افتتاح حساب بانکی در لوکزامبورگ - چه کسی می تواند این کار را انجام دهد؟

[ad_1] هنگام تصمیم به زندگی یا اداره مشاغل در لوکزامبورگ به حساب بانکی نیاز دارید. این یک عنصر اساسی است که

توسط HONARENEWS در 8 اسفند 1399
[ad_1]

هنگام تصمیم به زندگی یا اداره مشاغل در لوکزامبورگ به حساب بانکی نیاز دارید. این یک عنصر اساسی است که در بسیاری از فعالیتهای روزمره شما مورد نیاز خواهد بود. از جمله این موارد می توان به عنوان مثال خرید آنلاین ، پرداخت مالیات یا جمع آوری پس انداز اشاره کرد. چگونه می توان یک حساب بانکی در لوکزامبورگ افتتاح کرد؟ چه کسی می تواند آن را انجام دهد و چرا او اصلاً این کار را انجام می دهد؟

ما اسناد لازم را برای شما ترجمه خواهیم کرد

چرا حساب بانکی در لوکزامبورگ افتتاح می شود؟

جدا از این که لوکزامبورگ یک پناهگاه مالیاتی در اروپا است ، افتتاح حساب بانکی برای برخی نیاز اساسی است. مخصوصاً برای کسانی که بنا به دلایلی می خواهند در این کشور اقامت گزینند. اگر می خواهید یک آپارتمان اجاره کنید و حتی برای یک فعالیت ساده مانند ثبت رسمی در لوکزامبورگ ، به یک حساب بانکی در لوکزامبورگ نیاز خواهید داشت. بدیهی است که شما بدون حساب بانکی در لوکزامبورگ وام نمی گیرید. علاوه بر این ، بدون چنین حسابی شرکتی در لوکزامبورگ ثبت نمی کنید.

پرداخت های نقدی محدود در لوکزامبورگ

یک چیز دیگر وجود دارد که باید بدانید. وقتی روزانه در لوکزامبورگ هستید ، در پرداخت های نقدی با محدودیت های جدی روبرو خواهید شد. اسکناس 500 یورویی در هیچ جایی پذیرفته نمی شود و فروشندگان تمایل کمتری به پذیرش اسکناس 200 یورویی دارند. در مغازه های کوچکتر و مراکز خدمات ، حتی هنگام پرداخت با اسکناس 100 یورویی نیز ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. به همین دلیل ، اگر به فکر زندگی راحت در لوکزامبورگ هستید ، داشتن کارت پرداخت به یک ضرورت تبدیل می شود.

سیستم بانکی در لوکزامبورگ

وقتی به دنبال بانک مناسب برای افتتاح حساب در لوکزامبورگ هستید ، باید از نحوه کار سیستم بانکی به طور کلی آگاه باشید. آنچه آن را از سایر کشورها متمایز می کند اختلاف زیاد بین بخش بانکی و سایر بخشهای اقتصادی است. دارایی بانکها فقط در لوکزامبورگ بیش از 22 برابر ارزش تولید ناخالص داخلی این کشور است. فقط برای ارائه ایده ، قبرس را مقایسه کنید ، جایی که دارایی "فقط" 7.5 برابر تولید ناخالص داخلی این کشور است. این به وضوح میزان فعالیت مالی را که با آن روبرو هستیم نشان می دهد.

آغاز بانکداری در لوکزامبورگ

همچنین باید بدانید که بخش بانکی خود یکی از بخشهای قدیمی اقتصاد در این کشور است. تاریخ آن از سال 1856 است و در آن زمان در سراسر جهان مهم نبود. نسبتاً اخیراً چنین اهمیتی پیدا کرد ، امروز یک مرکز مالی بین المللی واقعی است.

انواع م institutionsسسات بانکی فعال در این کشور کوچک نتیجه مستقیم ساختار بخش بانکی محلی است. این سیستم خود دارای دو سطح است و متشکل از بانک مرکزی (به عنوان مثال Banque Centrale du Luxembourg) و م institutionsسسات اعتباری است که در سال 2015 بالغ بر 143 بوده است. همچنین می توان بانک ها را بر اساس نوع فعالیت تقسیم کرد. تعداد بانک های جهانی به طور قابل توجهی بیشتر است ، اما تعداد بانک های مسئول انتشار اوراق قرضه به طور مداوم در حال افزایش است. همچنین بسیاری از بانک های تعاونی وابسته به بانک Raiffeisen وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که رازداری بانکی در سال 2017 بسیار سختگیرانه تر شد و بنابراین بانک های لوکزامبورگ ملزم به ارائه برخی اطلاعات به مقامات اروپایی هستند.

انتخاب کدام بانک برای افتتاح حساب در لوکزامبورگ؟

جالب است که با وجود چنین بخش بانکی توسعه یافته ای در لوکزامبورگ ، یافتن موسسه ای که خدمات را به افراد ارائه دهد آسان نیست. این نوع پیشنهادات به دلیل اینکه بانک های لوکزامبورگ عمدتاً به شرکت ها و م .سسات عمومی خدمات می دهند بسیار محدود است. به طور کلی ، بانک های زیر محبوب ترین در میان افراد هستند:

1. پست بانک.

2. بانک لوکزامبورگ.

3. بانک دولتی و بانک پس انداز ، اختصاراً BCEE.

4. BNP پاریبا.

5. دکسیا.

6. ING

بانک ها در لوکزامبورگ معمولاً از ساعت 8.15 صبح تا 5.00 بعدازظهر باز هستند. برای جلوگیری از صف ، بهتر است بین ظهر تا 2 بعدازظهر بسته نشوید ، زیرا در این صورت استراحت ناهار وجود دارد و همه میزها در محل قرار ندارند.

قبل از تصمیم به انتخاب یک بانک در لوکزامبورگ ...

اگرچه پیشنهاد بانک های ارائه دهنده خدمات به مشتریان منفرد چندان زیاد نیست ، اما ارزش تحلیل خدمات آنها با جزئیات است. همچنین توصیه می شود که نظرات مربوط به هر بانک را بخوانید و به راحتی در اینترنت پیدا کنید. اعضای یک انجمن آنلاین در این زمینه استفاده از پیشنهادات Dexia یا BCEE را توصیه نمی کنند.

خدمات مشتری موضوع اصلی شکایات و نظرات است ، اما این ممکن است بسته به شعبه متفاوت باشد. آنچه شما قطعاً باید روی آن تمرکز کنید انواع پورسانت ها و هزینه های نقل و انتقالات ، در دسترس بودن کارت پرداخت یا روش ارسال تأیید نقل و انتقالات است. در حالی که در اکثر موارد چاپ استاندارد فاکتور کافی است ، به عنوان مثال ، صندوق بیمه درمانی در لوکزامبورگ به نسخه اصلی احتیاج دارد که برخی از بانک ها برای شما از طریق پست ارسال می کنند.

افتتاح حساب بانکی در لوکزامبورگ

وقتی یاد گرفتید چه موقع برای افتتاح حساب در لوکزامبورگ به یک بانک مراجعه کنید ، وقت آن است که به سراغ مسائل رسمی بروید. کل روند کار بسیار ساده است و بانک خود به اطلاعات زیادی از شما احتیاج نخواهد داشت. با این حال ، شما باید مدارکی مانند: اثبات اقامت در لوکزامبورگ ، شناسنامه و قرارداد کار را تهیه کنید. اگر در این کشور شاغل نباشید ، بانک از شما می خواهد منابع درآمد خود را نشان دهید.

آیا یک بانک لوکزامبورگ می تواند از افتتاح حساب بانکی برای شما امتناع کند؟ به طور کلی ، جواب منفی است ، به شرطی که در آن کشور ثبت نام کرده باشید. اگر ثبت نام رسمی نداشته باشید تقریباً قطعاً از شما محروم می شود. این امر همچنین می تواند در صورت داشتن حساب اصلی بانکی در موسسه دیگری در لوکزامبورگ رخ دهد. اگر تمام شرایط اصلی را داشته باشید ، یک بانک لوکزامبورگ نباید دلیلی برای خودداری از افتتاح حساب برای شما پیدا کند.

ترجمه اسناد و حساب بانکی در لوکزامبورگ

ترجمه اسناد یک مسئله جداگانه است. بانک به بسیاری از آنها احتیاج ندارد و در این صورت ، آنها معمولاً به یکی از زبانهای رسمی خواهند بود. به خاطر داشته باشید که در این کشور حداکثر 3 زبان رسمی وجود دارد و جالب است که هر بانکی اسناد را در سه نسخه زبان صادر نمی کند. شرایطی وجود دارد که به عنوان مثال شما فقط مقررات و قرارداد را به زبان آلمانی دریافت خواهید کرد. اگر این زبان را نمی دانید ، پس برای درک بهتر شرایط نگهداری حساب در یک بانک لوکزامبورگ ، خوب است که چنین اسنادی را ترجمه کنید. اگرچه وضعیت ذکر شده در بالا بسیار نادر است ، اما ارزش تهیه آنها را دارد.

هنگام تصمیم گیری برای افتتاح حساب بانکی در لوکزامبورگ ، چه مواردی را باید به خاطر بسپارید

داشتن حساب بانکی خود در لوکزامبورگ برای کارهای ساده مانند پرداخت در مغازه ها در زندگی روزمره ضروری است ، زیرا شما قادر به پرداخت هیچ جایی با پول نقد با ارزش اسمی بالاتر از EU 50 نیستید. تقریباً در همه جا می توانید با کارت خود پرداخت کنید ، امکان فروش محصولات حتی در غرفه ها نیز وجود دارد. قبل از انتخاب پیشنهاد برای یک بانک خاص ، حتما برخی از نظرات مشتریان آن را بخوانید. با وجود بخش بانکی قوی در لوکزامبورگ ، فقط چند موسسه از این دست به افراد خدمات ارائه می دهند. تفاوت در پیشنهادات و همچنین تفاوت در کیفیت خدمات به مشتری می تواند قابل توجه باشد. روش افتتاح حساب بانکی پیچیده نیست و شما فقط به تأیید ثبت نام و قرارداد کار یا تأیید دیگر منابع درآمد خود نیاز خواهید داشت.

ما اسناد لازم را برای شما ترجمه خواهیم کرد


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن