آیا قصد انتقال به ایالات متحده را دارید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید!

[ad_1] مهاجرت به ایالات متحده تصمیمی است که زندگی شما را کاملاً تغییر خواهد داد. کشوری متفاوت ، قاره ای متفا

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

مهاجرت به ایالات متحده تصمیمی است که زندگی شما را کاملاً تغییر خواهد داد. کشوری متفاوت ، قاره ای متفاوت و برخلاف آنچه به نظر می رسد ، یک فرهنگ کاملاً جدید یا بهتر بگوییم چند فرهنگی. با این حال ، این تصمیم شامل مراقبت از بسیاری از جنبه های رسمی است که باید به خاطر بسپارید. تغییر در محیط روزمره ای که به آن عادت کرده اید نیز مستلزم مراقبت از تمام ترجمه های لازم از جمله CV ، مدرک تحصیلی و ترجمه قسم خورده از اسناد رسمی است. قبل از انتقال به ایالات متحده چه چیزهایی باید بدانید؟

اولین اقداماتی که باید هنگام حرکت به ایالات متحده انجام دهید

قبل از برداشتن اولین اقدامات مربوط به مشکلات رسمی مربوط به مهاجرت به کشور دیگر ، شروع به جمع آوری اطلاعات کنید. شما باید از ابتدا بدانید که انتقال به ایالات متحده فرآیند بسیار پیچیده تری از انتقال به هر کشوری در اروپای غربی است. دلیل این امر یک واقعیت بسیار ساده است - آمریکایی ها از بازار کار خود دفاع می کنند. آنها این کار را با ایجاد یک رژیم سختگیرانه ویزا برای کسانی که می خواهند در آنجا کار پیدا کنند کاملاً م effectivelyثر انجام می دهند.

سفر و جابجایی بدون ویزا به ایالات متحده - آیا در مورد شما اعمال می شود؟

باید توجه داشته باشید که حتی اگر در کشوری باشید که تحت برنامه برنامه ویزا آمریکا قرار دارد زندگی می کنید ، بر این اساس نمی توانید به طور دائم به خارج از کشور بروید. این در درجه اول به این دلیل است که برنامه فوق به شما این امکان را می دهد که فقط برای اهداف سفر به ایالات متحده سفر کنید. این بدان معناست که مهاجرت اقتصادی تحت برنامه فوق غیرممکن است.

با این حال ، این بدان معنا نیست که اگر در حرکت جدی باشید ، برنامه معافیت ویزا برای کشور شما به شما کمک نخواهد کرد. این فرصت منحصر به فرد را برای شما فراهم می کند که 90 روز بدون هیچ مانعی ترک کنید و در آنجا حضور داشته باشید به دنبال کار باشید. این بهترین راه برای تماس مستقیم با کارفرمای بالقوه خود ، ملاقات با آنها و در نظر گرفتن مراحل بعدی جهت انتقال به ایالات متحده است.

چگونه می توان به طور دائم به ایالات متحده مهاجرت کرد؟

مهاجرت به ایالات متحده در هر صورت شما را ملزم می کند مهمترین قدم ، یعنی یافتن شغل را بردارید. جستجوی کار در طول سفر 90 روزه بدون ویزا فقط یک راه حل ممکن است. گزینه های دیگری وجود دارد که شانس موفقیت حتی بیشتر را ارائه می دهد. با این حال ، باید بدانید که فقط در صورت دریافت ویزای کار می توانید به طور دائم به ایالات متحده بروید. بدون آن ، به طور قانونی نمی توانید شروع به کار کنید.

انتصاب کارمند در شعبه یک شرکت در ایالات متحده آمریکا - ویزای L-1

از نظر تئوری ، شما در بهترین موقعیت برای کار در شرکتی هستید که دفتر مرکزی یا مرکزی آن در ایالات متحده است. در این حالت ، شما این فرصت را دارید که به کشوری بروید که می خواهید به عنوان بخشی از شغل فعلی خود در آنجا زندگی کنید. شاید از این موضوع آگاهی نداشته باشید ، اما این یک عمل کاملاً متداول است و اگر کارفرمای فعلی شما آن را به شما ارائه دهد ، این نیز نشانه آن است که آنها بهترین کارها را برای کارمندان خود می خواهند. قطعاً باید مدت بیشتری در این شرکت بمانید. سپس جابجایی به ایالات متحده بر اساس ویزای کار L-1 انجام می شود که آسانترین ویزا است.

نقل مکان به ایالات متحده براساس ویزای کار H-1B

راه حل دیگر سفر به ایالات متحده براساس ویزای کار H-1B است. با این حال ، این گزینه می تواند توسط کارکنان متخصص و مشاغل خاص که توسط USCIS (خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده) تعریف شده است ، استفاده شود. لطفا توجه داشته باشید که درخواست این ویزا به تنهایی امکان پذیر نیست. پیش شرط در این مورد این است که شما از یک کارفرمای آمریکایی دعوت نامه دریافت می کنید ، او ابتدا می خواهد شما را استخدام کند و دوم اینکه تصمیم می گیرد درخواست ویزا را حمایت مالی کند.

کل مراحل کار حداقل چند ماه طول می کشد و ویزای H-1B خود کمتر از 3 سال با امکان تمدید برای 2 سال دیگر معتبر است. با این حال ، این راه حل خوبی برای کسانی که رابطه دارند نیست ، زیرا همسر نمی تواند با ویزای H-1B وارد ایالات متحده شود. این به معنای تقسیم برای زمان انجام وظایف رسمی است.

انتقال بر اساس ویزای کار H-2B

از نظر تئوریک ، مهاجرت به ایالات متحده نیز براساس ویزای کار H-2B امکان پذیر است ، که برای کارگران ماهر و غیر ماهر اعمال می شود. با این وجود دریافت این ویزا تقریباً غیرممکن است. مانند ویزای H-1B ، شروع روند درخواست نیز با دعوت از کارفرمای احتمالی آغاز می شود. یک تفاوت وجود دارد. این کارفرما باید ثابت کند که مدت زمان زیادی است که قادر به یافتن کارمندی برای این موقعیت خاص نیست. علاوه بر این ، کارفرما باید گواهی نامه ای مبنی بر کمبود کارگر در این حرفه در ایالات متحده دریافت کند. همانطور که حدس زده اید ، این کار آسان نخواهد بود.

ویزای H-3 (کارآموزی) و ویزای O (توانایی استثنایی)

علاوه بر ویزاهای کاری معمولی ، انتقال به ایالات متحده ممکن است نتیجه کارآموزی مبتنی بر ویزای H-3 باشد. در این حالت ، روند کار نیز خوشایند نخواهد بود ، زیرا ابتدا باید توسط کارفرما سازماندهی شود ، و دوره کارآموزی نمی تواند بیش از 2 سال طول بکشد. دوم ، شما می توانید دوره ای کارآموزی را در حرفه ای متفاوت از آنچه از تحصیلات انتظار می رود ، بگذرانید. سوم ، چنین برنامه کارآموزی ممکن است در کشور محل اقامت فعلی شما وجود نداشته باشد.

روش دیگر درخواست ویزای O است. در این حالت فقط افرادی با استعداد استثنایی در علوم ، هنر ، تجارت ، ورزش ، سینما و سایر زمینه ها می توانند اقدام کنند. با این حال ، در طول مراحل درخواست ، شما باید توانایی های استثنایی خود را با تأیید بیشتر با بازخورد ، ثابت کنید. با این حال ، شما خودتان نمی توانید برای ویزای O اقدام کنید و بنابراین کارفرمای آینده شما باید در کل مراحل درگیر شود.

قرعه کشی ویزا چیست و چگونه کار می کند؟

آسانترین راه حل برای انتقال به ایالات متحده دریافت ویزای مهاجرت به عنوان بخشی از قرعه کشی ویزا است. هر ساله سازماندهی می شود. چه کسی می تواند در آن شرکت کند؟ اول از همه ، افرادی که تمام شرایط برنامه را برآورده می کنند. شرایط اساسی شامل منشا کشوری است که واجد شرایط برنامه قرعه کشی ویزا است. علاوه بر این ، شما باید حداقل تحصیلات متوسطه داشته باشید و حداقل در دو سال گذشته در یکی از مشاغل ترجیح داده شده حداقل دو سال تجربه داشته باشید. اینها اساساً همه الزامات است و اگر از معیارهای فوق برخوردار باشید ، می توانید در برنامه شرکت کنید. با این حال ، شما باید بسیار خوش شانس باشید ، اما ارزش این را دارد که همیشه امتحان کنید و به شانس خود فرصت بدهید.

نقل مکان به ایالات متحده و شرایط ترجمه

اخذ ویزای کار اولین و مهمترین قدم برای انتقال به ایالات متحده است. با این حال ، قبل از بلند شدن ، باید به ترجمه هایی که هنگام حرکت به آنها نیاز دارید فکر کنید. به یاد داشته باشید که محیط روزانه خود را تغییر خواهید داد ، بنابراین لازم است که اسناد مورد نیاز روزانه را ترجمه کنید. اینها شامل شناسنامه ، ازدواج یا مدرک دیپلم و گواهینامه های حرفه ای است. همچنین ترجمه سوابق پزشکی شما بسیار مفید خواهد بود ، خصوصاً اگر در گذشته بیماری جدی داشته اید.

چگونه می توان برای سفر به ایالات متحده آماده شد؟

علاوه بر ترجمه و اسناد ، شما باید قبل از ترک لیست کارهای لازم را تهیه کنید. اگر حیوانات خانگی دارید ، پس از رفتن شما چه بلایی سر آنها می آید؟ با آپارتمان / خانه فعلی خود چه خواهید کرد؟ آیا تمام وسایلی که در خانه دارید را با خود خواهید برد؟ همچنین ، مطمئن باشید که کلیه قراردادهای ما با تلفن یا ارائه دهنده اینترنت خود را فسخ می کنید تا پس از ترک هزینه های غیر ضروری متحمل نشوید. اگر قبل از عزیمت قادر به انجام این کار نیستید ، به یک متولی اجازه دهید در اسرع وقت این قراردادها را فسخ کند. در صورت فروش اتومبیل و غیره ، همین مجوز مفید خواهد بود.

آنچه باید درباره انتقال به ایالات متحده بدانید

مهاجرت به ایالات متحده یک تصمیم بسیار جدی است که تمام زندگی شما را تغییر خواهد داد. اولین قدم یافتن شغل در خارج از کشور خواهد بود ، در غیر این صورت شما نمی توانید بیش از 90 روز را با یک رژیم بدون ویزا در آنجا سپری کنید. هنگامی که برای ویزای کار خود اقدام کردید و در ایالات متحده کار پیدا کردید ، مطمئن شوید که همه اسناد اصلی مانند شناسنامه یا گواهی ازدواج را ترجمه کرده اید. همچنین ، لیستی از کارهایی که باید قبل از عزیمت انجام دهید ، مانند فروش یا اجاره آپارتمان یا خانه ، خاتمه اشتراک تلفن یا تهیه مجوز متولی که برخی از جنبه های رسمی را برای شما در نظر بگیرد ، تهیه کنید. در صورت اقامت در ایالات متحده اگر قادر به مقابله با آنها نبودید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن