تصویب پرونده با یک نقطه ویرگول ، غم انگیزترین و ناعادلانه ترین نماینده قربانی رژیم علائم نگارشی فعلی

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی در یک مقاله جالب اخ

توسط HONARENEWS در 13 فروردین 1400
[ad_1]

از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی

در یک مقاله جالب اخیر در نیویورک تایمز لورن اولر ، نویسنده آمریکایی ، عشق خود به علائم نگارشی را توصیف می کند ، که از او شکایت دارد ، "اگرچه خدمات پروژه ارتباطی اساسی را ضعیف می کند ، اما اغلب تحت رژیم های ریاضت اقتصادی بی هدف است." وی افزود ، از تمام علائم نگارشی ، نقطه ویرگول "غم انگیزترین و ناعادلانه ترین قربانی است" این تا حدی به این دلیل است که توصیه معمول برای نویسندگان در همه سطوح ، استفاده کم از آنها است ("گویی که عرضه محدودی وجود دارد ..."). او می گوید ، این فقط ترس ایجاد می کند ، که به نوبه خود باعث ایجاد یک انگ می شود: ویرگول ها نادرست ، گیج کننده ، پرمدعا و غیرضروری هستند. برعکس ، اصلاً اینطور نیست! اولر می گوید ، برای مبتدیان ، نقطه ویرگول زشت نیست ، "این یک نظر است" و در هر صورت ، "چرا پیام نوشتاری ، ایمیل ، توییت ، مقاله یا کتاب شما باید زیبا باشد؟" وی افزود: در مورد ادعای گیج کننده بودن آن ، هر نقطه گذاری را می توان تفسیر کرد ، "این دوره به ظاهر بی ضرر هنگامی که در انتهای یک پیام متنی تک خطی ظاهر می شود ، به یک چاقو تبدیل می شود و درگیری بین نسلی را تشدید می کند زیرا افراد مسن معمولاً متوجه نمی شوند که آنها برای صحبت های جوان ترشان صریح است." نقطه ویرگول ها نیز تظاهرآمیز نیستند: آنها به سادگی "آنچه روی جعبه نوشته شده است" را انجام می دهند: می توانید از آنها برای جدا کردن دو جمله مستقل ، دو جمله به تنهایی یا عناصر جداگانه در یک سری استفاده کنید که فقط با ویرگول خوب نخواهد بود ، اغلب به این دلیل که حاوی ویرگول هستند. در مورد این ایده که یک نقطه ویرگول می تواند "باعث ترس شود" ، این پوچ است: شما من میتوانم شکستن قوانین کار هر نویسنده بزرگ را بخوانید و علائم نگارشی ، اغلب از نظر فنی نادرست را پیدا خواهید کرد. سرانجام ، هنگامی که صحبت از "غیرضروری" می شود ، این واقعیت که ویرگول ها کاملاً اختیاری هستند ، به آنها قدرت می بخشد. "وقتی از آن استفاده می کنید ، در زمانی که انگیزه ها مشخص نیست و غالباً نفی می شود ، کاری هدفمند ، اختیاری انجام می دهید. و فرصت های بسیار کمی در زندگی برای داشتن هر دو روش وجود دارد. نقطه ویرگول ها موارد نادری هستند که می توانید در آنها استفاده کنید. هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد. " مقاله عالی و خواندن سرگرم کننده!

داستانی که با تقسیم مشخص شده است

ما بسیار به ویرگول ها متصل هستیم و در مورد آنها برای وبلاگ خود مطالبی نوشته ایم (به لینک های زیر مراجعه کنید). به نظر می رسد که آنها در واقع از زمان ظهور بحث داغ کرده اند. فلورانس حضرت ، دانشمند و نویسنده می گوید چاپگر ونیزی آلدوس مانوزی ، نقطه ویرگول را برای گفتگوی شاعر ایتالیایی پیترو بمبو اختراع کرد دی اتنا ، در سال 1494 اجازه می دهد تا "روش های جدید برای یک مکث بهبود یافته". با این حال ، معرفی آن منجر به "اخراج خشمگین و توهین به مقدسات" شده است. نویسنده آمریکایی قرن بیستم Kurt Vonnegut آنها را "هرمافرودیت های ترانسیست که کاملاً هیچ چیز نیستند" خواند و ادوارد ابی نویسنده آمریکایی آنها را "طوفانی از قالب بر روی ماشین تحریر" خواند. همچنین شناخته شده است که ارنست همینگوی ، جورج اورول و استیون کینگ از آنها متنفر هستند. نویسنده آمریکایی مری نوریس ، در بسیار سرگرم کننده "اعتراف یک ملکه کاما" ، می گوید "علائم نگارشی یک باشگاه کاملا محافظه کارانه است. او عضو جدیدی را به سختی قبول می کند. " واقعاً! از طرف خود ، نوریس ادعا می کند که "هیچ علامت گذاری وجود ندارد ، بنابراین پوسته فوقانی به عنوان نقطه ویرگول" و بنابراین بهترین استفاده توسط انگلیسی ها است. "من معتقدم که این مسئله آموزش است و آموزش کلاسیک شامل بسیاری از دوره ها و ویرگول ها خواهد بود ، شاید به این دلیل که برای ترجمه به لاتین و یونانی مورد نیاز است. آمریکایی ها می توانند بدون علامت ویرگول نیز انجام دهند ، همانطور که می توانند از یک پاس مارمیت عبور کنند ، به استثنای موارد بزرگ: ویلیام و هنری جیمز ، به عنوان انترناسیونالیست ها ، با یک نقطه ویرگول بزرگ شدند. والت ویتمن به مدت طولانی ، وجدانی علاقه مند بود و ساده ترین استفاده از نقطه ویرگول مانند نوعی نیروی ویرگول اضافی برای اتصال عناصری است كه در آنها ویرگول وجود دارد. "

دریافت معنای جدید در "متن صحبت می کند"

عصر ارتباطات آنلاین منجر به کشف مجدد رادیکال علائم نگارشی شده است: در یک متن "سه نقطه صحبت می کند" ، یا یک سوال بدون علامت سوال ، یک آپوستروف یا نقطه حذف شده (همانطور که در مثال ارائه شده توسط Oyler دیدیم) قابل بارگذاری است با معنای جدید علائم علائم نگارشی نیز شکل های جدیدی به خود گرفت: دو نقطه ، خط تیره و پرانتز به عنوان شکلک تغییر مکان دادند تا سعی کنند انواع خوشحال و ناراحت را ثبت کنند. نقطه ویرگول ، همراه با یک خط تیره و یک پرانتز بسته شده ، به یک شکلک "چشمک" تبدیل شده است

منابع

"ساخت پرونده با یک ویرگول" ، لارنس اولر ، نیویورک تایمز، 6 فوریه 2021

سایر مقالات دستور زبان / علائم نگارشی را مشاهده کنید

در عصر زبان اینترنتی ، علائم نگارشی در حال تبدیل شدن به اشکال جدید ، دستیابی به وظایف جدید و معنای جدید است

"یک مقاله بسیار خنده دار درباره ویرگول آکسفورد و دلیل استفاده از آن"

"نوشتن در اینترنت: پشت بی توجهی آشکار ، آگاهی دقیق از طیف کامل زبان است"

اعترافات ملکه: "راهنمای دستور زبان شارپ تیز"

"از آنجا که اینترنت. درک قوانین جدید زبان "

آیا این رسول محکوم به مرگ است؟ با تکامل زبان و هنجارها ، آینده این علائم نگارشی تاریک به نظر می رسد. "

بیشتر بخوانید درباره Lauren Euler

لورن اولر نویسنده و منتقد آمریکایی است. اولین رمان او ، حسابهای جعلی ، در فوریه 2021 منتشر شد.

اطلاعات بیشتر در مورد نقطه ویرگول ها را بخوانید

"سِمی کالون: گذشته ، حال و آینده یک برند سو Mis تفاهم" ، سزلیا واتسون ، ناشر هارپر کالینز

سزلیا واتسون مورخ و فیلسوف علوم آمریکایی و مدرس نویسندگی و علوم انسانی است. وی هم اکنون در دانشکده زبان و تفکر در کالج بارد است.

https://www.ceceliawatson.com/

اعتبار عکس گرافیلوس ، میلان


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن