آشنایی بیشتر درباره گن ساعت شنی شکمی ۲۵ فنره /09109483228

کمربندهای لاغری مانند رنگ مو در صنعت کاهش وزن هستند. به نظر می رسد که آنها راه حل ساده ای برای چربی های برآمده

توسط HONARENEWS در 3 آذر 1401

کمربندهای لاغری مانند رنگ مو در صنعت کاهش وزن هستند. به نظر می رسد که آنها راه حل ساده ای برای چربی های برآمده شکم شما هستند، با این حال، اثربخشی آنها بسیار مشکوک است.

 

بازار پر است از کمربندهای باریک تحت برندهای مختلف که با صدای بلند فریاد می زنند تا شما را جذب کنند و چرا که نه، تبلیغات تمام تلاش خود را می کنند تا شما را متقاعد کنند.

 

مشکل اساسی این است که این کمربندها، ماشین‌ها یا هر قرص کاهش وزن در این مورد، هرگز نمی‌توانند کاهش وزن پایداری را برای شما به ارمغان بیاورند. سازندگان این کمربندهای لاغری باید بگویند که حرکات تولید شده توسط کمربند باعث تحریک عضلات ناحیه کمر می شود که نتیجه آن سفت شدن عضلات شکم است.

 

آنها حتی ادعا می کنند که می توان حجم معده را کاهش داد که منجر به کاهش مقدار غذای دریافتی و در نتیجه کاهش وزن می شود.

 

آیا می دانید چقدر کیلوگرم، BMI، BMR و غیره باید از دست بدهید؟ BMI خود را بررسی کنید

 

اما کاربران باید بگویند که هیچ کاهش وزنی را تجربه نکرده اند اما بله، به دلیل سفت شدن عضلات با استفاده از این کمربند لاغری، لاغرتر به نظر می رسند.

 

در اینجا انواع کمربندهای لاغری موجود در بازار را برای شما توضیح می دهیم. چند کمربند لاغری وجود دارد که کاربر می تواند سرعت لرزش را کنترل کند.

 

تعدادی از آنها برای استفاده در حین ورزش مناسب هستند زیرا تعریق را افزایش می دهند که باعث از دست دادن آب بیشتری در بدن کاربر می شود که بیشتر منجر به کاهش وزن می شود. نوع دیگری از کمربندهای لاغری به طور خاص برای حمایت از پشت طراحی شده اند و همچنین به کاهش وزن کاربر کمک می کنند. پوشیدن و استفاده از آنها بسیار آسان است.

 

معمولاً یک دفترچه راهنما توسط شرکت ارائه می شود که به دنبال آن می توانید به راحتی کمربند را ببندید و شروع به استفاده کنید.

 

فقط کمربند را در اطراف ناحیه تمرکز خود ببندید و آن را به منبع تغذیه وصل کنید. ناحیه تمرکز شما می تواند ران ها، باسن، شکم یا کمر شما باشد و می توانید کمربند را در هر جایی که می خواهید ببندید.

 

حال شدت ارتعاش را با توجه به سطح راحتی خود تنظیم کنید. به طور معمول، کمربندهای لاغری باید برای مدت 15 تا 30 دقیقه استفاده شوند. برخلاف تصور بسیاری از کاربران کمربند مبنی بر اینکه استفاده طولانی تر از کمربند نتایج سریع تری می دهد، مایلیم به شما بگوییم که این در واقع نادرست است. استفاده طولانی‌تر از کمربند ممکن است باعث ایجاد تاول در بدن شما شود.

 

در ابتدا ممکن است در ناحیه ای که از کمربند استفاده می کنید کمی احساس خارش کنید. اما نگران نباش این فقط واکنش بدن شما به ارتعاشات تولید شده توسط کمربند است.

 

با استفاده منظم از کمربند ظرف چند روز خارش برطرف می شود و به راحتی می توانید از کمربند استفاده کنید.

 

بهترین راه برای استفاده از کمربند لاغری

لباس‌هایی را که نواحی تمرکز شما را می‌پوشاند، مانند شکم، کمر، باسن و غیره بردارید، زیرا کمربند لاغری باید مستقیماً روی بدن شما قرار گیرد و پوست شما را لمس کند.

کمربند لاغری را دور شکم خود بپیچید، به طوری که هر دو انتهای کمربند نزدیک ناف شما به هم برسند.

لباس‌هایتان را روی کمربند لاغری بپوشید.

کمربند لاغری الکترونیکی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که در سطوح مختلف ارتعاش کار کند تا متناسب با پشتیبانی و سطح بهبودی شما باشد.

تایمر از پیش تعیین شده به شما کمک می کند تا زمان کار را طوری تنظیم کنید که پس از زمان تنظیم شده به طور خودکار خاموش شود.

می توانید آن را هنگام نشستن، ایستادن یا تمرین بپوشید. برای گرفتن نتایج بهتر با کمربند راه بروید یا بدوید.

بعد از تمرین آن را بشویید؛ بعد از هر بار استفاده باید تمیز شود.

 

 

گن ساعت شنی شکمی ۲۵ فنره 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
ایران کارز
تاریخ ثبت : 3 آذر 1401

آموزش تیونینگ را میتوانید در وب سایت ایران کارز رایگان بیاموزید


avatar
ایران کارز
تاریخ ثبت : 3 آذر 1401

میل سوپاپ XUM یکی از بهترین میل بادامگ های موجود در بازار برای تقویت XU7 پژو 1800 برای خرید میل سوپاپ ایکس یو ام میتوانید به وب سایت ایران کارز مراجعه فرمایید