آموزش IGTV اینستاگرام

این تراز همچنین به شما قابلیت می دهد تنظیمات ویدیوی خویش را شخصی سازی کنید. همین آیتم را خواهید داشت که آن را

توسط HONARENEWS در 1 مهر 1401
این تراز همچنین به شما قابلیت می دهد تنظیمات ویدیوی خویش را شخصی سازی کنید. همین آیتم را خواهید داشت که آن را به مجموعه IGTV خویش بیش تر کنید . پیش اکران و جلد نمایه را ویرایش کنید و گزینش کنید آیا می خواهید در Facebook نشان داده شود. با ویدیوهای IGTV اینستاگرام به مخاطبان خویش اجازه دهید که نگاهی به پشت صحنه فعالیت و عمل شما بیندازند. به آن ها نشان بدهید چه چیزی باعث ساخت محصولات شما می شود. عمومی ویدیو های IGTV می بایست بیرون از محیط اینستاگرام ساخته و بعد بروی همین پلتفرم توشه گذاری شوند. IGTV در برگه اکسپلور اینستاگرام هم زبانه ای منحصربه‌فرد به خود دارااست – که آن را تبدیل به فرصتی تبارک برای دستیابی و جذب مخاطب جدید کرده است. اگر قصد تبلیغ کسب‌وکار یا برند خویش را دارید، صد رد صد در ارتفاع ویدیو در آیتم آن کلام کنید. IGTV از ویدیوهایی اصلی حداکثر رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. ویدئوهای دوست داستنی را تماشا کنید؛ از ویدئوهای آموزشی گرفته تا ویدئوهای بامزه و خنده‌دار. ما در این مقاله یاد می‌گیریم که IGTV اینستاگرام چیست، به هیچ وجه به چه دردی می‌خورد و چگونه بایستی از آن استعمال کنیم. لحاظ شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و سناریو داده خواهد شد. در همین نصیب ویدوهایی را تماشا خواهید نمود که پر اسم و رسم و ترند شده در اینستاگرام می باشد.

آشنایی اهمیت اینسایت IGTV

اگر چه تمرکز این برنامه بر روی سازندگان ویدئوهاست البته هر کس می تواند به تنهایی خالق یک IGTV باشد و ویدیوها را در برنامه یا از نحوه وب آپلود کند. بسیاری از کارشناسان معتقد میباشند که اینستاگرام دارای طولانی تر نمودن IGTV تصمیم دارد حساس یوتویوب وارد رقابت شود. فقط یک نکته دیگر را می بایست توجه داشته باشید و آن این‌که ویدئوها در داخل خویش برنامه IGTV ضبط نمی شوند. ممکن می باشد در آتی این قابلیت و امکان افزوده شود، اما در هم اکنون حاضر قابل انعطاف افزار برای بیشتر نمودن ویدیوی نو از دوربین گوشی به کار گیری می کند. اساسی همین هم اکنون در ویدیوهای IGTV خودِ اینستاگرام، مثل استوری های اینستاگرام، متن ها و تصاویر متفاوت هم روی ویدیوها قرار می گیرند. مراحل سناریو داده شده­‌ی بعدی را حساس زدن گزینه­‌ی Next تایید و ادامه دهید. در پلتفرم IGTV آیکون را تعیین به گفته این وبسایت معتبر و آنگاه گزینه­‌ی Create Channel را بزنید. آیکون را در گوشه­‌ی بالا-راست صفحه­‌ی اساسی یا این که فید انتخاب کنید. این به مفهوم تولید محتوای جدیدی میباشد که فرمت طولانی تری دارد. صحیح مثل یوتیوب، محتواهای طولانی مدت آموزشی در IGTV هم محبوب هستند. برخی از برندها حتی سری های پرمحتوایی نیز درباره یک موضوع در این اپلیکیشن منتشر کرده اند. در سال ۲۰۱۹، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا این اجازه را اعطا کرد که پیش نمایش ۱ دقیقه ای از ویدیوی خود را در فید اینستاگرام قرار دهند تا میزان دسترسی ویدیو افزایش پیدا کند. این قابلیت به جهت جلب اعتنا سوای نیاز به کارگزاری اپلیکیشن IGTV توسط مخاطبان دوچندان عالی است. به همین مورد قضیه مثل سریالی که در تلویزیون یا یوتیوب می بینید نگاه کنید. اگر در حال به اشتراک گذاری ویدیو در فید اینستاگرام و یا IGTV خود هستید،‌ اکثر مردمان حساس صدای گشوده آن ها را بازدید نمی کنند. به این ترتیب مطمئن شوید که ویدیوی شما به جهت اجرا شدن فارغ از صدا هم بهینه سازی شده باشد یا این که سوای صدا نیز معنا و مفهوم خود را برساند. مثلاً می توانید زیرنویس های خوانا را در زیر ویدیو قرار دهید. در قسمت آن‌گاه شما بایستی برای ویدیو عنوان و توضیحاتی را بنویسید. این مقاله را تا آخر بخوانید تا حساس نحوهٔ تالیف گزارش دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. برای تولید کانال IGTV اضطراری هست اینستاگرام شما آپدیت شده باشد، بعد از آن از آپدیت (در صورت نیاز) کافیست پروسه زیر را دنبال کنید. گذاشتن IGTV از دو نحوه قابلیت و امکان پذیر است و ما در این نوشته به صورت تمام همین دو روش را تفسیر می دهیم. مطمئن شوید که برچسب خود را به خوبی گزینش کرده‌اید و بعد از آن از اطمینان بر بر روی Done ضربه بزنید. ۳- اکنون بایستی یک عنوان و توضیح به جهت برچسب خویش تعریف کنید.
  • با همین کار یک باکس تازه به اسم Also Share To در پایین همین قسمت ایجاد می‌شود.
  • و رویکرد دوم این‌که آنگاه از گزینش ” Add video to your story”، مورد “Send to” و آن گاه مورد “Your Story” را تعیین کنید.
  • مانند هر پلتفرمی، در صورتی که به دنبال ساخت مخاطبی هستید، می بایست اطمینان حاصل نمایید که به طور آراسته محتوای اساسی میزان مرغوب بودن را بارگذاری می کنید.
IGTV یک نتورک ویدئویی طولانی میباشد که از برنامه اینستاگرام قابل دسترسی است. این به قابلیت و امکان به برندهای تجاری و کاربران این فرصت را می دهد که ویدیوهایی طولانی خیس از استوری ها و پست های بی آلایش اینستاگرام بسازند. پیش از معرفی شدن قابلیت IGTV، اعضا اینستاگرام به جهت اشتراک گذاری ویدیوهای اکثر از یک دقیقه‌ای خود مجبور بودند آن را به رخ پارت‌های یک دقیقه‌ای اشتراک گذاری کنند. همین مسئله سبب میشود تا پیوستگی ویدیو از بین رفته و عملا امکان اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی و چندین دقیقه‌ای میسر نباشد.

خرید مشاهده و ارتقاء ویو IGTV ? (تی وی – TV اینستاگرام)

همچنین حال دیگر ویدیوهایی که در بخش igtv اینستاگرام منتشر می‌کنید، در فید اعضا چشم می شود و دیگر آنها نیاز وجود ندارد به بخش خاصی مراجعه کنند. از دیگر مزایای ویدیوهای بخش می‌توان به موردها ذیل اشاره کرد. نمی‌توانید تمام ویدیوی IGTV را به‌عنوان پست در صفحه‌تان اکران دهید؛ البته قابلیت قرار دادن بخش کوتاهی از آن در این بخش ممکن است.

چه افرادی می‌توانند ویدئوهای من در IGTV اینستاگرام را ببینند؟

شما بایستی یک 15 ثانیه‌ای جذاب و میخ‌کوب کننده برای مخاطب خود به اشتراک بگذارید تا دل‌شان بخواهد تا نهایی لحظه از ویدئوی IGTV شما را دنبال نمایند و از آن چشم برندارند. اپلیکیشن مخصوص IGTV در گوگل پلیIGTV به جهت دستگاه‌های گوشی ایجاد و بسط دیتا شد. این قابلیت، قبلاً در گوشه و بالای سمت راست بخش home page اینستاگرام قابل دسترسی بود ولی حال برای دیدن IGTV هر صفحه‌ای از اینستاگرام باید وارد پروفایل آن ورقه شد و بخش IGTV را دید. قبلاً به‌محض کلیک نمودن بر روی این بخش از اینستاگرام، IGTV به‌صورت مداد مبادرت به پخش کلیپ ویدیو از اکانت‌های مختلف می‌کرد، ولی حالا به جهت دیدن IGTV هر اکانتی، بایستی وارد آن پروفایل شوید. وقتی که یک کلیپ ویدیو را در IGTV اینستاگرام منتشر می‌کنید، یک کلیپ 15 ثانیه‌ای از آن پیش‌نمایش داده می‌شود. همین پیش‌نمایش در صفحۀ اصلی یا این که به عبارتی فید اینستاگرام خواهد بود.

ویژگی‌های ویدئوهای IGTV چیست؟

این نوشته به‌زودی آپدیت می‌شه و دربارهٔ همین مسئله بخش اعظم حرف خواهیم زد. اما اینکه بخوابن برگردونید به موقعیت پست که در فید پروفایلتون بنشینه راهی در حالا حاضر وجود ندارد.

نکات اساسی در پست گذاری اینستاگرام

از روش این امکان، می گردد اساسی ساخت یک محتوای اساسی کیفیت به رشد قابل توجه تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان دست یافت. اما اضافه‌کردن همین پیش‌نمایش در کاغذ پروفایل، الزامی نیست؛ در واقع این آیتم امکانی برای دیده‌شدن اکثر محتوا ساخت DownloadGram می‌کند. شما نیز می بایست کارایی نمایید از آن استفادۀ مفیدی انجام بدهید تا افراد بیشتری محتوای شما را ببینند. به‌محض اینکه اولین IGTV خود را منتشر کردید، متوجه یک گزینه که مربوط به ویدئوهای طولانی شما، به این معنی که همین IGTV میباشد می‌شوید. نمونۀ همین تیزرها را می‌توانید در تبلیغ فیلم‌های سینمایی که پخش میشود ببینید. با ساخت ویدئوهای جذاب و نشر آن در IGTV اینستاگرام می‌توانید با کاربران‌تان خوبتر و اکثر از قبل رابطه برقرار کنید و امکان اینکه به افراد بیشتری معرفی گردید وجود خواهد داشت. علاوه بر همین اضافه نمودن محتوا موجود به مجموعه نیز کاری ساده است. کافیست زبانه IGTV را از پروفایل اینستاگرام خود گزینش کنید، ویدیویی که می‌خواهید به گروه بیش تر کنید را گزینش کرده و گزینه edit را بزنید. ارسال پیش سناریو به قسمت پست ها یکی از بهترین خط مش ها برای افزایش سناریو ویدیو های IGTV میباشد – و اهمیت اعتنا به این همه خصوصیت های ویرایش و عکس های کاور نیازی وجود ندارد که نظم اینستاگرام خویش ار بر نیز بزنید. همینطور نهفته نمودن کلیپ ویدیو igtv که خودتان منتشر کردید، قابلیت پذیر نیست. شما می‌توانید اهمیت تغییر در تنظیمات حریم خصوصی حسابتان اشخاصی که امکان مشاهده ویدیوهای IGTV شما را دارند مشخص کنید. درصورتیکه حساب اینستاگرام شما خصوص باشد تنها دنبال‌کنندگان تأیید شده می‌توانند ویدیوهای شما را ببینند. ولی در حساب‌های عمومی هر شخصی در اینستاگرام می‌تواند ویدیوهای شما را بازدید کند. اینستاویو مسئولیتی در قبال ریزش احتمالی خدمات نخواهد داشت. این امکان نیاز به نصب اپلیکیشن جداگانه‌ای ندارد و صرفا اساسی به کار گیری از اپلیکیشن اینستاگرام می اقتدار از این پلتفرم به کارگیری کرد. کنترل کامل ویدئو (عقب جلو نمودن ویدئو) در حالی که همین امکان در پست های اسلایدی اینستاگرام وجود ندارد.

IGTV اینستاگرام؛ تدریس IGTV اینستاگرام (آپدیت۲۰۲۰)

اگر سازمان شما محصولی را به فروش می رساند، می توانید ویدئویی با نحوه تمرکز بر شیوه به کار گیری از آن محصول ایجاد کنید. تیتر و توضیحات مربوط به فیلم IGTV خویش را کامل شدن کنید. همچنین می‌توانید پیش اکران ویدئوی خویش را در فید خبری خویش قرار دهید و در صورت رغبت به تبلیغ دیگر ، آن را در فیسبوک مشاهده کنید. این مورد به شما همین قابلیت و امکان را می دهد تا ویدیوی تام را در IGTV ارسال کنید.

اینستاگرام به عامل عدم به کار گیری شدن از اپلیکیشن IGTV آن را حذف می کند.

که تداعی نمایند تلویزیون‌های سیاه و سپید کهن میباشد و پس از آن بلافاصله ویدیویی به جهت شما پخش می‌شود. IGTV اینستاگرام – از تعدادی هفته قبل اینستاگرام مانور های تبلیغاتی خویش را برای رونمایی از یک قابلیت و امکان جدید آغاز و مخاطبان را فراهم استقبال بی نظیر از آن کرد. برنامه اینستاگرام را ببندید و به تنظیمات موبایل موبایل خویش بروید. درصورتیکه به اینستاگرام نشان بدهید که از صاحب و مالک اثر اذن دارید می توانید به طور تام ویدیو را بارگزاری کنید. کافی می باشد در زیر اروری که در همین آیتم به شما نشان داده می شود روی مورد Appeal کلیک کنید. در این پنجره کلیدی تعیین آیتم Save می‌توانید ویدئو را در حساب کاربری خویش ذخیره کرده و در آینده به صورت آنلاین بازدید کنید. همچنین اگر که در اینستاگرام می باشید می توانید IGTV هر عضو را در صفحه دارای پروفایلش ببینید. همان طور که تا قبل از این هم گفتیم اینستاگرام به شکل Built-in (درونی) حساس یک ابزار نظارت است که اینسایت اینستاگرام نام دارد. یعنی آن‌گاه از این که شما ویدیو خود را آپلود کردید، می توانید به همین داده ها دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی مثل تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، تعداد دیده شدن و حتی نقطه‌ای از ویدیو که عمده در آن جا اعضا توقف کرده اند. چنانچه ویدئویی را مشاهده کردید و رغبت به دنلود آن داشتید، بهترین مسیر برای این کار، دانلود از طریق لینک و پیوند می باشد. استفاده از عکس هایی ملازم اساسی متن نسبت به توضیحاتی که در کپشن ها قرار دیتا می شود، در مخاطبان تأثیر بیشتری می گذارد. در این شکل حساس قرار دادن تصاویر مناسب و جذاب می قدرت افراد را عمده ترغیب کرد. شما میتوانید به ورقه اهمیت بروید، تصویب نام کنید و هفت روز به کارگیری مجانی هدیه بگیرید. پس از پایان ارائه صفحات، مجددا مورد Create Channel به شما نشان داده می‌ شود، بر روی آن کلیک کنید، حالا کانال شما ساخته شد. اصلی این عمل چندین ورقه به جهت ارائه راهنمایی‌ های اکثر به شما نشان دیتا می‌ شود، آنگاه بر روی گزینه Next کلیک کنید. به تیتر مثال، شما می‌ توانید یک پیوند مستقیم به یک ویدیو اخذ کنید یا این که آن را در قالب یک پیام مستقیم (دایرکت) در اینستاگرام ارسال نمایید. به گزارشآموزشگاه اینستاگرام کشور‌ایران سوشال؛ امروزه اینستاگرام حدود ۸۰۰ میلیون عضو فعال دارااست و این فرآیند از سال ۲۰۱۳ رشد چشمگیری داشته است. همین موضوع سبب شده که اینستاگرام به محیطی حساس پتانسیل بالا به جهت اجرای اشکال تبلیغات تبدیل شود و شناخت مهم امکاناتی که ارائه می دهد دوچندان حائز حساس است. اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خویش در IGTV همین امکان را آماده آورده که ویدیوی IGTV را به عنوان پست منتشر کنیم. اینستاگرامبا ویژگی منحصر به فرد به فرد IGTV، به کاربران اجازه بازدید فیلم‌های IGTV را بر روی اینستاگرام خویش می دهد. در تبلیغات اینستاگرام، این یک مورد خوب هست که به شما این اطمینان را می‌دهدکه ویدئوهای IGTV شما بازدید بیشتری خواهند داشت. اهمیت مشاهده عمده ویدیوها، پیج شما عمده چشم خواهد شد و همین مورد قضیه باعثافزایش فالوور اینستاگرامخواهد شد. ابتدا مطمئن گردید که فیلم هایی ایجاد می نمایید که از بعد ها سفارش شده IGTV پیروی می کنند. اکنون که ایده های خوب و بهترین نحوه های استعمال از Instagram TV را کشف کرده اید . در اینجا چند اورجینال در مورد طرز به کار گیری از IGTV را برایتان آورده ایم. در قسمت Title عنوان موضوع IGTV اینستاگرام انتخاب می‌شود. چنانچه قصد خرید کردن فالوور دارین سفارش فالونیک استعمال از خدمت "فالوور اهل ایران واقعی / پکیج طلایی" می باشد. وقتی لینک هر چیزی را اعم از عکس، فیلم و یا حتی کپشن داشته باشید به راحتی می توان آن را دانلود کرد. درصورتیکه می خواهید بدانید که از شیوه لینک چگونه می قدرت همین کار را انجام داد، می بایست نوشته ای تمام در این گزینه مطالعه کنید. مطابق معمول اینستاگرام در زیر هر ویدئو، مورد های معروف لایک، کامنت و به اشتراک گذاری وجود دارد. گزینه ای دیگری به نام Browse نیز در قسمت زیر برگه وجود دارد، که برای این میباشد که شما را به کاغذ ی IGTV برگرداند. و همچنین درصورتیکه ورقه ی خود را به سمت بالا بکشید، به ورقه ی مهم خویش برمی گردید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن