خرید خودرو مطمئن از همراه مکانیک؛ حتی در خرداد پر از تردید

به گزارش خبرگذاری تسنیم: هر 4 سال یک‌بار با رسیدن ماه خرداد، کشور در انتظار اتفاقات ویژه و پرابهامی است ک

توسط HONARENEWS در 12 خرداد 1400

به گزارش خبرگذاری تسنیم: هر 4 سال یک‌بار با رسیدن ماه خرداد، کشور در انتظار اتفاقات ویژه و پرابهامی است که همه مردم را به‌خودش مشغول می‌کند. به‌همین دلیل اکثر افراد کارهای مهم خود را مثل خرید خانه، اجاره مغازه و محل کسب‌وکار، خرید خودرو و... را به‌تعویق می‌اندازند. اما آیا این کار واقعا از نظر اقتصادی درست است؟ یعنی آیا بازار بعد از انتخابات شرایط بهتری نسبت به‌ آنچه درحال حاضر دارد را تجربه خواهد کرد؟

آن‌چه مشخص است این است که در بازار کالاهای سرمایه‌ای مثل ملک و خودرو در کشور ما، ریسک بالایی وجود دارد و گاهی اوقات حتی تعیین سرنوشت یک‌ هفته‌ای خودرو هم درست از آب در‌نمی‌آید. البته به نقل از مجله خودرو همراه مکانیک، کارشناسان خودرو معتقدند تثبیت قیمت خودرو در خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت؛ مگر آن‌که شرایط سیاسی کشور تلاطم‌های ناگهانی را در این بازار به‌وجود بیاورد. پس اگر قصد خرید خودرو، چه صفر و چه دست دوم را دارید؛ فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر نسبت به خریدی مطمئن و دارای ضمانت واقعی، اقدام کنید.

خرید خودرو مطمئن؛ در کلکسیونی از خودروهای کارشناسی‌شده

یکی از اولین چیزهایی که همراه مکانیک از سال 1392 با آن مواجه شد، این دغدغه افراد بود که چطور می‌توانند خودرو دست دوم و کارکرده را مطمئن بخرند. زیرا خودروهای کارکرده، چه خودروهای داخلی و چه خارجی، مشکلات فنی یا بدنه فراوانی دارند که اگر به‌درستی شناسایی نشوند، ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری را به همراه خواهند داشت!

فرض کنید بخواهید یک رنو ساندرو مدل 99 بخرید، امروز قیمت این خودرو 380 میلیون تومان است؛ البته درصورتی‌که کاملا سالم باشد؛ اما اگر یک گلگیر این خودرو تعویض شده باشد، قیمت به 368 میلیون تومان می‌رسد. 12 میلیون افت قیمت به همین راحتی!. حال اگر تعمیرکار خیلی حرفه‌ای و تمیز کار کرده باشد و شما متوجه این موضوع نشوید چه اتفاقی می‌افتد؟ در این اوضاع اقتصادی 12 میلیون تومان پول را به‌راحتی از دست می‌دهید.

خلاصه بخواهیم بگوییم:

"خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود.همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند.ازسویی تجربه‌ی ما در تمام این سال‌ها نشان می‌دهد که 72 % خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش خودرو کارکرده با قیمت واقعی نیز به ما کمک کنند."

همراه مکانیک با تاسیس نمایشگاهی از خودروهای کارشناسی‌شده تلاش کرده‌است تا پاسخ‌گوی این نیاز افراد باشد. کافی است وارد سایت همراه مکانیک شوید و از خودروهای آن دیدن کنید. خودروهای طرح «کارتیک» قبل از ورود به نمایشگاه، به‌صورت کامل کارشناسی شده‌اند و گزارش مفصل کارشناسی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن موجود است. اگر خودروی آینده خود را ازبین این ماشین‌ها انتخاب کنید، علاوه‌بر ارائه خدمات ویژه حقوقی برای عقد قرارداد، می‌توانید از ضمانت کارشناسی همراه مکانیک و پرداخت خسارت آن نیز بهره‌مند شوید تا اگر هرگونه عیب‌و‌ایرادی در خودرو وجود داشت که در گزارش کارشناسی ثبت نشده بود، بتوانید خسارت مالی خود را دریافت کنید.

خوب است با طرح «خرید خودرو سفارشی» همراه مکانیک نیز آشنا باشید. این طرح ویژه کسانی است که می‌خواهند یک تجربه خرید آسان، بدون ریسک و بدون صرف وقت داشته باشند. اگر سرتان شلوغ است و درگیر کار و زندگی‌ هستید و فرصت نمی‌کنید تا به‌خوبی برای پیداکردن ماشین مناسب وقت بگذارید؛ خرید سفارشی همراه مکانیک ویژه شما است. در این طرح صفر تا 100 فرآیند خرید توسط مشاور اختصاصی شما و مطابق با میل شما انجام خواهد شد؛ و درنهایت یک خودرو کارشناسی شده + ضمانت پرداخت خسارت + خدمات حقوقی و عقد قرارداد به شما تحویل داده می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد این طرح به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید.

خرید خودرو اقساطی؛ میانبر مشکلات اقتصادی

فروش اقساطی خودرو، در شرایط نابسامان اقتصادی که روزانه شاهد گران‌تر شدن خودرو و کاهش قدرت خرید مردم هستیم می‌تواند به افرادی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند امکان رسیدن به ماشین دلخواهشان را بدهد. همان‌طور که می‌دانید در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار مبلغ به توافق رسیده شده را به صورت قسطی به شرکت لیزینگ مورد نظر پرداخت می‌کند. از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو می‌توان به تنوع در طرح خودروها و کوتاه بودن زمان واگذاری اشاره کرد.

پس اگر بودجه کافی برای خرید ماشین مورد نظرمان را نداریم، باید به‌سراغ طرح‌های خرید و فروش اقساطی برویم. همراه مکانیک برای این موضوع هم چاره‌اندیشی کرده و خدمت خرید خودرو اقساطی را برای مشتریان علاقه‌مند خود ارائه می‌دهد. دراین طرح صفر تا 100 فرآیند خرید اقساطی خودرو با همکاری شرکت‌های رسمی لیزینگ کشور برای انواع خودروهای نو و دست دوم ایرانی و خارجی توسط شرکت همراه مکانیک انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک به https://www.hamrah-mechanic.com/creditbuyrules/ مراجعه کنید.

راستی چرا خودمان به‌سراغ کارشناسی خودرو نرویم؟!

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است زیرا آمارها نشان داده حدود 72 درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند. کارشناس خودرو یک فرد متخصص و باتجربه است که وظیفه او بررسی سلامت تمامی بخش‌های یک خودرو از جمله بدنه، بخش فنی، موتور، گیربکس و جلوبندی، آپشن‌های و تجهیزات جانبی است. کارشناسی ماشین، اگر به صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های خودرو از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو محسوب می‌شود.

حال چرا خودمان خودروهایی که پسندیدیم را کارشناسی نکنیم؟! زیرا شما به‌طور متوسط برای خرید یک خودرو باید بین 3 تا 5 ماشین را بازدید کنید تا یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حال فرض کنید ازبین این خودروها بخواهید 2 مورد را هم کارشناسی کنید، یعنی صرف زمان و هزینه بیشتر بدون آن‌که نتیجه‌ای داشته باشد. در اینجا هزینه‌های پنهان مثل ازدست دادن زمان مفید روزانه، هزینه رفت‌وآمد و تعامل با افراد مختلف آن‌هم در زمان کرونا را نیز درنظر بگیرید. درنتیجه منطقی است که یا از ابتدا به‌دنبال خرید خودرو کارشناسی شده باشیم؛ یا از خدمت کارشناسی خودرو در محل استفاده کنیم.

در نهایت تمام تلاش تیم حرفه‌ای و باسابقه همراه مکانیک، ارائه مطمئنترین و کوتاهترین راه خرید خودرو در شرایط خاص و غیرقابل پیش‌بینی کشورمان است. در ایامی که تردید در تمام ابعاد فعالیت‌های اقتصادی ما رخنه کرده، به نظر می‌رسد اعتماد به یک تیم متخصص و خدمات متنوع و دارای ضمانت، بهترین و بدون ریسک‌ترین تصمیم است. برای مشاهده روزانه قیمت خودرو و اطلاع از تمام خدمات ارائه شده، کافی است وارد سایت خرید، فروش و قیمت خودرو همراه مکانیک hamrah-mechanic.com شوید و با خیال راحت خودروی موردنظر خود را با ضمانت و به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنید.

آدرس سایت: hamrah-mechanic.com

ایمیل: info@hamrah-mechanic.com

تلفن‌های تماس: 02147785 02145612000

آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، خیابان درختی، خیابان نورانی، پلاک 116

آدرس شعبه دوم: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک ۵۸

آدرس شعبه اول اتاق رنگ تخصصی همراه مکانیک: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، بین خیابان مطهری شمالی و بلوار پاکنژاد، پلاک 183

منبع: tasnimnews.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن