قرار دارد، بفروشید. اگر با این مورد که یک تخممرغ طلایی را تا فصل ۱۲ همراه خود حمل کنید مشکلی ندارید، میتوانید یک تخممرغ طلایی دیگر نیز بردارید و در فصل ۱۲ به فروش برسانید. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که قایق بادی کودک یک یا دو نفره از حدود قیمت 700 هزار تومان قیمت گذاری شده و قایق بادی حرفه ای نظیر جیمینی نیز قیمت هایی تا 70 میلیون تومان را دارا هستند که باز هم این مورد بستگی به جنس و کیفیت محصول ، امکانات عرضه شده توسط آن قایق و همین طور ظرفیت آن محصول دارد. دارای ظرفیت بالا و مناسبی است و تا ۴ نفر هم می تواند در آن قرار بگیرد.

این نوع قایق ظرفیت 5 نفر را دارد و بیشتر نمیتواند تحمل کند. از اولین سکوی چوبی در ناحیهای که نردبان دیگری وجود دارد بالا بروید، این کار به شما اجازه میدهد که به منطقه ورودی برسید. حالا برگردید و به سمت مخالف دروازه حرکت کنید، سپس از نردبان داخل این اتاق بالا بروید تا به منطقه جنگلهای آلتار (Forest Altar) برسید. در اینجا از نردبان بالا بروید، سپس در بالا میتوانید یک قفس فلزی آویزان در سمت چپ پیدا کنید. یک چنگک آماده داشته باشید و وقتی که هیولا نزدیک شما شد، چنگک را به درون دهانش بیندازید تا از آسیب رسیدن به خودتان جلوگیری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بعداً آنها را به تاجر بفروشید تا این ماموریت فرعی را تکمیل کنید. مسیر را طی کنید و تا با اولین دشمن خود، یعنی پلاگا گوادانا (Plaga Guadana) خود مواجه خواهید شد. اکنون با موارد آلوده به ویروس پلاگاس بیشتری مواجه خواهید شد. جالب است بدانید که در روستای مارکده بر روی رودخانه زاینده رود پلهای بسیار زیادی قرار داده شده است که با قدم زدن بر روی آنها با چشماندازی رویایی و حیرتانگیز از طبیعت مواجه خواهید شد. وقتی وارد این منطقه در نزدیکی رودخانه شدید، به سمت راست بپیچید تا معبد کوچکی را پیدا کنید در اینجا میتوانید این کلید را بردارید. This ᠎data was written  by GS A Content Genera tor DEMO​.

هیولا با همین دو الگوی تکراری به شما حمله میکند و شما باید این کارها را تا زمانی که شکست بخورد، ادامه دهید و پس از آن، فصل سوم را تکمیل کنید. اکنون مسیر خانه را به سمت زیرزمین ادامه دهید. اکنون میتوانید به اسکله بروید و یک قایق جدید پیدا کنید. در داخل کشو میتوانید یک کلید کوچک پیدا کنید. قایق خود را به داخل غار هدایت کنید و سپس در کنار ساختمان، وارد اسکله شوید. در عوض مدل سه نفره سی هاوک و چلنجر در کنار کیفیت مناسب قیمت قابل قبولی نیز دارند. برای علاقمندان به ماهیگیری و تفریح در دریا محصولی به زیبایی و کیفیت قایق بادی بست وجود ندارد. خرید قایق بادی کار دشواری نیست، شما در زمان کوتاهی میتوانید قایق مدنظر را خریداری کنید. این بار در انتهای زیرزمین میتوانید انگشتر نگین قرمز ارزشمندی را که روی یه صندوق قرار دارد را پیدا کنید. حالا به سمت قایق برگردید و به سمت گوشه شمال شرقی دریاچه که یکی از اهداف اصلی در آنجا قرار دارد، بروید. به گفته یکی از بستگان این خانواده، آنها برای رسیدن به بریتانیا با قایق بادی به قاچاقچیان انسان حدود ۲۱ هزار پوند پول داده بودند. به گزارش ایسنا به نقل از سعید اینتکس، قایق بادی یکی دیگر از انواع قایق میباشد.

گاهی اوقات ممکن است در اولین تلاش در آنجا تخمریزی نکند، اگر آنجا نیست، از دریاچه برگردید و برگردید و باید در مقابل خانه قایقسازی تخمریزی کند. وقتی هیولای دریاچه بیرون از آب است، میتوانید با پرتاب چنگک به هیولا آسیب برسانید. هنگامی که انگل از سر آنها جوانه میزند، به قسمت انگلی شلیک کنید تا آسیب بیشتری به آنها وارد شود. در ابتدای فصل، در قسمت دیگری از دریاچه اما بدون قایق خواهید بود. اکنون در سمت راست میتوانید صندوقچهای را بیابید که حاوی قطعه شش ضلعی سی است و بعدها باید از آن برای به دست آوردن گنج دیگری استفاده کنید. اکنون به سمت اسکله بروید، جایی که بر روی دیوار شکسته سمت چپ میتوانید این درخواست ماموریت را پیدا کنید. حالا دیوار را به سمت شمال دنبال کنید و تا دری را پیدا کنید که میتوانید با کلید خود، آن را باز کنید. بین حصارهای سمت شمالی را نگاه کنید تا کستلان را که روی زمین قرار گرفته است را ببینید. شما میتوانید با شلیک به بخشی از بدن دشمن که قبلا سرشان در آنجا قرار داشت، به آنها آسیب برسانید. This w᠎as c reat ed  by G᠎SA Content᠎ G᠎enerator ᠎DE MO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن