بک لینک چیست؟

تیم تخصصی بک لینک PBN بخش فروش بک لینک با کیفیت و ارزان دیجی وردپرس با در دست داشتن ابزار های کاربردی و همچنین

توسط HONARENEWS در 29 دی 1399

تیم تخصصی بک لینک PBN بخش فروش بک لینک با کیفیت و ارزان دیجی وردپرس با در دست داشتن ابزار های کاربردی و همچنین با دارا بودن تخصص و دانش لازم در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین بک لینک ها را برای ارائه خدمات آماده کرده اند. در بخش های قبلی مقاله گفتم باید انکر تکست بک لینک های شما با کلمه کلیدی هر صفحه متناسب باشد. سعی کنید بیشترین انکر تکست را روی نام برند و آدرس سایت و صفحه متمرکز کنید تا پنگوئن به شما شک نکند. زیرا اولا هر ماه باید بابت آن هزینه پرداخت کنید که بی شک هزینه کمی هم نیست و اگر بعد از یه مدت هزینه پرداخت نکنید یا مدیر آن کسب و کار قیمت ها را بالاتر ببرد خیلی بشتر از قبل ضرر خواهید کرد. گوگل برای مقابله با سئوکارهای کلاه سیاه و اشتباهاتی که آنها میکنند، یک الگوریتم قدرتمند به اسم پنگوئن معرفی کرد.

یکی از موضوعاتی که میتواند باعث حساسیت پنگوئن به وب سایت شما شود، ساخته شدن تعداد زیادی بک لینک به صورت ناگهانی برای سایتتان است. معمولا تمامی بک لینک های این مدلی از نوع کامنت و پینگ بک هستند که هیچ ارزشی ندارند! در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد. در حال کلی، صفحه اصلی از نوع صفحاتی نیست که گوگل بخواهد در نتایج جستجو به کاربران نشان دهد. لازم نیست این عبارات در کنار لینک باشند. اصولا شما باید در کنار تعداد کمی بک لینک با کلمه کلیدی اصلی، از انکر تکست های دیگر هم استفاده کنید. وقتی شما می خواهید یک سایت را معرفی کنید هیچوقت از انکر تکست استفاده نمی کنید. پس از نام نویسی به سرعت انکر تکست ها و بک لینک های سایت شما مورد بررسی قرار میگیرند. پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این موضوع، بعد از خواندن این مقاله سراغ مقاله های آموزش ساخت بک لینک و لینک بیلدینگ هم رفته و آنها را مطالعه و ویدیوهایشان را مشاهده کنید.

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بهتر با این موضوع و راهکارهای مقابله با انواع تکنیک های سئو منفی، این مقاله را در وبلاگ فرین آکادمی بخوانید. در این مقاله می فهمیم که چگونه می توانیم برای خودمان بک لینک بگیریم و همچنان قوانین گوگل را رعایت کنیم و سئو سایت را با مشکل پنالتی تهدید نکنیم. در اصل شما باید تناسب لینک ها روی صفحات مختلف سایتتان را رعایت کنید. همانطور که در مقاله تاثیر بک لینک در سئو سایت گفتیم ، یکی از مهمترین دلایل بی ارزش بود بک لینک برای بهبود رتبه گوگل و سئو این است که تبلیغات متنی یا همان بک لینک ها برای یک زمان موقتی در سایت ها قرار میگرند و خریدار بک لینک به هر حال برای یک مدت یک تا شش ماهه یا نهایتا یک ساله میتواند هزینه خرید بک لینک را پرداخت کند و درواقع به هیچ عنوان چیزی به عنوان بک لینک دائمی وجود ندارد .

در مرحله بعد باید منتظر بمانید تا گوگل بک لینکهای شما را پیدا کرده و آن را ارزش گذاری کند. مزیت استفاده از این گونه سایتها این است که ارزش سایت و صفحه و نوع بک لینک از نظر فالو و یا نوفالو بودن را به شما گزارش می دهد. و چه تائیری بر سئو دارد پرداخته شده و از انواع بک لینک نام برده شده و هر کدام از آن ها به تفصیل توضیح داده شده اند که برای آشنایی مخاطب با بک لینک و انواع آن مفید و پر از اطلاعات بوده که کمک کننده و راهنما در این راستا می باشد. در واقع باید گفت که یکی از پر بحث ترین موضوعات در سئو و بهینه سازی وب سایت بحث لینک سازی می باشد. احتمالا این سوال هم برای شما پیش آمده که در چنین حالتی که گوگل اینقدر حساسیت روی موضوعات گفته شده دارد، اگر رقبا و از عمد برای ما بک لینک های بی کیفیت ساختند چطور از کاهش رتبه وب سایتمان جلوگیری کنیم؟ خرید بک لینک فرآیندی است که شما در ازای پرداخت مبلغی به سایت دیگر ، لینکی از سایت خود را در آن ثبت می کنید. این یعنی بعضی از آنها به صفحه اصلی لینک میدهند، بعضی دیگر به صفحات مقالات، بعضی به صفحات خدمات و…

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن