ترجمه emoji اکنون در سیستم عامل تأمین منابع عمومی Gengo در دسترس است

[ad_1] Gengo یک شرکت تأمین منابع عمومی است که خدمات ترجمه آنلاین سریع و دقیق را ارائه می

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

Gengo یک شرکت تأمین منابع عمومی است که خدمات ترجمه آنلاین سریع و دقیق را ارائه می دهد. امروز ، ما خوشحالیم که اعلام کردیم که پلت فرم ترجمه انسانی Gengo اکنون از ترجمه به emo emo پشتیبانی می کند. این زبان جدید در 37 زبان موجود در بستر Gengo در حال گسترش است. برای دیدن لیست کاملی از زبانهای پشتیبانی شده توسط Gengo اینجا را کلیک کنید.

ترجمه ایموجی خود را امروز سفارش دهید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترجمه شکلک به مطالعه ادامه دهید.

کاربران به رسانه های اجتماعی و سایر اشکال تصادفی ارتباطات آنلاین روی می آورند. Emoji در سال 2018 بیشترین زبان را داشت و ما امروز با ارائه آن برای کمک به مشتریان خود در برقراری ارتباط آزادانه بسیار هیجان زده هستیم. البته ابزار ترجمه ماشینی مانند like emoji translator وجود دارد ، اما هنوز هم از ترجمه انسانی فاصله دارند. 22000 متخصص زبان Gengo در سراسر جهان ایموجی های مناسب را برای پیامی که می خواهید هر بار منتقل کنید انتخاب می کنند.

نمونه مثال برای ترجمه شکلک

تصور کنید سعی می کنید تصمیم بگیرید امشب کدام فیلم را با دوست دختر خود تماشا کنید. این پیام برای شما از سه شکلک پیام کوتاه می فرستد ، اما شما نمی دانید که معنی آن چیست. تقریباً احساس می کنید که به دو زبان مختلف صحبت می کنید ...

بنابراین ، فرم را کپی و در فرم سفارش Gengo جای گذاری می کنید. یک مترجم ایموجی خبره از جمعیت Gengo بلافاصله کار ترجمه را برداشته و در عرض چند دقیقه می فرستد. شما ترجمه کامل شده را بررسی می کنید ، پیش پرده فیلم هری پاتر را در یوتیوب جستجو می کنید و تصمیم می گیرید که امشب دیدن این فیلم مشکلی نداشته باشید. شما با a به او پیغام می دهید

ما مترجمان شکلک استخدام می کنیم!

با انتشار زبان شکلک ، Gengo همچنین به دنبال مترجمان استاندارد و حرفه ای است که می دانند چگونه از شکلک استفاده کنند. برای تبدیل شدن به مترجم Gengo نیازی به داشتن مدرک یا تجربه ترجمه نیست. ما خوشحالیم که با هر کسی که به تلفن هوشمند دسترسی دارد و می تواند به سرعت شکلک ایموجی مناسب برای بیان پیدا کند ، کار می کنیم.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن