عبور از مرزها با بازاریابی بین المللی مطالب - وبلاگ اخبار ترجمه

[ad_1] بازار یابی محتوای بین المللی این همیشه م effectiveثر است که یک شرکت بتواند بازارهای دیگر

توسط HONARENEWS در 15 اردیبهشت 1400
[ad_1]

بازار یابی محتوای بین المللی این همیشه م effectiveثر است که یک شرکت بتواند بازارهای دیگر را تسخیر کند و مشتریان خارجی را جذب کند. اما آیا می دانید مهمترین عوامل در این روش فروش چیست؟

بازاریابی محتوا بین المللی مرزها را باز می کند

بازاریابی محتوا بدون حد و مرز این همچنان یک ادامه منطقی از موفقیت بدون شک ناشی از یک استراتژی محتوای موثر است. با این حال ، برای موفقیت یک استراتژی ، باید چند جنبه اصلی را ارزیابی کنید که جزئیات آن را بیان خواهیم کرد.

ترجمه همان مطالب به زبانهای دیگر کافی نیست

بازار یابی بین المللی اینطور کار نمیکنه اگر برای یکی از محصولات خود محتوا دارید ، ممکن است ترجمه ارزش آن را داشته باشد ، اما اگر بخواهید فلسفه تجارت خود را منتقل کنید یا پیام خاصی را به مشتری احتمالی ارسال کنید ، نه.

تقسیم بندی شما توسط مشتری خود در اسپانیا انجام می شود به تعدادی از عوامل خارجی مانند قدرت خرید یا سلیقه شخصی مشتری معمولی شما برمی گردد. موفقیت محتوای شما در این کشور با این واقعیت پیوند دارد با مشتریان بالقوه خود به همان زبان صحبت کنید.

در هر کشوری که می خواهید تجارت خود را ارتقا دهید سلیقه ، آداب و رسوم و نیازها تغییر خواهد کرد به مشتریان بالقوه خود یعنی شما باید با در نظر گرفتن عواملی که ممکن است در نهایت محصولات شما را بدست آورند ، هر محتوا را دوباره بنویسید.

اهمیت فرهنگ کشوری که می خواهید در آن تجارت خود را ارتقا دهید

همه کشورها از اینترنت به یک شکل استفاده نمی کنند یا همان مفهوم را برای یک کالا یا خدمات دارید. بیاموزید تفاوت های اصلی را شناسایی کنید و از آنها به عنوان نقطه شروع ایجاد محتوای خاص منطقه استفاده کنید.

سئو را بررسی کنید

استفاده از موتورهای جستجوی مختلف و روش دیگری برای درک جهان مستقیماً تأثیر می گذارد شکلی که محتوا در آن قرار دارد که به همه علاقه مند است. استفاده از اصطلاحات SEO یکسان در همه کشورها اشتباهی است که می توانید با انجام یک مطالعه دقیق آن را اصلاح کنید.

مطمئن شوید محتوای شما کار می کند

ما اصرار داریم که اگر کالای خاصی را تبلیغ کردید ، می توانید ترافیکی مشابه محتوای مشابه در اسپانیا ایجاد کنید. از این نظر ، آنها هستند به ویژه محتوای موضوعی کسانی که ایمان دارند نامزدی و به شما امکان می دهد از مزایای آن بهره مند شوید. برای یافتن خطاهای احتمالی از ابزارهای مناسب برای مقایسه محتوای اصلی با محتوای سازگار استفاده کنید.

در مورد سایر کشورهای اسپانیایی زبان فراموش نکنید

فقط به این دلیل که ما یک زبان مشترک داریم به این معنی نیست که شما مجبور نیستید برخی از آنها را وارد کنید تفاوت های ظریف فرهنگی به طوری که هر محتوا نزدیکتر باشد. این را در ذهن داشته باشید.

امیدواریم که مهمترین نکات را روشن کرده باشیم بازار یابی دارای محتوای بین المللی است ، بنابراین می توانید آنها را عملی کنید. همیشه بهتر است به جای ترجمه ، در انتقال همان پیام به یک زبان دیگر شرط بندی شود ، از جمله مراجعی که می تواند توسط شخصی که در نهایت به پیشنهاد شما اعتماد خواهد کرد ، بهتر ارزیابی شود. فقط در این صورت است که می توانید هر محتوایی را به عنوان درگاهی برای ورود مشتریان جدید باز کنید.

عکس


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن