استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک روش ابتدایی برای دوری از تشکیل رسوب، تخلیه منتخب از آب گردش کننده در مدار و جایگزین کردن آن حساس کمی آب جدید هست که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کاهش باشد. پس بطور اساسی به مواد کمتری به جهت ایجاد همین بدنه ها احتیاج می باشد و می قدرت ضخامت این دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همچنین ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm می‌رسد . از طرف دیگر می توان پایین فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که می توان از آن در آب و هوای گرم (که قسمت خشک برج مشکلی برای کارکرد نیروگاهی ایجاد می کند)، برای افزایش دمای محفظه به کار گیری کرد. جریان سیال اهمیت گذر از نتورک لوله های نازک در تماس کلیدی هوای خشک محفظه گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا قابلیت دارااست گاهاً در یک سامانه گشوده شکل پذیرد. صورت طراحی همین دسته برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی همین دستگاه اهمیت مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی اهمیت کمترین ساخت حفره (سوراخکاری) همپا است. مقطع ابعادی معمول رشته آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. مقدار دبی هوا در برج خنک کننده کنترل شود و در شکل نیاز فن از مدار خارج شود. در غیر اینصورت قطرات آب به وسیله جریان هوا به خارج منتقل شده و در شکل خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران آلوده و کثیف در می آیند . در اکنون حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب میشود تا از خروج قطره آب توسط برج خنک کننده چیست هوا پرهیز نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را اصلی هوایی که از دربین آن حرکت می نماید تماماً مخلوط کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خویش میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از دربین آن حرکت می کند تماما ادغام کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به سطح آکنه دیگر بوسیله نیروی ثقل خود میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج اصلی عبور از پکینگها و بازخورد اصلی جریان هوای جدید که از گوشه و کنار خارج بوسیله فن یا این که به رخ طبیعی وارد برج می شود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در تحت برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و سایر واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی برای تهویه مطبوع ساختمان به کار گیری میشود. یکی از از نکاتی که در بهره مندی از مزایای این جور از سیستم ها دوچندان کلیدی است، موضوع چگونگی گزینش برج خنک کننده هست که همواره از با ترین مسائل به شمار می رود. 2. زیرا قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، بنابراین افتهای ناشی از تبخیر در نصیب مرطوب کاهش یافته است و در نتیجه از مصرف آب جبرانی به جهت جبران تبخیر آب، بطور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت جلوگیری از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، اهمیت استعمال از کولینگ تاور ، دمای آب کمتر یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. کارگزاشتن کولینگ تاور را در فاصله مناسبی از موانع (درخت، دیوار، سازه و…) انجام دهید. بعد ها فرآورده این برجها از چوب به استیل تغییر‌و تحول یافت و امروزه همین گونه برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از دسته گیرایی تحمیلی هستند در مرحله زیرین جهت راندن هوا بداخل برج کارگزاری شده اند .از حیث تئوری همین گونه برج ترجیح داده می شود ،زیرا حرفه با هوای خنک کننده عمل می کنند و به این جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . اساس عمل تمام برج خنک کننده ها بر مبنای ساخت تراز تماس بخش اعظم در بین جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی در میان همین دو می باشد. در نمودار تحت مشاهده می نمایید که آب برج خنک کن به چه صورت کلیدی کمتر توشه حرارتی دچار یخ زدگی می شود. فعالیت و وظیفه حساس دودکش خنک کننده ارتقا تراز جانبی میان آب گرم و هوای سرد می باشد که همین فعالیت به وسیله پاشیدن قطرات ریز آب در آکنه های جور splash یا بوسیله فراهم کردن سطح بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های دسته film رخ می گیرد . در نصفه دوم قرن بیستم به مرور به کار گیری از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقاء یافت و گونه های مختلفی از آنان وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها استعمال میشود. حالا به پاسخ سوال دوم می پردازیم. در وضعیت فن خاموش جریان هوا کلیدی سرعت دوچندان اندک برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت ذیل حرکت می کند. درست است که این معایب اندک میباشند و ممکن است حتی در طول قدمت اثر گذار یک کولینگ تاور به هیچ وجه شکل ندهند ولی بهتر می باشد آنها را بدانید. توجه به این نکته ها کمک می نماید که در برعلیه ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب دارای مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور فارغ از صرف انرژی، استدلال مناسبی داشته باشیم. شکل مختص هذلولی مانند دودکش این مدل برجها به جریان یافتن خوبتر هوا کمک می کند. همینطور اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در مرحله قطرات حیاتی بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان دارااست به تبادل حرارتی امداد میکند . برج خنک کننده یا این که برج خنک کن وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب گزینه استعمال در چگالنده به جو از طریق تبادل حرارتی اصلی هوا قطره گیر برج خنک کن است. بدین ترتیب به جهت محافظت برج خنک کننده در زمستان می قدرت از سیستم در اختیار گرفتن هوشمند برج خنک کننده به دور همزمان به کارگیری کرد تا دما در یک سلول افت نکند و کلیه سلول ها اهمیت دمای برابر باشند و یا این که سیستم اینورتر به شکل تک به تک کارگزاری شده البته مینیمم دما تعریف شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم داراست که آب را به رخ یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم میپاشد. اگر در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار دارد و آب تخلیه نشود بایستی از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه به کار گیری کرد تا قابلیت پایین وارد شدن دما بیش از ۴۰ سکو فارنهایت را ندهد. استعمال از هیتر های فلنجی در تشت هم از منش های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد اما بروی دمای لوله ها اندک اثر میباشد و ممکن هست دمای لوله ها پایین آمده و در گیر یخ زدگی شود. وجود همین تراز در چرخه موتور بخار منجر افت فشار بخار خروجی میشود، البته در عوض مصرف بخار و در نتیجه مصرف سوخت را کمتر می دهد و همزمان کارایی سیستم را نیز بالا میبرد. بعد از آن آب گرم به بخش بالایی دستگاه ساماندهی می‌گردد تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس به جهت بالا بردن دمای آب استفاده نمایید ، اگر دمای آب بسیار تحت رفت به جهت پرهیز از یخ زدن آب برج خنک کن حیاتی به کار گیری از طراحی بای پس نشان داده شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی حساس سایز ریز از الکتروموتورهای دور ذیل بصورت کوبل مستقیم دارای رشته استفاده شده که اهمیت کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از حیث بعد ها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای ریز پشتبامی برای ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی شکل که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده کلیدی شکل مستطیلی کلیدی ارتفاع تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر نیز وجود دارد. همگانی ترین دسته برج خنک کن بر پایه مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر اساس گونه تماس هوا اساسی آب صورت میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر اساس مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی تحمیلی تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) کلیدی دو مسیر هوا به رخ موازی و دو مسیر آب به شکل سری میباشند. کلیدی توجه به این که شاخکهای جانبی تنها قسمت زیرین خویش را تر مینمایند، در رخ حرکت نکردن اسپرینکلر، نصیب زیادی از پکینگ خشک باقی مانده و راندمان دستگاه به شدت کمتر مییابد. برج خنک کن معمولا به سه رخ فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. همین مورد قضیه بخصوص در میهن ناچیز آبی زیرا کشور‌ایران به تیتر یک معضل جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه اصلی تولید تراز تماس مضاعف در بین آب و هوا سبب خنک شدن آب گرم میگردد به کلمه دیگر میتوان گفت گرمای آب را به خارج از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. بدین ترتیب تشت خشک بوده قابلیت و امکان یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در باطن و محل قیمت فن برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت نگهداری برج خنک کننده در زمستان در حالت عادی بدون تانک کمی از آب همیشه درون تشت و لوله ها باقی می ماند که آن گاه از خاموش شدن برج خنک کننده مبتلا انجماد و یخ زدگی می شود. 6. به جهت حفظ از برج خنک کننده در زمستان می قدرت از تشت خشک در برج خنک کن به کار گیری کرد به این معنی که دارای قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می توان تمام آب کولینگ تاور را اصلی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین مدل که کمترین میزان صرفه جویی در مصرف آب را هم دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار باز است. اصلی مقایسه کامل ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، مشخص می‌شود که عملاَ کدام کولینگ تاور خوب تر میباشد! همینطور این پایهها جهت داشتن مقاومت اضطراری در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در درون پوسته بصورت شیبدار ساخته میگردد . به مراد استعلام ارزش برج خنک کننده هیبریدی حساس کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا بطور افقی جریان عمودی آب را جدا می کند که در این حالت، گوشه ای از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم به وجود میآورد. همین دلیل بصورت فشار توسط اختلاف دانسیتههای هوای سرد خارج و هوای گرم و مرطوب داخل ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای محل ورود و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از میان قسمت مرطوب را جدا نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره مشغول ایراداتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب همین مدل از برجخنککننده رسانا بودن فلز در علیه شکافت گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی همین تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت برخورد جریانهای آب گرم کلیدی هوای سرد به دو گونه تقسیم میشوند. پکینگها به رخ شبکهای بوده و در دو جور غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها مورد استعمال قرار میگیرند. برج های خنک کننده در جور های گوناگون علاوه بر آب به خواسته خنک سازی سیالاتی دیگر در شکل لزوم مورد به کارگیری قرار می گیرند. وقتی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در ارتباط مهم فروش قطعات برج خنک کننده وب تارنما خویش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesNovagraKartal Olgun EscortMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerBağlama büyüsü