روندهای نوظهور زبان در بازار اصلی ایالات متحده

[ad_1] با توجه به روند مهاجرت اخیر ، همراه با انفجار فناوری های نوآورانه که ارتباطات چند ملیتی را ب

توسط HONARENEWS در 20 دی 1399
[ad_1]

روندهای نوظهور زبان

با توجه به روند مهاجرت اخیر ، همراه با انفجار فناوری های نوآورانه که ارتباطات چند ملیتی را به صورت 24 ساعته متصل نگه می دارد ، هرگز نیازی به مترجمان و مترجمان حرفه ای متناسب با روندهای نوظهور زبان در بازار عمده ایالات متحده نبوده است.

در یک نشریه 2017 در businesswire.com آمده است:ایالات متحده روابط استراتژیک ، اقتصادی و تجاری متنوعی با بسیاری از کشورها مانند APAC و اروپا دارد که منجر به ایجاد ارتباطات متنوع تجاری می شود. در نتیجه ، سرمایه گذاری شرکت های آمریکایی برای اطمینان از کارآیی تجارت ضروری است. "

جای تعجب نیست که بیشتر روندهای نوظهور زبان در ایالات متحده مستقیماً با رایج ترین و غیرانگلیسی ترین زبان های انگلیسی که در اینجا صحبت می شوند همسو هستند - که بیشتر نتیجه روند مهاجرت است. طبق تحقیقات پیو ، طی 50 سال گذشته ، بیش از 59 میلیون مهاجر وارد ایالات متحده شده اند و حدود 14٪ از کل جمعیت آمریکا در کشور دیگری متولد شده اند. علاوه بر این ، از سال 2000 ، نزدیک به 30 درصد از کل جمعیت کشور رشد مهاجرت داشته است.

آیا نام تجاری شما در بازارهای هدف به 7 زبان برتر غیرانگلیسی برتر خدمات می دهد؟

برای اینکه در بالای هر روندی قرار بگیرند ، شرکت ها باید به خوبی آماده شوند. وقتی صحبت از تأمین نیازهای غیرانگلیسی زبان در بازارهای هدف شما می شود ، آماده سازی به معنای همکاری با یک ارائه دهنده خدمات زبان مجرب است که صلاحیت ارائه خدمات دقیق ترجمه و ترجمه را برای تنظیمات زبانی مخاطب شما دارد.

اگرچه ممکن است سخنران خارجی شما به زبان دیگری تسلط داشته باشد ، تحقیقات نشان می دهد که مردم ترجیح می دهند تجارت را به زبان مادری خود انجام دهند. آیا شرکت شما برای جذب دنباله روانی که به این 7 زبان برتر غیر انگلیسی صحبت می کنند ، محتوای روان ، مرتبط و جذاب تولید می کند؟ در غیر این صورت ، وقت آن است که با مترجمان و مترجمان واجد شرایط مشورت کنید.

1. اسپانیایی - 40.5 میلیون سخنران

در مقاله ای درباره تأثیر اسپانیا بر بازار ایالات متحده ، محققان نیلسون نوشتند: "مصرف کننده چند وجهی اسپانیایی به طور گسترده ای به عنوان سنگ بنای هرگونه ابتکار رشد تقریباً برای همه صنایع ایالات متحده شناخته می شود و دلیل خوبی هم دارد."

بیش از نیمی از مهاجرانی که از سال 2010 تا 2016 وارد ایالات متحده شده اند از نژاد اسپانیایی هستند. بیشترین میزان تگرگ از مکزیک است که اخیراً منجر به درگیری در مرزهای جنوبی و همچنین از آمریکای مرکزی و جنوبی (آرژانتین ، پرو ، کلمبیا ، شیلی و دیگر کشورهای آمریکای لاتین) شده است. این مهاجران گونه ای از اسپانیایی را صحبت می کنند که کاملا متفاوت از اسپانیا است.

ضروری است که شرکت شما ترجمه اسپانیایی را برای تمام محتوای نوشتاری خود ارائه دهد و در نظر داشته باشد که از خدمات زیرنویس و رونویسی برای دوبله روان محتوای ویدیویی انگلیسی زبان موجود استفاده کنید. پیشنهاد حتی بهتر این است که هنگام ملاقات با نمایندگان سایر کشورها در مراکز توجیهی اجرایی ، مترجم و / یا مترجمی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند داشته باشید.

2. چینی - 3.4 میلیون سخنران

در جایگاه دوم در ترکیب زبان چینی است و این شامل ماندارین و کانتونی است. با توجه به ادامه تنش ها بین چین و ایالات متحده و همچنین چین و تایوان ، ضروری است که شرکت های آمریکایی درک کنند که چرا دقت زبان و احترام به تفاوت های زبانی و فرهنگی هرگز اهمیت بیشتری نداشته اند.

همانطور که در پست اخیر خود در مورد افزایش تقاضا برای خدمات ترجمه و ترجمه چینی نوشتیم ، "در استفاده از کلمات ، دستور زبان یا لحن جایی برای خطا و عدم دقت وجود ندارد. این زمان بهترین دیپلماسی برای خدمات چینی زبان است. "

3. تاگالوگ - 1.7 میلیون سخنران

تاگالوگ است زبان ملی فیلیپینو تعداد بیشماری از تأثیرات زبانی - از جمله اسپانیایی و انگلیسی - تصویر روشنی از تاریخ استعمار کشور جزیره ترسیم کنید. علاوه بر زبان ، شرکت ها باید این موضوع را درک کنند فرهنگ تجارت فیلیپینی از چند جهت با استانداردهای تجاری آمریکا متفاوت است. ارائه دهنده خدمات زبان شما باید خدمات زبان حرفه ای را همراه با دروس آداب معاشرت فیلیپینی ارائه دهد تا بتوانید محترمانه ترین قدم را به جلو بردارید.

4. ویتنامی - 1.5 میلیون سخنران

فقط پنج سال پیش ، ویتنامی ششمین زبان خارجی پرطرفدار در ایالات متحده محسوب می شد. اکنون ، به دلیل مهاجرت مداوم ویتنام ، او به مقام چهارم رسیده است. مانند چینی ، ویتنامی یک زبان تونال است ، به این معنی که ضمایر صوتی می توانند معنی چنین کلمات را کاملا تغییر دهند. در نتیجه ، شما فقط باید از مفسران و مفسران ویتنامی صحبت کنید تا مطمئن شوید پیام شما با عبارات ، اصطلاحات ، لهجه ها و لحن مناسب منتقل شده است.

5. عربی - 1.2 میلیون گوینده

ما پست خود را در زمینه ترجمه و تفسیر عربی با "ترجمه عربی در مقایسه با زبانهای اروپای غربی کاملا متفاوت است ..." باز کردیم و این حقیقت است. با زبانی که شخصیت های نوشتاری آن با الفبای لاتین مشترک نیستند ، برای زبان ما "عقب" خوانده می شود ، و با محدودیت های شدید اجتماعی ، فرهنگی و اخلاقی ، دقت زبان از ضروریات است. در جو گرم ژئوپلیتیکی بین ایالات متحده و خاورمیانه به همان اندازه مهم ، دیپلماسی بسیار ضروری است.

6. فرانسوی - 1.2 میلیون سخنران

فرانسوی (همراه با اسپانیایی) زبان تجارت بین المللی در نظر گرفته می شود. اگرچه ممکن است شماره 6 در لیست بهترین زبانهای خارجی صحبت شده در ایالات متحده باشد ، اما یکی از زبانهای متداول در سراسر جهان است که بومیان آن در تمام قاره های بزرگ - از جمله آفریقا - زندگی می کنند.

فرهنگ ما از زبان فرانسوی به عنوان "زبان عشق" یاد می کند و ما از نزدیک دیده ایم که مترجمان و مفسران فرانسوی با صلاحیت و صلاحیت چگونه می توانند عشق بین مارک های بین المللی ، پیروان و چشم انداز آنها را افزایش دهند.

7. کره ای - 1.1 میلیون سخنران

کره ای یک زبان منحصر به فرد است زیرا به تنهایی می ایستد و اقوام زبانی باقی مانده دیگری ندارد. با وجود همسایگی جغرافیایی سئول با چین ، ژاپن و روسیه ، توپوگرافی وحشتناک این کشور - از جمله قله های کوه آتشفشانی قوی و انزوای جزیره - کره ای را در رابطه با سایر زبانهای جهان منحصر به فرد نگه دارید.

دیپلماسی بین المللی: زبانی که ارزش استفاده دارد

علاوه بر این هفت زبان برتر ، زبان دیگری نیز وجود دارد که می تواند با استخدام مترجمان و مترجمان باتجربه و باکیفیت در آن سرمایه گذاری کند. این زبان دیپلماسی است.

همزمان با کوچک شدن جهان از طریق قدرت فناوری دیجیتال و فرصتهای سفر که به طور فزاینده ای راحت هستند ، اختلافات فاحش در زبانها ، فرهنگها ، ایدئولوژیهای سیاسی و مذهبی و اختلافات در قدرت اقتصادی - اجتماعی از گذشته نادرتر شده است. اگر مراقب گفتار و کردار خود نباشیم ، این می تواند منجر به یک تقسیم نرم شود.

مترجمان و مفسران اینجا در Chang-Castillo and Associated تقریباً برای هر زبان روی کره زمین خدمات بی نظیر ، ترجمه و سایر خدمات زبان را ارائه می دهند. ما علاقه مند به دقت ، حرفه ای بودن و روحیه زبان هستیم. هنگامی که آماده پاسخگویی به روندهای نوظهور زبان در بازار ایالات متحده و فراتر از آن هستید ، با +1 (877) 708-0005 با ما تماس بگیرید.

انتشارات مشابه


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن