یک صندلی بین بگ را حتماً امتحان کنید

وقتی کسی روی یک صندلی سنتی نمینشست، همچنان شکل خود را به عنوان یک صندلی حفظ میکرد. مثل یک صندلی بود، مثل یک ص

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وقتی کسی روی یک صندلی سنتی نمینشست، همچنان شکل خود را به عنوان یک صندلی حفظ میکرد. مثل یک صندلی بود، مثل یک صندلی عمل میکرد و یک بار و همیشه یک صندلی بود؛ اما بین بگ تا زمانی که شخصی روی آن نمینشست به یک صندلی تبدیل نمیشد. 3. اما به یاد داشته باشید که وزن این نوع محصولات برای جابجایی آنها بسیار بهتر از مبلمان معمولی است. صندلی بین بگ یا کیسه لوبیا سطح ثابتی از حمایت را برای آرامش شما فراهم میکند که البته به کاهش درد نیز کمک میکند. اولین صندلی بین بگ (مبل شنی) یا کیسه لوبیا پنجاه سال پیش توسط سه ایتالیایی برای شرکتی به نام Sacco در سال 1968 اختراع شد. یکی دیگر از مزایای مبل شنی مقاومت بالای آن در مقابل سوراخ شدن است. مدل اولی آن در ابعاد 120x90x60، با وزن 600 گرم طراحی شده و جنس مواد داخلی آن از الیاف مصنوعی است و قابل شستشو نیز می باشد. در اینجا مهمترین جزئیاتی که باید درباره این نوع محصولات نوشته شده است را بدانید. همچنین فروشگاه اینتکس تهران برای محصولات ارائه شده خود ضمانت یک ساله به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای را ارائه می دهد که در صورت تهیه بین بگ خود از این فروشگاه به خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات پس از فروش بهره مند شوید . This h​as be᠎en g enerated by G SA Conte​nt G᠎enerator D​em​ov᠎ersion !

بسیار از کارشناسان بر این عقیده هستند، مبل های بادی و شنی فقط برای اتاق خواب و اتاق بازی کودکان واجب هستند؛ اما این بسیار تصور نادرست است با خلق زیبایی درست می توانید از این مبل زیبا در دکوراسیون خود استفاده کنید تا بتوانید تایم استراحت خود را در کنار خانواده خود بگذرانید. مبل شنی نیز باید اصول ارگونومی رعایت کند تا افرادی که از محصول استفاده می کنند دچار آسیب های جسمی نشوند. بین بگ به افرادی که دچار مشکلات ستون فقرات دارند کمک شایانی خواهد کرد. از بین بگهای کوچک میتوان بهعنوان پاف استفاده کرد و برای قرار دادن پاها هنگام نشستن روی مبل از آنها بهره برد. بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . یکی از چالش های مهم در زمان ست کردن مبل شنی است.

در مورد نوع رویه ای که در ساخت این مدل مبلمان راحت استفاده می شود ، باید بگوییم که سطح محصول شما یا می تواند از صندلی جدا شود ، در این صورت می توان آن را به راحتی شستشو داد. در دهه 1980 بسیاری از شرکتها تولید خود را به چین و سایر کشورهای خارجی که در آن هزینه مواد بسیار کم و نیروی کار ارزان بود، سپردند. بین بگها در مدلهای تکنفره، دو نفره و سهنفره تولید میشوند، شما میتوانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود، خود به خود خیلی از مدلهایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، حذف شده و انتخاب برای شما آسان می شود. این محصول بیش از 16 رنگ دارد که شما می توانید بسته به دکوراسیون خود بهترین آن را انتخاب نمایید. مبلی که از دانههای ریز مانند شن، روکش و آستر تشکیل شده. مبل شنی با فوم با کیفیت بالا، دارای فوم دستی و درجه بندی شده برای مبلمان است؛ همچنین دارای یک آستر داخلی برای محکم کردن کف در برابر ریختن آن و امکان برداشتن و شستشوی روکش میباشد. محتوای داخل این بین بگ از از جنس پلی استایرن بوده و رویه آن مخمل آستر دار قابل شستشو است.

بنابراین اگر کیفیت ساخت و مواد بین بگ کیفیت پایینی داشته باشد، در زمان کوتاهی، بین بگ انعطاف پذیری و راحتی خود را از دست میدهد. مجموعه گونی بافان سالهاست که از تولید و پخش کننده های عمده جامبو(bag) بگ با کیفیت و مرغوب، اصل، با قیمت بسیار ارزان و مناسب می باشد که در بین خریداران عمده جامبو بگ در شهرهای اصفهان، تبریز، مشهد، تهران و دیگر شهرهایی که به صورت عمده خرید جامبوبگ را انجام می دهند شهرت دارد. مبل های شنی به خاطر ساختار ویژه ای که دارند، نوع پارچه آن ها باید با کیفیت و عالی باشد به طور معمول از جنس پارچه های زیر در ساخت و تولید مبل شنی استفاده می کنند. پاف آرتین مدل ADTK به صورت استوانهای با اسفنج داخلی 3 سانتیمتری تولید شده و میتواند تا 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. معمولا بین بگها را از پارچههای ضد تعریق میسازند تا مصرف کننده بتواند ساعتهای طولانی بر روی آنها استراحت کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن