طرح های شیشه ای و بطری های نمادی

[ad_1] هنگامی که شرکت ترجمه فهمید که بطری بدون شک روی خط کوکاکولا صدمین سال تولد خود را جشن می گیردشما روز تو

توسط HONARENEWS در 20 دی 1399
[ad_1]

هنگامی که شرکت ترجمه فهمید که بطری بدون شک روی خط کوکاکولا صدمین سال تولد خود را جشن می گیردشما روز تولد ، ما ناگهان نمی توانیم کمک کنیم اما متوجه بقیه بطری ها و شیشه های نمادی که در زندگی روزمره ما شده اند ، هستیم. از میز صبحانه گرفته تا کمد شب ، قابل تشخیص ترین بطری های جهان اغلب درست در زیر دماغ ما قرار می گیرند - و اکنون آنها روی اینفوگرافیک خود ما هستند.

این بطری ها و شیشه ها در تعیین کیفیت نام تجاری که شرکت ها اغلب طرح های ارزشمند خود را ثبت کرده اند ، کمک کرده اند. برای شرکت های چند ملیتی ، این بدان معنی است که وکلا و مترجمان باید اطمینان حاصل کنند که از این بطری ها به درستی در کشورهای جهان محافظت می شود ، حداقل طراحان می توانند آرام بنشینند و آرام بگیرند - بطری ها به یک زبان جهانی صحبت می کنند.

البته اگر کمی عمیق شوید ، خواهید دید که چیزهای بیشتری در این بطری ها و شیشه ها وجود دارد که در نگاه اول به نظر می رسد. آیا به عنوان مثال می دانید که طراح توزیع كننده سس سویا كیك كومان ، كیجی كوكان فقید ، به طراحی موتورسیكلت یاماها و قطار گلوله در توكیو ادامه داد؟ یا اینکه بطری Absolute الهام بخش بیش از 1500 آگهی منتشر شده از سال 1981 تا 2007 است؟ یا اینکه سس گوجه فرنگی هاینز ، که بطری خود را بیش از 0.028 مایل در ساعت می گذارد ، از فروش رد می کند؟

اگر مورد دلخواه خود را دارید یا می توانید بطری ای را که قرار بود ما در آن بگنجانیم بیابید ، در توضیحات زیر به ما اطلاع ندهید.

بطری ها و شیشه های نمادی


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن