قیمت خرید، فروش مدل اصلی جکوزی بادی 6 نفره اینتکس

نام برند جکوزی ، به مرور زمان تبدیل به یک نام عمومی شده است. این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نام برند جکوزی ، به مرور زمان تبدیل به یک نام عمومی شده است. این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند. جکوزی پیش ساخته توکار در کمتر از یک ساعت آماده استفاده می­باشد. جکوزی در واقع یک برند و نام تجاری شرکتی است که تولید کننده وان آب گرم داخل حمام و وان جکوزی در فضای باز است. بدنه آن که در حمام یا اتاق نصب می­شود معمولاً از فایبرگلاس ساخته می­شود. در مقابل وان حمام ، به طور معمول ، در داخل ساختمان نصب می شود و با آب گرم شده توسط آبگرمکن پر می شود و بعد از هر بار استفاده تخلیه می گردد.

بنابراین دراز کشیدن درون وان حمام و جکوزی دارای فضای بزرگ ، می تواند موجب تحریک و هدایت خون شود. استفاده از خواص درمانی آب در حالت گرم توسط انواع استخر آب گرم یا جکوزی موجب طبقه بندی آن در دسته استخر درمانی شده است. عمل خیس شدن در آب به تنهایی می تواند موجب بهبود سیستماتیک بدن شود ، اما اگر این خیس شدن در آب گرم و در کل بدن باشد ، گرما با افزایش دمای ماهیچه ها موجب بهبود گردش خون و افزایش سطح اکسیژن در سلول های خونی می گردد. جکوزی بادی اینتکس بهترین محصول و سازگار ترین آن برای استفاده مداوم می باشد و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. جکوزی بادی پرتابل اینتکس یکی از جدید ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت امریکایی اینتکس بوده که در رنگ و کیفیت بهتری تولید و عرضه شده است. بست وی این محصول خود را با طراحی بسیار جذاب عرضه کرده که عللاوه بر زیبایی در این مدل، کیفیت ساخت بسیار بالا و امکانات متعدد را میتوان مشاهده نمود که در ادامه بیشتر به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

برخی دیگر نیز با داشتن محیطی جادار و بزرگ در حاشیه استخر ها می توانند جکوزی بادی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. جکوزی امروزه اغلب برای اشاره به انواع وان آب گرم به کار می رود. همچنین ، تنها با انتخاب درجه حرارت ، می توان از آن استفاده کرد و نیازی به صبر کردن برای گرم کردن آب وجود ندارد. یک لوله با قابلیت نصب سر شلنگی از کف کشیده شده و آب را از کف جکوزی به بیرون می فرستد. در حالیکه حمام دارای ترموستات یا گرم کننده داخلی نیست ، بنابراین آب شروع به گرم و سرد شدن می کند. امروزه بر خلاف گذشته و ساخت وان حمام در ابعاد مشخص ، می توان انواع وان ها را مطابق با فضای موجود ، در اندازه و شکل دلخواه سفارش داد و به کار برد. تیوب آب گرم ، نوعی تیوب جکوزی است که به طور معمول از پوشش چوب ساخته شده است و در بعضی موارد نیز با یک جدا کننده ، فضای داخل تیوب به بخش های مجزا تقسیم می شود. به دلیل باز بودن سر جکوزی ، پوشش بیرونی آن باید عملکرد عایقی خوبی داشته باشد تا گرما ، طی زمان استفاده از آن حفظ شود و از بین نرود.

در خرید جکوزی پیش ساخته باید به برند این محصول نیز توجه نمایید. این مدل پیش ساخته قابل حمل است و حتی می­توان آن را در وسط خانه نصب کرد! جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد . برای خرید جکوزی پیش ساخته باید بدانید که قیمت آن به یکسری عوامل مختلف وابسته است که از جمله این موارد میتوان به نوع جکوزی، اسکیمر و لوازم تمیز کننده جکوزی، روکش و زیرانداز جکوزی، پمپ تصفیه آب جکوزی و در آخر به اعاد جکوزی و اینکه بادی یا سازه دار است، اشاره نمود. پمپ های جت وان جکوزی روی بدنه آن اجرا شده است و برای استفاده از آن ، باید هر بار پمپ های جت را فعال کرد تا از اثرات درمانی آن ها بتوان بهره برد. وان های آب گرم دارای جت نازل آب ، گرما و فیلتراسیون بوده و از آب سرد پر می شوند و سپس با استفاده از سیستم گرمایشی ، آب به دمای 37 تا 40 درجه سانتی گراد رسانده می شود و ترموستات دمای آب را ثابت نگه می دارد ، بنابراین همیشه قابل استفاده است.

᠎Da ta has ​be​en gen​erat​ed  by GSA Content Gen er at​or Dem oversion​!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن