مشخصات و تنظیمات مودم ایرانسل E5372 + روش خرید - مودم من

به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است، برای برقراری ارتباط بیسیم ارائه دهد

توسط HONARENEWS در 24 آذر 1399

به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است، برای برقراری ارتباط بیسیم ارائه دهد؛ البته این عدد 300 مگابیت بر ثانیه، نشاندهندهی حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در شبکهی بیسیم توسط این مودم است و به سرعت اینترنت شما هیچ ارتباطی ندارد. به همین دلیل اپراتوری همچون ایرانسل، تصمیم گرفته است تا با ارائه مودم های نسل سوم و چهارم خودش موسوم به MBB Modems ضریب نفوذ این تکنولوژی تازه وارد را در میان مشترکین بالا ببرد. ارائه امکان استفاده از نسل چهارم شبکه تلفن همراه و تکنولوژی LTE باعث شده تا سرعت اتصال کاربران به اینترنت به 10 تا 40 مگابیت در ثانیه برسد. شرکت ایرانسل با در دست داشتن تکنولوژی اینترنت پرسرعت توانسته به ارائه بهترین خدمات اینترنتی و عرضه بهترین مودم ها بپردازد و نظر بسیاری از کاربران را برای استفاده از خدمات اینترنتی به خود جلب کند. این سرویس انبوهی از خدمات متنوع را به کاربران ارائه داده که در صدر آنها سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه قرار دارد. حداکثر سرعت دانلود این مودمها ۱۲۰ مگابیت و حداکثر سرعت آپلود به مرز ۵۰ مگابیت میرسد. کیفیت بسیار خوب، باطری قوی و با دوام و سرعت مناسب از نقاط قوت این مودم همراه میباشد؛ همچنین قیمت بالای آن یک نقطه ضعف محسوب میشود.

هر دستگاهی که از طریق MAC Address آن در لیست سفید قرار گیرد می تواند به مودم متصل گردد و در این حالت هیچ دستگاه دیگری حتی در صورت وارد نمودن صحیح رمز شبکه ، تحت هیچ عنوان نمی تواند به شبکه وای فای مودم همراه 3G یا 4G LTE شما متصل گردد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اینترنت قطع شده باشد ابتدا از وصل بودن اینترنت توسط سرویس دهنده اینترنت اطلاع پیدا کنید و از وصل بودن اطمینان پیدا کنید در صورت وصل بودن مراحل زیر را انجام داده تا مشکل برطرف شود. ضمانت اصالت کالا جزو مواردی است که شما با اتکا به آن میتوانید با خیال راحت خریدی بسیار مناسب را انجام دهید؛ همچنین تخفیفات همیشگی ما برای محصولات مختلف باعث شده تا بتوانیم با اطمینان کامل به شما بهترین و مناسب ترین قیمت را پیشنهاد دهیم. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی، شاهد روش های مقرون به صرفهتری شدیم که اینترنتی بسیار پرسرعت و باکیفیت را با خود به همراه آورد؛ مودم ها جزو همین دسته میباشند.

سرعت انتقال داده (حدود ۱۵۰ مگابایت ثانیه) این مودم، بسیار مطلوب میباشد و بدون هیچ قطعی در آنتن میتوانید اینترنت باکیفیت و پرسرعتی را در اختیار شما قرار دهد. بهترین مودم ایرانسل به نسبت هزینه پرداختی برای آن، مودم GP-2101 میباشد؛ بنابراین اگر بحث مالی برای خرید مودم مطرح است، این مودم به نسبت خدمات و نقاط قوتی که دارد از قیمت بسیار خوبی برخودار است. باطری این مودم، بسیار با دوام است و در عرض کمتر از ۸ ساعت به طور کامل شارژ میشود. اما اگر مودمی از هر دوی این پورتها را داشت توصیه میشود که از پورت LAN آن استفاده کنید. برای اتصال به اینترنت از طریق این مودم میتوانید هم از پورت های قرار گرفته در پشت آن بهره مند شوید و هم به صورت وایرلس به آن متصل شوید. چرا که حتی اگر در محدوده شبکه TD-LTE هم نباشید (توضیح: این شبکه در حال بروزرسانی و گسترش توسط ایرانسل است) با استفاده از سیم کارت دوم که پوشش سراسری در کل کشور حتی جاده ها را داراست در هر زمان از اینترنت پر سرعت آن بهره مند باشید.

آخرین مطالب