قیمت کمپرسور باد

در هیچ دوره‌ای از تاریخ به اندازه‌ی قرن 20 پیشرفت تکنولوژی دیده نشده است. فقط در نیمه‌ی اول آن

توسط HONARENEWS در 22 تیر 1400

در هیچ دوره‌ای از تاریخ به اندازه‌ی قرن 20 پیشرفت تکنولوژی دیده نشده است. فقط در نیمه‌ی اول آن مردم شاهد اختراع اتومبیل، هواپیما و محصولات بی‌شماری بودند که در فروشگاه‌هایی که از خطوط مونتاژ کارخانه‌ها به فروش می‌رسید، فروخته می‌شدند. تولید همه‌ی این موارد تا حد زیادی توسط هوای فشرده انجام می‌شد و این امکان را برای کارگران در کارخانه‌ها فراهم می‌کرد تا وسایل سنگین و پیچیده را با سرعتی که یک قرن قبل غیرممکن بود، جمع کنند. امروزه نیز استفاده از انواع کمپرسور باد به منظور تامین انرژی مورد نیاز برای بسیاری از دستگاه‌ها و ابزارهای پنوماتیک در صنایع رایج است. کمپرسور هوا انواع مختلفی دارند که در این مطلب به معرفی و قیمت کمپرسور باد خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید کمپرسور باد

 

وقتی شروع به تردید در مورد محصولات مختلف می کنید، انواع چیزهایی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید را کشف می نمایید. همواره قبل از هر کاری اقدام به طرح سوالاتی از خود نمایید. برای اینکه بتوانید اقدامات مناسب برای خرید و قیمت کمپرسور باد را انجام دهید ابتدا باید بتوانید به برخی از سوالات پاسخ دهید. به عنوان نمونه این سوالات می توانند به شکل زیر باشند: قیمت پمپ باد مورد نیاز من چقدر است؟ ظرفیت مخزن کمپرسور باد مورد نیاز من بهتر است تا چند لیتر باشد؟ تا چه اندازه ای می خواهم برای خرید پمپ باد هزینه کنم؟ آیا جنس و کشور سازنده پمپ باد برایم مهم است؟ در صورت مثبت بودن چه جنسی و از چه کشوری را ترجیح می دهم؟ و سوالاتی از این دست. در ابتدا زمانی که با این سوالات مواجه می شوید با خود خواهید گفت: اوه آنطور که فکر می کردم هم خرید کمپرسور هوا ساده نیست. باید به روشنی به شما بیان کنیم که یافتن پاسخ این پرسش ها انتخاب محصول مناسبتان را به راحتی نوشین یک لیوان آب خواهد کرد.

(برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت فردای آشنا هم مراجعه نمایید.)

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کمپرسور باد 

طول عمر و پایداری اصطلاح کلیدی است که باید هنگام ارزیابی کمپرسور باد به خاطر بسپارید. پایداری و دوام به معنای ماندگاری است، و ماندگاری به معنای صرفه اقتصادی در طول زمان مصرف کمپرسور می باشد. هرچه سرمایه گذاری شما بر روی کیفیت محصول خریداری شده بیشتر باشد، در دراز مدت از مزایای آن بهره مند خواهید شد. این بدان معناست که شما می توانید ویژگی های مناسب را حین خرید لیست کرده و بر اساس آن گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید. سیلندر چدنی، دهانه سرما ساز با کیفیت، یک سیستم خنک کننده کارآمد، اتصالات محکم و دقیق یک قاب فولادی سنگین و روکش مناسب در محیط کار می توانند ایده آل ترین گزینه هایی باشد که باید به آن توجه کنید. قبل از خرید طول عمر مدل های مختلف را نیز مشاهده کنید. بهتر است گزینه هایی را انتخاب کنید که از قطعات مقاوم در سایش و زنگ زدگی در آنها استفاده شده است. در محیط های کاری مختلف شایع ترین عامل که مانع از کارکرد مناسب دستگاه می شود و عمر آنها را کم می کند، عوامل مخرب مکانیکی و شیمیایی هستند که زنگ زدگی و خوردگی در راس همه عوامل قرار دارند.

 

هنگام بررسی ویژگی های کمپرسور، قطر شلنگ را در خاطر داشته باشید. اگر لوله ورودی هوای شما 8/3 اینچی است نباید مثلا شیری با قطر 4/1 اینچ را انتخاب نمایید. به این فکر نکنید که «خب می توان سر شیر را عوض کرد» بلکه در نظر داشته باشید هدف مهندس از طراحی چنین شلنگی کارایی بهتر کمپرسور باد بوده است. اطمینان حاصل کنید که شلنگ بزرگتر وزن و هزینه اضافی کمپرسور باد را توجیه کند.

راهنمای خرید پمپ باد ایرانی از فروشگاهی معتبر - خبرگزاری آنا

همچنین نوع موتور،جنس سیم پیچ،ضخامت ورق مخزن،نوع جوش و رنگ مخزن،کیفیت قطعات استفاده شده در کمپرسور هوا،گارانتی محصول و برند محصول از مهمترین موارد دخیل در قیمت پمپ باد هستند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن