هدیه دولت سیزدهم به بازنشستگان کشوری ارائه خدمات بیمه تکمیلی پایگاه اطلاع رسانی رجا

به جهت دریافت این بیمه فرد در دوران عمل مقدار مشخصی از درآمد را در حسابی پس انداز می کند و کارفرما ماهیانه یه

توسط HONARENEWS در 8 آذر 1401
به جهت دریافت این بیمه فرد در دوران عمل مقدار مشخصی از درآمد را در حسابی پس انداز می کند و کارفرما ماهیانه یه خرده را به آن طولانی تر می کند. جهت اطلاع پیش از موعد از مقدار حقوق و دستمزد بازنشستگی، هر سال طومار های از بیمه بازنشستگی برای فرد ارسال می شود که در آن اطلاعاتی چون مقدار حقوق و دستمزد بازنشستگی و زمانه بازنشستگی فرد درج شده است. در بررسی سوابق کاری زمانهایی که شخص به هر دلیلی (از قبیل بیماری تحصیل و غیره) کار نکرده باشد و هزینه بیمه را پرداخت نکرده باشد، در لحاظ گرفته نخواهد شد.
  • برای تراز آخر و حقوق‌بگیران فراتر از ۱۰ میلیون تومان هم ارتقاء ۱۰ درصدی در نظر گرفته‌شده است.
  • مهم‌ترین مزیت آن واریز مبلغی به‌عنوان حق مستمری به حساب افراد بیمه‌شده در بازه زمانی بازنشستگی است.
  • بعد از اتمام تمامی فرآیند حضوری و آنلاین پروسه ثبت‌نام، شما در سازمان بیمه صاحب و مالک یک کد شناسایی می‌شوید.
  • اخه این همه راحت کن سفت کن به جهت چیه؟ اقایان برای خودشان درخواسست بیش تر حقوق و دستمزد و ماشین و خونه می نویسن و آن‌گاه خودشان هم موافقت می کنن و امر پرداخت میدن و میگیرن از سر وته دستمزد و مزایای کارکنان و بازنشسته نیز میزنن و کلی نیز از خودشان تعریف و تمجید می کنن که به فکر منافع مردم هستن واقعاً که….
  • اگر شما با پرسشی مواجه شدید،‌ مراتب را از نحوه بخش کامنت حساس ما به اشتراک بگذارید.
در ادامه یکسری از مهم ترین مواقعی که تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگی قرار می گیرد را به جهت شما آورده ایم. دقت داشته باشید که جهت تصویب اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بایستی یک سری اطلاعات در گزینه بیمه تکمیلی موقعیت را داشته و مراحلی را انجام دهید. هم چنین، این قابلیت برای شخص بیمه شده وجود دارااست که بتواند چندین دیگری از اشخاص را هم پایین پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بیاورد.

صعود بورس در روز ریزش لیدر سنتی بازار +اینفو

- خبر ها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی قرار می باشد در چند روز آتی قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شود همچنان مشاجره حق بیمه دریافتی از بازنشستگان... رئیس کانون بازنشستگان تهران جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد. - خبرها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به جهت دوران وقتی آذرماه 1401 تا آذرماه 1402 حساس بیمه تکمیلی آتیه‌سازان محافظ به امضا رسید و بر پایه این قرارداد نو حق... دسته‌بندی نشده بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در حالی از درآمد ناچیز و عدم همسان‌سازی حقوق گلایه دارا هستند که اکنون یک فعال حوزه بازنشستگان از جدا بیمه تکمیلی همسران هزاران نفر از بازنشستگان همین سازمان خبر داده است. سقف حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری خیلی کمتر از سقف حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی است و هیچ تسهیلات خاصی هم ندارند. میزان حقوق کشوریها مهم گواهی تحصیلی و سنوات یکسان در سرتاسر مرز و بوم یکسان میباشد و به این برهان می گردد حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری را همسانسازی کرد ولی مقدار حقوق تامینی ها از هیچ قاعده خاصی تبعیت نمی کنه و گواهی تحصیلی ملاک تعیین حقوق نمیباشد و اکثر دچار هرج مرجه و اشل حقوق منسجم و ثابتی نظیر کشوریها نداره. حقوق و دستمزد کارمندان و بازنشستگان لشکری، کشوری و صندوق‌های تابعه دولت در ماه‌های آخرین سال مشخص و معلوم می‌شود. در نوشته حقوق و دستمزد ۱۴۰۱ درباره مقدار دستمزد و حقوق کارمندان سخن کردیم، در این نوشته قصد داریم تا درباره مبلغ حقوق بازنشستگی صحبت نماییم تا بتوانیم سرنخی به بازنشستگان در گزینه دریافتی خویش در سال ۱۴۰۱ بدهیم.

تکلیف معلمان بازنشسته در طرح رتبه‌بندی چه می‌شود؟

مامستمری بگیران تامین اجتماعی دیگرنای ادامه چنین زندگی که هرروزسخت ترمیشودرانداریم.ومتاسفانه ازوعده های بی کار مسیولین هم دیگرخسته شده ایم واسوس میخوریم که چرا….. طبق اعلام مدیر کمیسیون اجتماعی مجلس، توصیه حذف بند ارتقا سن بازنشستگی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق میزان دارایی ارائه شده است. وی اعلام کرده می باشد که همین ارتقاء سن بازنشستگی می بایست به مرور دوران در قانون حادثه بیفتد و انجام آن به شکل یکباره، بر خلاف ضابطه برنامه ششم توسعه است. به گفته‌ی صالحی، حقوق و دستمزد بازنشستگان کارگری از جیب دولت پرداخت نمی‌شود، کاملاً از اندوخته‌ی تاریخیِ خود بازنشستگان است؛ درست نمی باشد دولت در همین مساله دخالت کند و از ارتقا عادلانه خودداری نماید. همچنین به‌منظور یاری به معیشت مستمری‌بگیران بالاتر از حداقل، علاوه بر آبادی % مذکور، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان (تا سقف دریافتی ماهانه ۱۰ میلیون تومان) به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. حساس دقت به مسافت و رخنه بین منابع و مصارف همین سازمان در سالیان اخیر و دخالت دولت مردان در سازمان تامین اجتماعی موجب جراحت و صدمات جبران ناپذیری به سازمان گردیده.

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

اما بایستی قبول نماییم که با همه‌ی همین تفاصیل، کلیدی اجرای متناسب‌سازی یک گام رو به جلو برداشتیم. به جهت بقیه سطح های هم محاسبات دقیقی انجام شد؛ ارزیابی شد که شخص در روزگار بازنشستگی، چند برابر حداقل مستمری دریافتی داشته؛ مثلاً درصورتیکه آن زمان چهار برابر مستمری داشته، به تدریج الان سه برابر کف شده و درنتیجه یک برابر عقب افتاده؛ بنابراین به همین فرد، ۷۵ درصدِ یک برابر حقوق و دستمزد به عنوان ارتقا متناسب‌سازی افزوده شد ولی شرط این بود که همین ارتقاء از صد % حقوقِ آنها بخش اعظم نشود. در کل، در سال ۱۴۰۰، به جهت بقیه سطح های کمتر از ۵۰ % ارتقاء نداشتیم، افزایش متناسب‌سازی و افزایش تصویب شده شورایعالی کار، در مجموع کاهش از ۵۰ % نبوده است. دهقان‌کیا در گفتگوی زیر،که در خبرگزاری ایلنا منتشر شده میباشد ضمن پاسخ به پرسش ها و ابهامات بازنشستگان، در رابطه حساس تداوم متناسب‌سازی و مساله‌ی بحران منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی به تفصیل توضیح می‌دهد. او معتقد هست درصورتیکه دولت بدهی خویش به سازمان را نپردازد و مهم تامین اجتماعی به مثابه‌ی «قلک خزانه» نگاه کند، همین چالش به شتاب به مرحله‌ی غیرقابل رجوع و برگشت می‌رسد. باسلام ازاینکه دستمزد دست‌کم بگیران اضافه شده خوشحالم اما برای سایر مستمری بگیران که مبنای حقوقشان براساس میزان پرداختی به سازمان بررسی شده ( بطور نمونه بنده در سال ۱۳۵۵ اساسی حقوق ۱۰۰۰ دلار نزدیک به ۸۰۰۰ تومان سهم بیمه ومالیات پرداخته ام طبیعی است بعداز ۳۲ سال پرداختی من هم می بایست به به عبارتی نسبت افزایش یابد زیرا تورم فعلی جواب نمیدهد .

آیا می‌دانید کدام فرمان روا ایرانی قبل از به دنیا آمدن تاجگذاری کرد؟

سهامی ذوب‌آهن اصفهان، نخستین و بزرگ‌ترین کارخانهٔ تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در ایران است. همچنین ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین کمپانی فولاد در کشور‌ایران است که اهمیت ظرفیت ۳٫۶ میلیون تن فرآورده پایانی، گونه های مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را ایجاد می‌کند. همگی دستمزد دنیوی و معنوی این وبسایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز میباشد و استعمال از مطالب حیاتی ذکر منبع بلامانع است.

سازمان فناوری دیتاها ایران

روش اول اشتغال در یک گروه معتبر است تا کارفرمایان اسم شما را به لیست بیمه‌شدگان بیشتر کنند. در چنین شرایطی تیم گزینه حیث نام‌نویسی شما را در سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌دهد. تنها شما بایستی مدارک خودتان را در اختیار مسئول بیمه محل کارتان قرار بیمه تکمیلی دهید تا بتوانند فرآیند ثبت‌نام شما را پیش ببرند. در این رابطه پیگیری‌های تجارت‌نیوز از صندوق بازنشستگی کشوری نشان می دهد که هرمورد از دستگاه‌های دولت براساس بودجه‌ای که در اختیار دارا هستند برای تامین سرویس ها درمان تکمیلی بازنشستگان خود مبادرت می‌کنند.

اختلاف دو میلیونی مستمری بازنشستگان کارگر با کارمند

میانگین دستمزد فرهنگیان نیز حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که متوسط دریافتی آن ها را به حدود ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رساند. پیش بینی می شود که میانگین حقوق و دستمزد فرهنگیان در سال ۹۸، به حدود ۳ میلیون تومان افزایش یابد و خالص دریافتی ماهانه فرهنگیان، تحت ۲۰ میلیون ریال نباشد. طبق گفته های آقای صادقی، سازمان تامین اجتماعی هر ماه بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کند و ۲۲۰۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی پرداخت می کند. او از نوبخت خواست که تعهدات دولت در قابل همین سازمان عریض و طویل را پرداخت کند. امسال دست ناچیز بیست توشه تا شب ها تا صبح از شدت گرسنگی و خالی بودن یخچال فریزر و فقدان حتی یک کیک و شیرینی در منزل از شدت گرسنگی نصف شب تا صبح دل درد داشتم . همین بود وعده سی سال سرویس کردنم که اواخر برج که مبلغی به ان صورت برایم نمانده تا صبح زجر کشیدم . پزشك و … دارند البته متاسفانه در قرارداد بيمه دي اين موارد براي بازنشستگان تامين اجتماعي نيامده و از اين خدمات بي اخبار استانها بهره هستند . شرايط خاصي دارااست ، مثلا بايد سن مادر 55 و سن پدر به 06 سال رسيده باشد.اما در بيمه سرویس ها درماني اين شرايط وجود ندارد . مديريتي فرد، رتبه و مدرك تحصيلي كه در سامانه هاي صندوق بازنشستگي تصویب میباشد توجه مي نمايد . يقينا نمي اقتدار جواب قاطعي به پرسش فوق اعطا کرد اما مي توان تفاوت هاي دو صندوق را در دريافت ها و پرداخت ها و اقتدار مالي صندوق ها بيان نمود . پیش بینی ارتقا حقوق ۹۸ بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۲ میلیون نفر از جامعه را شامل می شوند، بر اساس افزیش جقوق بازنشستگان در سال ۹۷ تا حدی قابلیت و امکان پذیر است. دولت در اردیبهشت ۹۷، مصوبه ای مبنی بر افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان در سال ۹۷ را ابلاغ کرد که بر این اساس، اخذ کنندگان دست‌کم مستمری بر شالوده مصوبه شورای خوب کار، ۱۹.۵ درصد و برای سایر سطح ها به میزان ۱۳درصد مستمری آن ها به نسبت سال ۹۶ ارتقا خواهد یافت. رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره پایانی خبرها از قرارداد نو بیمه تکمیلی به جهت بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد. بیمه تکمیلی به غیر از سازمان تأمین اجتماعی بوسیله دیگر مرکز ها بیمه هم ارائه می‌شود. واریز حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری از ساعاتی پیش شروع شد که پرداخت معوقات مهرماه را نیز به ملازم دارد. فرسایشی بودن فرآیند تصمیم گیری برای ارتقاء دستمزد و دستمزد کارگران در سال ۹۷، باعث شد تا عملا، کلیدی ارتقا ارز و بها کالاها، اثر آن را خنثی کرده و از نصفه دوم سال ۹۷، شاهد کوچک تر شدن سفره کارگران باشیم. موضوعی که به نظر می برسد در سال آینده هم تا حدی تکرار شود و به رضایت کارگران سبب نخواهد شد. امسال، مسلما خط فقر بیش خیس شده هست ولی حداقل حقوق و دستمزد کارگران مجرد و متاهل، حساس وجود افزایش بیش از ۴۰ % به نسبت سال گذشته، هم چنان زیر خط فقر است. این سیگنال مهربانی برای اقتصاد میلیون ها هموطن مستخدم در سال مشقت بار تحریمی نود و هشت نیست. جلسه شورای عالی فعالیت در ساعت ۲۳ روز بیست و نهم اسفند ۹۸ سوای سرانجام انتها یافت و گزینش دست کم حقوق کارگران حساس تفاهم میان نمایندگان کارفرمایان و کارگران به نصفه اولیه فروردین سال ۹۹ موکول شد.

گران ترین قیمت فوق ستاره های جام‌جهانی ۲۰۲۲

✔️ مستمری بگیران و بازنشستگان متشخص از روش مراجعه به سامانه تامین اجتماعی می توانند فیش حقوقی خویش را دریافت و تماشا نمایند که راهنمای تصویری شیوه دریافت فیش حقوقی در مقاله آورده شده میباشد . نهایی توشه قرار داد استعمال از خدمات معالجه تکمیلی، بازنشستگان کشوری در فصل بهار ۱۴۰۱ تمدید شد و مستمری‌بگیران همین صندوق در تعیین آن مخیر بودند. شـرکت آتیه سـازان حفظ کننده بـا شعار افزایش مرحله تندرست جامـعـه ، هم حال تخصصی ترین کمپانی در ارائـه خدمات بیمه درمانی مکمل است. این شرکت، پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران،بخش یا کل هزینه های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه نامه، به جهت هر شخص (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می دهد. کمپانی ها و موسسـات اهمیت خرید این بیمه نامه، کارکنان یا اعضاء خویش و افـراد زیر تکفل آنـان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و کلیه افراد ذیل تکفل شان می باشد، پایین پوشش خدمات درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه های اساس قرار می دهند. از مسئولین ارشد تامین اجتماعی و کانون عالی کشور خواستار پیگیری جدی برای اصلاح ساختار تامین اجتماعی هستیم و کوتاهی در همین زمینه آیتم قبول تشکل زیر مجموعه نخواهد بود. این برنامه و دارایی کشور چرا بدهیهای دولت (400هزار میلیارد تومان) به تأمین اجتماع ی نمیدهد ولی به جهت کشوریها ولشکریها اینهم ه دست ودلبازی بعمل میآورد. بازنشستگان تأ مین اجتماعی چه هیزم تری به یکعده و نهاده ا فروخته اند که آنان حاضرنیستند حق و حسا ب خودرا بپردازند و درعوض هرچه واجب دارا‌هستند از صندوق وجیب بازنشستگان تأمین اجتماعی برمی دارند. انجام متناسب سازی و همسانساز ی ناقص وغیرواقعی ، افزایش حقوق فارغ از رعای ت کردن قوانین کاراسلامی، عدم واگذاری سها م شستا، عدم پرداخت 2ماه حقوق اثبات بعنوان عیدی مثل مقطع اشتغال به بازنشستگان تأمین اجتماعی، عدم ارائه بیمه تکمیلی بطو ر تمام و جامع، عدم همیشگی کردن همسانسازی، وغیره. 30سال زحمت مشقتبار کشیده اند اهمیت حقوق اندک و بخورونمیر، بعدازبازنشستگی و کسر حق بیمه معین، اکنون حق قانونی همین تل اشگران بازه زمانی مختلف مملکت را،مدیران و مسئو لین ذیربط نمیخواهند پرداخت نمایند و هزار ان معضل و خلل و مانع مطرح میکنند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن