رازهای ناشناخته کاناپه بادی

طبیعی است که قیمت این وسیله اندکی گرانتر از رغیبهای قبلی خود باشد. برای تبدیل کردن مدل های کاناپه بادی بست وی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

طبیعی است که قیمت این وسیله اندکی گرانتر از رغیبهای قبلی خود باشد. برای تبدیل کردن مدل های کاناپه بادی بست وی کافیست قسمت زیر پای این محصول را که با یک تکه پی وی سی بقسمت نشینمنگاه تختخوابشو متصل شده است تا کرده و زیر بگذارید، این محصول دارای دریچه های بادی مجزا از نوع پستونکی بزرگ است که باعث ثبات بیشتر میشود و در ضمن اگر نیاز به ایجاد فضای بزرگ تر بهنگام خواب روی این محصول شد میتوان قسمت پشتی آن را خالی کرد تا این فضا ایجاد شود، دو دسته جهت استفاده روی دو قسمت کناری این محصول تعبیه شده است که در واقع این دو عرض محصول را کم میکنند و اگر برای خوابیدن نیاز به جای بیشتری شود میتوان قسمت دسته ها را زیر پا قرار داد. این نوع طراحی اعضای بدن در تماس با رویه را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. این محصول تا مقدار 200 کیلوگرم تحمل وزن داشته بنابراین جای نگرانی بابت استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. امروزه در اکثریت منازل آپارتمانی فضای کافی برای کاناپه های چوبی و فلزی وجود ندارد و سختی های فراوانی را برای بردن آن به داخل منزل کشید خصوصا در داخل راه پله ها و از طرفی برای خرید آنها مبالغ زیادی را باید پرداخت کرد و برای جا به جایی نیز وزن سنگین و حجم زیادی را باید جا به جا کرد , اما با پیشرفت تولیدات محصولات بادی اینتکس و ساخت کاناپهاینتکس این مشکل کاملا رفع شده و با خرید کاناپه بادی اینتکس با قیمت کم و ارزان با حجم و وزن سبک که به راحتی جا به جا میشود میتوانید نوع جدیدی از کاناپه ها را تجربه کنید ، جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه های دیگر از pvc ضخیم با رویه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار مقاوم و محکم هستند . Th is  data has be en  do ne  with t he help of GSA Con​te᠎nt Gen᠎erator​ D᠎emover​si᠎on!

غیره مبل هپی چیر می باشند که با توجه به مدل خود بسیار بسیار پر طرفدار بوده و از نمایندگی های اصلی این مبل های بادی با تنوع بسیار به فروش می رسد که خرید از نمایندگی های اصلی برای خرید مبل هپی چیر با کیفیت اصلی نیز شرط اصلی خرید هپی چیر با کیفیت اصلی می باشد. در حال حاضر یکی از پر فروش ترین کاناپه بادی کاناپه اینتکس بوده که تنها در دو مدل یک نفره و دو نفره به صورت تک رنگ تولید و عرضه می شود و نسبت به مدل های مشابه خود از سایر برند ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل فروش بالایی دارند. شما میتوانید در 5 حالت مبل، تخت، کاناپه، تشک یا تخت دو طبقه از آن استفاده کنید. ساختار داخلی از نوع خوشخواب کامفورت میباشد، این مدل در سطح دارای پنجره هایی است که در زمان نشستن یا خوابیدن بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد. کاربرد کاناپه بادی بسیار زیاد است و شما میتوانید علاوه بر استراحت خود، از آن برای پذیرایی مهمانان استفاده کنید. پس بهتر است که در هنگام خرید به دقت حواس خود را جمع کنید.

مبل هپی چیر به مبل های بادی و غیر بادی گفته می شود که گرد ، مستطیل یا به شکل مربع در اشکال مختلف بوده که از دسته مبل های بسیار راحتی می باشد . برای خرید کاناپه بادی 2 نفره تختخواب شو اینتکس کافیست به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. از مزیت های این مدل از پمپ باد میتوان به پر/خالی کردن در کمتر از 5 دقیقه اشاره کرد و به گونه ای طراحی شده تا دیگر محصولات بادی را نیز بتوانید با آن باد کنید. به شکل و ظاهر و همخوانی آن ها با دیگر قسمت های مبل توجه کنید. در صورت سوراخ شدن قسمتی از کاناپه نیاز به مراجعه به تعمیرکار ندارید، نوعی از چسب پنچرگیری در بازار موجود است که به راحتی می توانید به وسیله آن پنچری کاناپه را بگیرید. این ویژگی که در اکثر کاناپه های بادشو پیاده سازی شده می تواند امکان استفاده از یک کاناپه را به عنوان تشک و تخت نیز فراهم کند بنابراین به کاناپه بادی چند کاره نیز معروف می باشد. روی تیکه گاه های دست نیز هر کدام یک محل قرار گیری بطری یا ماگ تعبیه شده که می توانید برای قرار دادن گوشی موبایل نیز استفاده نمایید.

این مبل یا کاناپه های بادی هپی چیر با توجه به ظاهر خاصی که دارد به راحتی خود را از مبل های بادی و مبل های غیر بادی دیگر متمایز می کند . طراحی کاناپه 5 کاره بسیار خلاقانه است. مواج بودن ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه از رایج ترین طراحی و ساختار بیرونی بدنه بوده که در تمامی کاناپه های بادی دیده می شود. در لیست زیر انواع کاناپه راحتی خاص و حرفه ای در مدل های ساده ، بادی ، تخت خواب شو ، اسپرت ، سلطنتی ، اداری و خانگی تهیه و گردآوری شده است. از دیگر خصوصیت های مهم متریال کاناپه بادی تاشو اینتکس می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد. این مبل بادی اینتکس در دو رنگ زرد و آبی در دو طرح مختلف خرسی و اسب آبی بوده که از جنس پی وی سی بسیار با کیفیت می باشد . لازم به ذکر است که در صورت جمع کردن تشک های تاشو این محصول تنها برای نشستن و در صورت باز کردن کامل آنها این کاناپه به یک تخت بادی یا تشک بادی پشتی دار جهت خواب و دراز کشیدن تبدیل خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن