ما بهترین خدمات ترجمه آنلاین را به شما ارائه می دهیم

[ad_1] شما به دنبال خدمات ترجمه آنلاین؟ در اینجا بهترین خدمات ترجمه آنلاین وجود دارد که

توسط HONARENEWS در 20 دی 1399
[ad_1]

شما به دنبال خدمات ترجمه آنلاین؟ در اینجا بهترین خدمات ترجمه آنلاین وجود دارد که می تواند مطالب شما را به سرعت و با دقت به هر قالبی ترجمه کند. چه به دنبال ترجمه پست های شبکه های اجتماعی باشید و چه گزارش های پزشکی پیچیده ، خدمات ترجمه آنلاین زیر شما را پوشش می دهد.

خدمات ترجمه آنلاین

خدمات ترجمه آنلاین

نقل و انتقالات روزانه یک سرویس ترجمه آنلاین است که بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند (به لیست کامل زبانهای موجود مراجعه کنید اینجا) با پر کردن فرم آنها ، می توانید در عرض 10 دقیقه از ترجمه های روز پیشنهاد رایگان دریافت کنید اینجا.


جنگو از 35+ زبان و 70+ ترکیب زبان پشتیبانی می کند (لیست کامل زبانهای موجود را ببینید اینجا) وظایف ترجمه استاندارد از 0.06 دلار برای هر کلمه شروع می شود و کارهای ترجمه پیشرفته از 0.12 دلار برای هر کلمه شروع می شوند. میزان رضایت مشتری برای همه مشاغل ترجمه 97.6٪ است. کارهای ترجمه در صورت درخواست کوتاه مدت در 15 دقیقه انجام می شود.

خدمات-ترجمه-آنلاین-تهدید

ترجمه یک ساعته از 95+ زبان پشتیبانی می کند ، شروع از 0.087 دلار برای هر کلمه برای ترجمه کسب و کار و 0.144 دلار برای هر کلمه برای ترجمه تخصصی. پروژه های ترجمه کوچک معمولاً در یک ساعت و پروژه های بزرگ معمولاً طی چند روز تکمیل می شوند.

خدمات ترجمه-آنلاین-پوند

Lionbridge یک سرویس ترجمه آنلاین 20 ساله با تجربه زیاد است. آنها اکنون 273 میلیون واحد در ماه ترجمه می کنند ، از جمله محتوای پیشرفته مانند ترجمه کارآزمایی بالینی ، صورتهای مالی و کشف الکترونیکی.

خدمات ترجمه آنلاین-TM

مدیر متن بیش از 50 زبان را پشتیبانی می کند ، شروع از 0.08 یورو برای هر کلمه برای ترجمه ، 0.12 یورو برای ترجمه شرکتی و 0.16 یورو برای ترجمه تخصصی. آنها به طور متوسط ​​24 ساعت زمان هدایت دارند و 98٪ درجه رضایت مشتری را حفظ می کنند.

خدمات ترجمه آنلاین - transifex

Transifex یک پلت فرم مدیریت ترجمه و جهانی تحت وب است. برنامه قیمت گذاری آنها شامل پنج گزینه اشتراک مختلف است ، از یک برنامه شروع با قیمت 139 دلار در ماه تا یک برنامه حرفه ای با قیمت 1،549 دلار در هر ماه.

دکمه زدن-خدمات-ترجمه-آنلاین

رهایی یک بستر ترجمه انسانی هوش مصنوعی است که از ترجمه ماشینی و هوما استفاده می کند. برنامه قیمت گذاری آنها براساس اشتراک است و هزینه ها به نوع محتوا و حجم ترجمه شما بستگی دارد.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن