خرید انواع هارد اکسترنال از فروشگاه اگزو گیم-ADATA

برای اتصال‌ هارد اکسترنال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ کافی هست کابل USB آن را به پورت مناسب متصل کنید. اگر‌ هارد اکس

توسط HONARENEWS در 1 مهر 1401
برای اتصال‌ هارد اکسترنال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ کافی هست کابل USB آن را به پورت مناسب متصل کنید. اگر‌ هارد اکسترنال رومیزی خریده‌اید، اتصال به منشا الکتریسیته را فراموش نکنید. سوال دیگری که در زمانه خرید‌ هارد اکسترنال ممکن می باشد ذهن شما را سرگرم کند تفاوت بین‌ هارد اکسترنال اس اس دی و HDD است. همین دو نوع‌ هارد از تکنولوژی متمایز به جهت ذخیره و انتقال دیتاها به کار گیری می‌کنند. اصلی خرید کردن انواع‌ هارد اکسترنال تازه احتمالاً کلیدی پورت تایپ C مواجه شوید. چرا که به زودی نسل‌های متفاوت USB2.0 و USB3.0 از دستگاه‌های متفاوت خداحافظی خواهند کرد. به فکر همین اختلال گیمرها بوده و هاردهای اکسترنال مناسب برای گیمینگ را به بازار عرضه کرده‌اند. همین هاردها قابلیت و امکان اتصال به کنسول بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن را داشته و به استدلال برخورداری از فضای ذخیره‌سازی کافی، می‌توان بازی اهمیت حجم بالا رو در آن ها ذخیره کرد. هارد دیسک اینترنال در فضای داخلی لپ تاپ یا این که کیس وصل شده و امکان جابه‌جایی زیاد پاره ای دارد. در واقع هنگامی که یک هارد دیسک اینترنال را به لپ تاپ یا این که کیس کامپیوتر خویش وصل کردید، باید پس از باز نمودن دستگاه و اصلی توجه آن را جابجا کرد. اطلاعاتی همچون سیستم‌عامل و نرم‌افزارها بر روی هارد اینترنال کارگزاری و ذخیره می‌شوند. به طور کلی هاردهای اینترنال دسکتاپی در فرم‌فکتور ۳.۵ اینچی و هاردهای اینترنال لپ‌تاپی در فرم‌فکتور کوچک‌تر ۲.۵ اینچی در دسترس هستند. گاهی اوقات فساد زودرس تقصیر تولید کننده هست ولی در بخش اعظم مواقع دیگر هاردها زودتر از حد معمول خراب می‌شوند آن هم به ادله مراقبت‌های خطا کاربران. به لحاظ شما آیا جهت ارتقا طول عمر هارد اکسترنال به چه صورت می بایست از آن ها حفظ کرد؟ در ادامه برخی از روش‌های حفظ از هارد اکسترنال جهت ارتقا ارتفاع قدمت آن را به شکل خلاصه تفسیر می‌دهیم. تعیین برای خرید هارد ‎اکسترنال یا این که اینترنال می‎تواند شما را در گیر شک کند که کدام یکی را تعیین کنید. هارد ‎اینترنال و اکسترنال هر دو دارای مزایا و معایب میباشند و نحوه‎ی به کارگیری آن ها حیاتی اعتنا به نیاز کاربر در سیستم مختلف است. هارد اکسترنال مای ساپورت در ظرفیت‌های 1، 2، 3 و 4 ترابایت عرضه شده است. رابط همین هارد به جهت انتقال داده ها USB 3.0 اگرچه که مای بوک از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می‌کند.
  • هارد اکسترنال SSD سرعت بالایی در پردازش و انتقال اطلاعات دارد و ضد ضربه است.
  • با تصویب نام در خبرنامه اولی نفری خواهید بود که از آخری محصولات ، خبر ها و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما با خبر می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در نشانی اینترنتی خویش اخذ نمایید .
  • SSD سرعت بیشتری دارد، در مقابل ضربه مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و ارزش آن نیز به مراتب بخش اعظم است.
ریستارت کردن مداوم یا خاموش و پر‌نور نمودن بیش از حد هارد اکسترنالی که از آن استفاده می‌کنید می‌تواند موجب سایدگی (استحلاک) هارد شود. به عنوان یک قاعده کلی درصورتیکه تعدادی ساعت قصد دارید از سیستم استعمال نکنید آن را در وضعیت استندبای یا هایبرنت قرار دهید این امر موجب صرفه‌جویی در انرژی و جلوگیری از خراب شدن هارد اکسترنال شما می‌شود. گروه بزرگ ویستا اهمیت بیش از دو ده سال سوابق فروش و سرویس ها تخصصی در حوزه کامپیوتر و اسباب و اثاث جانبی اهمیت تضمین اصل بودن کالا و تحویل به موقع ، تجربه خریدی دلچسب را برای شما به ملازم می‌آورد. از طرفی دیگر هارد‎ اکسترنال‎های رومیزی (دسکتاپی) ابعاد بزرگ‎تری دارا‌هستند و معمولا داخل همین هارد‎ها یک هارد‎دیسک 3.5 اینچی قرار گرفته که برق خود را از روش آداپتور دریافت می‎کنند. همچنین در هم اکنون حاضر محصولات مهم خط‌های ساخت این کمپانی شامل کارت‌های حافظه، انواع اشاره گر مموری، کارت ریدر، ماژول‌های DRAM و هاردهای اکسترنال است. ما در فروشگاه سورس مدل‌های به‌روز و پرفروش از مطرح‌ترین برندهایی که به‌صورت تخصصی در راستا ساخت هارد اکسترنال عمل دارند را جهت فروش در اختیار شما قرار داده‌ایم. شما علاوه بر خرید کردن هارد اکسترنال یک ترابایت در برندهای گوناگون به‌صورت اورجینال، از گارانتی اعتبار شرکتی هم بهره‌مند خواهید شد تا در صورت بروز هرگونه اختلال بتوانید از خدمات ضمانت به کارگیری فرمایید. زیرا ممکن میباشد در اثر یک حرکت شدید و تند، هارد در گیر مشکل شده و کلیه دیتاها شما از دست برود. هارد اکسترنال 1 ترابایت از پرفروش‌ترین‌های هارد اکسترنال در سایت عرفان رایانه است. 1 ترابایت گنجایش مطلوبی است چراکه شما می‌توانید عکس، فیلم، اوراق یا هر داده ها دیگری را در همین هارد ذخیره کنید و نگران لبریز شدن گنجایش آن نباشید. البته چنانچه اطلاعات شما بخش اعظم از همین حرفاست، هارد اکسترنال 2 ترابایت را به شما توصیه می‌کنیم. به جهت کسانی که اهل فیلم و سریال هستند و فیلم‌های خودشان را آرشیو می‌کنند، یک هارد اهمیت ظرفیت 2 ترابایت می‌تواند مطلوب باشد چرا که حدود 500 فیلم را می‌توان در آن ذخیره کرد. اگر شما فردی میباشید که دیتاها حیاتی را در هارد اکسترنال ذخیره می کنید، پیشنهاد می شود که دنبال محصولاتی بروید که از رمزنگاری دیتا ها پشتیبانی کنند. رابطی که از آن برای اتصال همین هارد به سیستم به کار گیری شده میباشد USB میباشد که در صورت نیاز مخاطبان می توانند آن را وصل کرده و یا این که جزء‌جزء‌کردن نمایند. البته نا گفته نماند همین مدل از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از ظرفیت های متفاوت دیگری هم برخوردار شده که اهمیت مراجعه به مغازه ما می توانید دسته آیتم لحاظ خویش را تعیین و خرید نمایید. وسترن ديجيتال یک عدد از بزرگ‌ترين توليدكننده‌های‌ هاردديسک در دنيا براي مصارف متعدد می‌باشد. وقتی صحبت از كيفيت درايوهای ذخيره‌سازی پيش می‌آيد، كمتر كسی میباشد كه در مورد قطعات كامپيوتر اطلاع داشته باشد و هارددیسک اکسترنال وسترن ديجيتال را نشناسد. شركت وسترن دیجیتال از سال 1970 ميلادی آغاز به کار كرد و در زمينه شبكه و همچنين درايوهای ذخيره‌سازی شناخته شد ویکی از بهترین برند‌های هارد اکسترنال WD بوده است.

Silicon Power Armor A60 External Hard Drive - 4TB

هارد‎ اکسترنال‎های رومیزی راه‎حل مناسبی به جهت نگه‌داری نسخه‌ی پشتیبان و آرشیو داده ها در سازمان‎های تبارک هستند. درحال حاضر باتوجه‌به توضیحات این مقاله، دیگر نوبت به معرفی یک سری هارد اکسترنال دوست داستنی رسیده است. اکثر هارد اکسترنال‌ها به‌وسیله یک کابل به پورت USB 2.0 یا این که USB 3.0 متصل می‌شوند. پورت‌های USB 3.0 شتاب دوچندان بالاتری در پردازش دیتاها نسبت به نسخه قبلی خود دارند. به همین خاطر، عموماً اعضا همین گونه از هاردها، ادارات و مجموعه‌های بزرگ هستند. عمومی فروشگاه اینترنتی سازگار، پایین مجموعه شرکت سازگار ارقام می باشد که اساسی هدف ارائه محصول و سرویس ها به مشتریان متعهد خود آغاز به فعالیت کرده است. محصولات دکان اینترنتی سازگار موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و نشانه گر موری‌ها هستند. صاحبان این برند برآنند تا علاوه بر برطرف کردن نیاز مشتریان، حس اطمینان را نیز در مشتریان خود آماده کنند. در عاقبت حیاتی گارانتی محصولات خود و پشتیبانی از کالاهای خویش در تلاش‌اند تا همین اطمینان و اعتماد به راحتی ایجاد گردد. به عبارتی طور که می دانید ظرفیت سیستم ها محدود است، و اطلاعات و فایل های فردی و… روز به روز در حالا ارتقاء است، در عاقبت می بایست برای نگهداری داده ها و ذخیره سازی آن‌ها تدبیری اندیشید. کمپانی سیلیکون پاور از جمله نام‌های مطرح حافظه در دنیا است که در اکنون حاضر بیش از 40 % تمام بازار جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص دیتا است.

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance گنجایش 2 ترابایت

رایانه های ما پاره ای ظرفیت ذخیره سازی دارا هستند که برای ذخیره داده ها استعمال می شود و این طاقت فرسا افزار ذخیره سازی عمدتاً به یک هارد دیسک داخلی و هارد اکسترنال تقسیم می شود. به طور کلی، هارد دیسک های داخلی قبلاً در درون رایانه کارگزاشتن شده اند و از طرف دیگر، هارد اکسترنال ذخیره سازی پشتیبان است که برای ذخیره اطلاعاتی که در هارد دیسک داخلی قرار نمی گیرند به کارگیری می شود. این کمپانی با مسئولیت شده می باشد که بهترین محصولات را در دنیای مموری‌ها ارائه دهد تا زندگی دیجیتالی مشتریان خویش را لذت‌بخش‌تر کند. یک شرکت تایوانی میباشد که در راستا ساخت و تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی داده رایانه فعالیت دارد و در ماه مه سال 2001 بوسیله سیمون چن تأسیس شد. مدل HD710M Pro هنگامی که درب پورت USB به طور کامل بسته باشد، ضد گرد و غبار و آب است. به کارگیری از مطالب مغازه اینترنتی وب فرآورده فقط برای مقاصد غیرتجاری و مهم ذکر منبع بلامانع است. منوی گونه بندی های خویش را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی گوشی مشخص و معلوم کنید. در هر نگرش می توانید حداکثر 5 آیتم نقاط قوت و ضعف جنس را تصویب کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که مجدد دیدگاهی می‌نویسم.

جلوگیری از فساد فیزیکی هارد اکسترنال

پس به دنبال این نباشید که کدام‌ هارد اکسترنال بها عمده به گوشی وصل می‌شه زیرا برای همین کار می بایست USB Y Cable یا این که هاب USB بخرید و‌ هارد را به یک پاوربانک متصل کنید. تا حد ممکن از خرید‌ هارد اکسترنال مناسب صرف نظر کنید و به سراغ‌ هارد اکسترنال ضد شوک و ضد ضربه باشید. چرا که ضربه به‌ هارد اکسترنال می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعات‌تان باشد.

خرید هارد اکسترنال اهمیت بهترین قیمت

این هارد از دیتاها بکاپ میگیرد و رابط ارتباطی آن پورت USB 3.0 است. استانداردهایی نظیر IP هم برای هاردها وجود دارد که هرچه عدد آن فراتر باشد یعنی در برابر گرد و خاک، ضربه یا آب مقاومت بیشتری دارد. در بعضی از هاردها امکان رمزگذاری 256 بیتی AES وجود دارااست که صرفا در شکل وارد کردن رمز قابلیت دسترسی و انتقال داده ها شکل می گیرد. از طریق نرم‌افزاری که برروی همین هاردها پیاده شده‌ سایت خبری می باشد این قابلیت و امکان را به شما میدهد که در هرزمان از اطلاعات خود به‌صورت منظم بک‌آپ بگیرید. به جهت آن نوع از اشخاصی که علاقه‌مند به تاریخچه‌ی فناوری میباشند بایستی بدانند که این شرکت فعالیت خود را در آغاز در زمینه‌ی کانال و از سال ۱۹۷۰ شروع کرده است. به کار گیری از کابل‌های مهم ارتفاع بیشتر یا این که کلیدی کیفیت نامناسب، می‌تواند منجر شود سوای اینکه آگاه شوید، اطلاعات شما در زمان انتقال آسیب ببینند. البته همین هاردها بها بیشتری دارا هستند براین اساس خرید آن ها منوط به نیاز و حساس امنیت داده‌های شماست. درصورتیکه قصد دارید تا اطلاعات موبایل خود را وارد هارد اکسترنال کنید، خوبتر است از کابل Y شکل به کار گیری نمایید. هارد اکسترنال اساسی یک کابل می باشد که از نحوه آن می تواند دیتاها را اخذ و ارسال کند.

ای دیتا HD770G گنجایش 1 ترابایت

اما خوب تر میباشد بدانید که همین طرز علیرغم مناسب بودن، دردسرهای زیادی همچون اشتراک ماهیانه و حصر در میزان ذخیره‌سازی دارد. حتی دسترسی به اطلاعات آنلاین هم می‌تواند از حیث امنیتی تعدادی نقص‌ داشته باشد. آپلود و دانلود همین اطلاعات هم یقینا می‌تواند هزینه‌ی اینترنت شما را بالا ببرد. بنابراین یک هارد اکسترنال راه و روش حل ساده‌تری میباشد که در همین حوزه می‌توانید به آن فکر کنید. بعضا از هارد دیسک ها برای شروع به فعالیت علاوه بر کابلی که به جهت انتقال داده ها آیتم استفاده قرار می گیرد، نیاز به یک کابل منقطع برای تامین انرژی هم دارد. امروزه برخی شرکت های راستا فناوری اطلاعات، فضایی از هارد دیسک سرور شان را حساس هزینه ماهانه در اختیار شما قرار میدهند. شما می‌توانید دیتاها و بها هارد اکسترنال مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی اگزو بازدید و بعد از آن هارد انتخابیتان را اصلی ضمانت اصالت فرآورده از اگزو خریداری کنید. هارد دیسک وسترن دیجیتال المنتز نیازی به آداپتور و یا این که منشا تغذیه جداگانه ندارد، چون قادر میباشد الکتریسیته مصرفی خویش را از به عبارتی پورت USB که از طرز آن به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل میشود تامین کند. تنها کافی میباشد شما رابط آن را به پورت USB کامپیوتر و یا لپ‌تاپ خود متصل فرمائید و سوای نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار و یا درایور خاصی از آن به سادگی به کارگیری نمایید. در رایانه ها طاقت فرسا افزاری وجود دارد که می توانیم دیتا های خویش نظیر عکس، فیلم، موسیقی، فیلم و غیره را در آن نگهداری و ذخیره نماییم و به این دلیل آن دشوار افزار به تیتر هارد دیسک داخلی شناخته می شود. همین حافظه کلیدی شناخته شده میباشد زیرا حافظه ای است که می توانیم در داخل کامپیوتر پیدا کنیم چرا که یک هارد دیسک داخلی در داخل کامپیوتر قرار داده شده است. می‌توان به صورت حضوری یا این که از نحوه فروشگاه‌های آنلاین‌ هارد اکسترنال خرید. به جهت این کار خوب تر می باشد دارای اعتنا به نیاز خویش بهترین‌ هارد را گزینش کنید و درصورتیکه به سراغ خرید کردن آنلاین‌ هارد اکسترنال رفته‌اید، صد رد صد گارانتی را تحلیل کنید. فروشگاه دیدنگار نیز به رخ حضوری و نیز به شکل آنلاین آماده خدمات‌رسانی حرفه‌ای به جهت شما است. هارد اکسترنال صدا میدهد SSD شتاب بالایی در پردازش و انتقال اطلاعات دارد و ضد ضربه است. در عوض، هارد اکسترنال HDD، به جهت ذخیره و آرشیو داده ها مطلوب و نسبت به ضربه در هر شرایطی، دوچندان حساس‌تر است. پهنای باند پورت تاندربولت، 10 گیگابایت در ثانیه می باشد و سرعتی دوبرابر USB 3.0 دارد. هارد دیسک اکسترنال مانند هارد اینترنال نیاز به نگهداری داشته و بایستی مواظب بود تا به آن ضربه‌ای وارد نشود؛ حساس همین اکنون عموما هاردهای اکسترنال به استدلال به کار گیری از ضربه‌گیرهایی مقاوم‌تر از اینترنال‌ها هستند. برند های دوستداشتنی هارد اکسترنال به ترتیب الویت عبارتند از وسترن دیجیتال,ای دیتا,سیلیکون پاور,توشیبا, ... هرچند هارد دیسک‌های اکسترنال حیاتی ظرفیت‌های مختلف ذخیره‌سازی در دسترس شما قرار دارند، البته همه‌ی آن‌ها، همان‌طور که از نام‌شان هم معین است، از خارج به کامپیوتر متصل می‌شوند. به بیان ساده‌تر، یک هارد اکسترنال به هارد دیسکی گفته می شود که قابلیت و امکان حمل دارد. هارد دیسک اکسترنال به جهت استعمال و شیوه اندازی به چند تجهیزات نیاز دارند. هارد دیسک های قابل حمل و رومیزی بایستی دارای کابل USB 3.0 به سیستم متصل شوند. همینطور هارددیسک های رومیزی به آداپتور نیاز دارند تا انرژی آیتم نیاز خود را تامین کنند. اگر دارایی لازم برای خرید کردن حافظه ssd ندارید و در عین هم اکنون می خواهید بهترین هارد اکسترنال به جهت بازی را داشته باشید، WD BLACK 5TB P10 Game Drive بهترین گزینه خواهد بود. البته لازم به ذکر هست که تولیدکنندگان هارد اکسترنال ممکن هست بعضا نرم‌افزارها یا محافظ‌های سخت‌افزاری به دیسک دشوار بیش تر نمایند یا این که ممکن است صورت ظاهری یک هارد اکسترنال را نسبت به هارد اکسترنال دیگر اکثر بپسندید. امروزه هارد کامپیوتر اکسترنال ابزاری لازم به جهت آسان‌تر سپری کردن زندگی مدرن است. اساسی این حال، حیاتی اعتنا به تنوع هارد در بازار سخت افزار، انتخاب یک هارد اکسترنال مطلوب ممکن است مقداری مشقت بار باشد. هارد اکسترنال ADATA دسته HD330 یک هارد مقرون‌به‌صرفه و مجهز به فناوری حسگر بوده که به جهت توقف کار درایو در زمان شناسایی شوک طراحی شده است. این مدل در سه رنگ و چهار ظرفیت از ۱ ترابایت تا ۵ ترابایت موجود است. از هارد اکسترنال می‌توان به جهت ذخیره فایل‌های یکسری دستگاه به کار گیری کرد. خرید کردن بهترین هارد اکسترنال راهی آسان، راحت، سریع و فوق‌العاده ایمن به جهت پشتیبان‌گیری از مهم‌ترین فایل‌ها است. هارد دیسک‌ها، جایگزین درایوهای PATA در کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ شدند. شما می‌توانید هارد HDD اصلی گنجایش ذخیره‌سازی از ۵۰۰ گیگابایت تا ۱۲ یا ۱۶ ترابایت پیدا کنید. هارد دیسک‌ها در اندازه‌های فیزیکی گوناگون ، ۳.۵ اینچی به جهت کامپیوترها و ۲.۵ اینچی به جهت لپ‌تاپ، موجود هستند. شرکت وسترن دیجیتال اهمیت به کارگیری یک گوشه و کنار خوشگل و مستحکم، به جهت این هارد دیسک از اطلاعات شما در برابر ضربه‌های ریز و ناگهانی، نوسانات ولتاژ الکتریسیته و… محافظت می‌کند. همچنین، علاوه بر محصولات اپل، بعضا از مادربوردهای حرفه‌ای را به جز سیستم‌های ویندوزی، پشتیبانی می‌کند. این که درگاه محل ورود هارد اکسترنال USB یا این که USB 3.0 باشد و یا ابدا از نوع Micro USB یا Type-C باشد، مدل کابل آن و در نهایت شتاب اتصال هارد به کامپیوتر یا این که دستگاه های دیگر را معین می کند، ضمن این که در شتاب انتقال دیتاها تاثیر ویژه ای دارد. قبل از بیان شیوه خرید کردن هارد اکسترنال خوبتر است تا برخی از خصوصیت های آن را ابلاغ کنیم تا اساسی اعتنا به نیازتان بهترین هارد اکسترنال را تنظیم کنید. حساس ترین ادله خرید کردن هارد اکسترنال به همپا داشتن اطلاعات پرحجمی است که تمامی جا به آن نیاز دارید. در کنار این ویژگی اصلی از هارد اکسترنال به تیتر یک فضای پشتیبان گیری از داده ها مهم استعمال می شود. هاردهای اینترنال وسترن دیجیتال دربازارهای امروز به‌دلیل کیفیت بالای آن شهره‌ی عام و مختص میباشد و گفتن این که هاردهای اینترنال Western Digital بازارهای امروزی را فتح کرده اغراق به‌نظر نمی‌آید. ولتاژ برق نیز می‌تواند فیوز را از میان برده یا این‌که یک نوشیدنی بر روی لپ تاپ بریزد. حتی یک سو عملکرد کامپیوتر نیز می‌تواند مشکلات زیادی را در این حوزه تولید کند. به‌همین دلیل داشتن یک نسخه‌ی پشتیبان می‌تواند استرس اکثری از کاربران را دست کم در زمینه از دست نرفتن داده ها از میان ببرد. برای مثال شرکت وسترن دیجیتال در کنار عرضه هارد دیسک خود یک برنامه مخصوص به نامWD BACKUP به جهت پشتیبانی گرفتن از اطلاعات و یک برنامه برای رمزگذاری روی هارد دیسک به نامUntitle طراحی کرده است که همین دو برنامه مضاعف کاربردی است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن