بررسی Edutopia از 10 نظرسنجی برتر در سال 2020 موضوعاتی را از یادگیری مجازی گرفته تا تعصب نژادی در رتبه بندی و تأثیر آلودگی هوا را پوشش می دهد

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی Edutopia Online توس

توسط HONARENEWS در 14 بهمن 1399
[ad_1]

از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی

Edutopia Online توسط بنیاد آموزش جورج لوکاس (GLEF) ، یک سازمان غیر انتفاعی تهیه و منتشر می شود که بهترین داستان های آموزش عمومی K-12 را مستند و پخش می کند. ادوتوپیا صدها نظرسنجی آموزشی را که در سال 2020 انجام شده مرور کرد و 10 مورد را مهمترین مورد ارزیابی کرد. بسیاری از آنها مربوط به روشی است که معلمان باید کلاسهای خود را به کلاسهای مجازی یا ترکیبی در طی همه گیری تبدیل کنند و همچنین بینشهایی که محققان درمورد اینکه در یک محیط یادگیری آنلاین چه کار می کند و چه عواملی مثر نیست ، جمع آوری شده اند. برای مثال ، توسط تیمی از دانشگاه ایالتی جورجیا ، ایالات متحده ، مروری جامع بر ادبیات در این زمینه انجام شد. در حالی که شواهد میدانی "کمیاب" و "متناقض" است ، گزارش آنها خاطر نشان می کند که مشکلات لجستیکی مانند دسترسی به مواد ، به جای مشکلات خاص محتوا مانند عدم درک ، اغلب از مهمترین موانع یادگیری آنلاین هستند. از آنجا که این ابزار برای همه جدید است ، بازخورد منظم درباره موضوعاتی مانند دسترسی و سهولت استفاده بسیار مهم است. این گزارش همچنین به معلمان دور از مرکز ویژه اسناد مهم به عنوان وظایف توصیه می کند. ارتباطات و یادآوری ها را با استفاده از یک کانال به عنوان ایمیل یا متن ساده کنید. و با ساخت قلم های خوانا و تزئینات غیرضروری در فضاهای مجازی از درهم و برهمی بصری بکاهید.

سایر عناوین مورد بررسی Edutopia شامل این است که چگونه "تولید مثل" کلمات واژگان در زبانهای مورد مطالعه می تواند به حفظ آنها کمک کند (این تقریبا توانایی آنها برای حفظ کلمات را دو ماه افزایش می دهد). اهمیت دست خط در تحریک مغز (دست خط / طراحی ردیابی عصبی را نشان می دهد که نشانگر یادگیری عمیق تر در نوشتن است) ، و اینکه چرا یادگیری رمزگذاری بیشتر به یادگیری زبان شباهت دارد تا یادگیری ریاضی (که تخلف از عرف متعارف در مورد آنچه یک برنامه نویس خوب را ایجاد می کند) . موضوع تعصب نژادی در ارزیابی در مطالعه ای مورد بررسی قرار گرفته است که منجر به استانداردهای کاملاً واضحی شده است: محققان می گویند اگر معیارهای ارزیابی نامشخص باشد ، کلیشه های ضمنی می توانند به طرز موذیانه "جاهای خالی را پر کنند". مطالعه دیگری ارزش نتایج آزمون ACT را در پیش بینی عملکرد دانشجویان دانشگاه زیر سوال برد. بررسی Edutopia شامل مطالعه ای از دانشگاه آننبرگ براون است که ارتباط آلودگی هوا ، غیبت و عملکرد را نشان می دهد: محققان گزارش می دهند که پس از تعطیلی چندین نیروگاه با زغال سنگ در شیکاگو ، مراجعه به اتاق های اورژانس کودکان و غیبت کمتر انجام شده است. ادوتوپیا می گوید ، این به ما یادآوری می کند که مسائل برابری آموزش در درب مدرسه آغاز و پایان نمی یابد.

منابع

"10 نظرسنجی مهم آموزشی در سال 2020" ، یوکی ترادا ، استیون مریل ، ادوتوپیا، 4 دسامبر 2020

پاعتبار hoto: وب سایت Edutopia


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن