ازمون ایین نامه رانندگی

ازمون ایین نامه رانندگی یکی از مهمترین مراحل برای دریافت گواهینامه رانندگی کسب نمره قبولی در آزمون آیین نامه ا

توسط HONARENEWS در 12 خرداد 1400

ازمون ایین نامه رانندگی یکی از مهمترین مراحل برای دریافت گواهینامه رانندگی کسب نمره قبولی در آزمون آیین نامه است. یکی از دلایل زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات و بی احترامی به رانندگان دیگر و انجام اقدامات حادثه ساز توسط راننده کدام مورد می باشد؟

ازمونهای ایین نامه سایت درایوینگ

اگر بخواهید در پاسخگویی به سوالات فنی موفق باشید، لازم است که هم مقررات و قوانین جادهای را بسیار خوب مطالعه کنید و دیگر اینکه از ساخت خودرو مسایل و مشکلات فنی خودروهای موجود دانش و شناخت بیشتری کسب کنید.

در هنگام پنچر شدن تایر خودرو در آزادراه ها چگونه باید عمل کرد؟ سلام من ازمون ایین نامه با نمره ۲۷ قبول شدن خیلی عالی بود فکرش نمیکردم که پاس بشم ولی خداروشکر شد خیلی حس خوبیه وقتی میبینی قبول شدی من تو شهریم فقط مونده خیلی نگرانم نمیدونم چ چیزیو ازم امتحان میگیرن ؟

شما با تهیه ی این پکیج به منبعی بسیار کامل برای امتحان آیین نامه دست پیدا میکنید که در زیر به آنها اشاره میکنیم. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی ، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی می شود .

ابتدا تعدادی از مهمترین نمونه سوالات بسته ی سوالات اصلی را در زیر بخوانید سپس آن را دانلود کنید. 

آزمونهای آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ

یکی از روش های ساده برای قبولی در آزمون های آیین نامه استفاده از نمونه سوالات ایین نامه می باشد.

در نگارش جدید کتاب آیین نامه قسمت سوالات تستی حذف شده و با توجه به اینکه سوالات هم تغییر کرده است امکان استفاده از کتاب های قبلی فراهم نمیباشد. این در حالی است که برنامه آزمون آیین نامه ای که ما برایتان فراهم آورده ایم، مجموعه ای از جدیدترین، مهم ترین و پر تکرار ترین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را عرضه می دارد.

ما در این برنامه برای آزمون مقدماتی، 18 نمونه آزمون و برای آزمون اصلی، 20 نمونه آزمون فراهم کرده ایم.

سایت درایوینگ مرجع آزمون آنلاین و سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی اگر امکان شرکت در آزمون های آنلاین را ندارید می توانید نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی را خریداری و دانلود کنید.

یکی دیگر از مزایای این آموزش این است که شما در هر جایی که باشید براحتی می توانید این ویدیوی آموزشی را در در موبایل خود مشاهده کنید و به یادگیری بپردازید.

 

همه ی این نمونه سوالات را می توانید از سایت تهیه کنید. با دیدن آموزش ویدیویی آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ دیگر نیازی به مطالعه کتاب آیین نامه ندارید و براحتی فقط با مشاهده این آموزش می توانید تمام مطالب کتاب را برای همیشه یاد بگیرید و براحتی اولین بار در آزمون آیین نامه قبول شوید. نمونه سوالات ازمون ایین نامه اصلی با جواب را حتما قبل از ازمون ایین نامه اصلی بخوانید .

مهم این است که از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در تقاطع هم عرض اگر دو وسیله روبه روی هم قرار بگیرند و قصد ورود به خیابان مجاور را داشته باشند حق تقدم با وسیله ای است که به سمت راست گردش می کند .

ازمون ایین نامه اصلی سال 1400 با جواب را در این قسمت بررسی می کنیم .

با سلام خدمت دوستان در این قسمت سوالات آزمون راهنمایی رانندگی سال 1400  به همراه پاسخ های صحیح برای شما اماده شده است که پیشنهاد میکنم کسانی که به دنبال دریافت گواهینامه هستند حتما این مجموعه رو دانلود کنند.

قطعا بسیار راحت تر در آزمون اصلی آیین نامه شرکت خواهید کرد چرا که این آزمون را قبلا به صورت مجازی شبیه سازی کرده اید و چشم شما با سوال ها آشناست و در واقع مطالب را هم نیز بهتر آموخته اید.

علائم آگاه سازی برای سبقت در هنگام شب چیست؟

کانال آموزش رانندگی مبتدی که مفید باشد نمی شناسم ولی مطالب مفیدی درمورد رانندگی برای مبتدی ها در سایت گذاشته ایم که پیشنهاد می کنیم آنها را بخوانید.

توصیه می کنیم که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را قبل از آزمون آییننامه رانندگی مرور کنید و کلیه نکات آزمونهای قبلی را یاد بگیرید. مثلاً یکی از این سوالات اینه که سبقت چند متر بعد از تونلها و پیچها مجاز است؟ علائم آگاه سازی برای سبقت در هنگام شب چیست؟

دوباره اومده بود سبقت گرفتن دورزدن فحاشی جز کدامیک از رفتارهای رانندگان میباشد … شما با چندین بار حل کردن این سوالات قادر خواهید بود آزمون را حتی بدون سوال غلط و نزده قبول شوید.

دانلود جدیدترین نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی سال 1400 با جواب. برای قبولی راحت تر در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی بهتر است قبل از امتحان مجموعه ای کامل از نمونه سوالات ایین نامه اصلی را دانلود کنید و خودتان را برای آزمون آیین نامه اصلی آماده نمایید . سلام اقا جان من کرج امتحان ائین نامه دادم دو بارشو رد شدم هر سری هم 9 تا غلط ! شفیعی می گوید : سلام امروز با سایتتون آشنا شدم خیلی عالیه که به صورت رایگان گذاشتید .

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86_%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن