کلیدهای خدمات مشتری در صنعت ترجمه - وبلاگ اخبار ترجمه

[ad_1] او بخش ترجمه این کشور برای سال 2021 انتظار رشد و گردش مالی قابل توجهی را تجربه کرده است که

توسط HONARENEWS در 19 دی 1399
[ad_1]

او بخش ترجمه این کشور برای سال 2021 انتظار رشد و گردش مالی قابل توجهی را تجربه کرده است که بیش از 56 میلیارد یورو در سراسر جهان است. این موفقیت ، همانطور که در زیر خواهید دید ، از تغییر مدل های گذشته به روشی جدید برای درک کار و سازگاری با هر مشتری حاصل می شود.

خدمات مشتری در بخش ترجمه

اگر چندی پیش در بخش ترجمه همه چیز مربوط به ارسال یا تحویل متن ، پرداخت هزینه کار و دریافت در مهلت توافق شده بود ، اکنون همه چیز تغییر کرده است. افزایش ترجمه ها به زبان هایی مانند چینی باعث شده است جستجو در مترجم این یک کار خاص تر شده است بر اساس عوامل زیر باید با توجه شخصی تکمیل شود:

· سفارشی سازی هر شغل. مترجم باید هدف شخصی را که به او سفارش داده است بداند تا متن وی تأثیرات مطلوبی را ایجاد کند.

· تبادل اطلاعات باید ثابت باشد. که در ترجمه حرفه ای ضروری است که به مشتری در مورد پیشرفت کار بگویید و وی را در مورد اصلاحات احتمالی که برای اثربخشی باید انجام شود ، آگاه کنید.

مشخصات دارالترجمه

جدا از موارد فوق ، باید به خاطر داشته باشید که هنگام استخدام یک سرویس ترجمه حرفه ای ضروری است:

· واضح با شما صحبت خواهیم کرد از لحظه اول از نظر قیمت ، زمان تحویل و نوع ارتباطی که برقرار خواهید کرد.

بدست آوردن الف معامله نزدیک و آنها را وادار کنید تا در کمتر از یک روز به ایمیل های شما پاسخ دهند.

· فقط متن خود را ترجمه نکنید. ممکن است شما را متعجب کند ، اما یک متخصص خوب از توصیه گزینه هایی که پیام شما را تکمیل می کنند دریغ نخواهد کرد ، و همچنین از شما در مورد امکان تغییر ساختار اطلاعات شما نمی پرسد تا این محتوا قابلیت بالقوه خود را افزایش دهد.

·با آنچه شما نیاز دارید سازگار است. این بهترین مثال ممکن برای سفارشی سازی هر شغل است. تجربه یک مدرک است و تخصص کمک می کند تا از نیاز همه مشتریان برای مطابقت با مدل کار جلوگیری شود. به طور انحصاری به کسانی اعتماد کنید که به شما انعطاف پذیری ، سازگاری و توانایی درک دقیق آنچه شما نیاز دارید را می دهند.

یعنی حتی اگر موضوع برون سپاری باشد ، آژانس طرف قرارداد باید کنار هم همکاری کند ، مثل اینکه بخشی از بخش دیگری از تجارت شما باشد. به همه موارد فوق ، باید اضافه کنید که اینگونه است شرکت ترجمه این که از خدمات متخصصان در طاقچه های مختلف برخوردار است ، بنابراین دستیابی به اهداف خود برای شما راحت تر است.

اگر به دنبال آژانس پیشرو در بخش ترجمه هستید که خدمات مشتری را به شما ارائه دهد نزدیک و موثر ، روی ما حساب کن ما در اختیار شما هستیم تا متن ترجمه شده به درخواست ضروری مشتری بالقوه شما تبدیل شود. ما با هر بخش بازار سازگار می شویم و ترجمه های با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید و شروع به بهبود نتایج کسب و کار خود کنید.

تصویر


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن