در دفاع از اصطلاحات خاص - ممکن است آزار دهنده باشد ، اما همچنین برنامه های خود را دارد ، از جمله برای جبران وضعیت

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی آندره اسپایس ، استا

توسط HONARENEWS در 18 بهمن 1399
[ad_1]

از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی

آندره اسپایس ، استاد رفتار سازمانی در دانشگاه لندن ، می گوید ، بنا به تعریف ، اصطلاحات اصطلاحات "انحصاری" است و می تواند در درک اطلاعات کلیدی اختلال ایجاد کند. گفتگو. تحقیقات نشان می دهد که در صورت استفاده توسط پزشکان ، بیماران را به سو what تفاهم در مورد آنچه که به آنها گفته می شود ، سوق می دهد ، که در صورت استفاده در تجارت ، می تواند بازدارنده بزرگی برای سرمایه گذاران بالقوه باشد و باعث می شود افراد غیر متخصص فناوری های جدید را منفی تر ببینند. نور سبک اصطلاحات اصطلاحات خاص حتی اگر در بین متخصصان مورد استفاده قرار گیرد می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد ، افزود: به عنوان مثال مطالعه در زمینه های مختلف فرعی در محیط زیست نشان داد که اصطلاحات کلیدی اغلب از نظر متخصصان مختلف دارای معانی بسیار متفاوت هستند. ادویه می گوید: اصطلاحات اصطلاحات خاص ممکن است خشمگین باشد ، اما کاربردهای خود را نیز دارد. این می تواند مسائل پیچیده را با چند کلمه خلاصه کند ، می تواند به از بین بردن احساسات هنگام پرداختن به موضوعات دشوار کمک کند و به طور کلی به تقویت احساس تعلق کمک می کند. مطالعه منتشر شده در علم مستقیم اکنون نشان داده شده است که اصطلاحات واژگان می توانند "عملکرد جبران وضعیت" را نیز داشته باشند.

این مطالعه تحت عنوان "ارتباط قابل رویت قابل جبران: وضعیت پایین باعث افزایش استفاده از اصطلاحات واژگون می شود" توسط محققان دانشکده بازرگانی کلمبیا و دانشکده بازرگانی مارشال آمریکا بر روی 64000 پایان نامه از صدها دانشگاه در ایالات متحده انجام شده است. یافته ها نشان می دهد که وضعیت پایین ، استفاده از اصطلاحات مختلف را افزایش می دهد زیرا نگرانی های قدردانی را فعال می کند. به عبارت دیگر ، افراد در صورت احساس عدم امنیت بیشتر از آن استفاده می کنند. محققان دریافته اند که در پایان نامه های نوشته شده توسط دانشجویان موسسات با سطح پایین تر از اصطلاحات اصطلاحات بیشتری استفاده می شود. در بخش دیگری از مطالعه ، آنها از شرکت کنندگان خواستند که نقطه شروع را انتخاب کنند. هنگامی که افراد در وضعیت پایین تری قرار می گرفتند ، متوجه شدند که احتمال انتخاب زمین های مملو از اصطلاحات اصطلاحات گزیده بیشتر است. در تعدادی از تنظیمات دیگر ، آنها متوجه شدند که وقتی افراد در وضعیت کم وضعیتی قرار می گیرند ، احتمالاً بیشتر به اصطلاحات اصطلاحات واژگان متوسل می شوند.

همچنین ببینید

  • مقاله ای که ما در مورد اصطلاحات جدید مرتبط با بیماری همه گیر COVID-19 نوشتیم ، "اشکال جدید زندگی ، کار و معاشرت در طی همه گیر کنونی موجب پیدایش تعدادی از نوشناسی شده است." شرایط جدید منعکس کننده تغییر زندگی ، کار و معاشرت است: برخی از آنها به عبارات وزوز تبدیل شده و ویروسی شده اند. بسیاری از آنها کنایه آمیز و سرگرم کننده است: استفاده از طنز راهی برای مقابله مردم با پیامدهای چشمگیر بحران کنونی است. فقط زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی برای ماندن در اینجا و چه کسی مد شده است.
  • "Corporatespeak ، گویشی معمایی برای هوشمندانه تر به نظر رسیدن یا بازتاب جالب استعاره های اقتصادی دوران او؟" به گفته متخصصانی که ما در آن نقل کردیم ، هدف واقعی شرکت های بزرگ مخفی کاری است. در یک محیط ممیزی مداوم ، استفاده از کلماتی که معنی ندارند یا قابل کشش هستند به معنای واقعی تر است ، فقط در صورت گرفتار شدن و مجبور شدن از خود دفاع کنید. اما همچنین می تواند توسط صاحبان قدرت برای شرم آور کردن افراد زیر آنها استفاده شود.

عکستقریباًبرمی گردد: شاتر استوک


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن