افتخار بنیانگذار cApStAn ، مشارکت استیو دپت در رهنمودهای ITC-ATP برای ارزیابی مبتنی بر فناوری

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی دستورالعمل های ITC-

توسط HONARENEWS در 16 تیر 1400
[ad_1]
از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی

دستورالعمل های ITC-ATP برای ارزیابی های مبتنی بر فناوری

بحث پانل در مورد رهنمودهای کمیسیون آزمون بین المللی (ITC) و انجمن ناشران آزمون (ATP) برای ارزیابی مبتنی بر فناوری شنبه ، 10 ژوئیه ، در کنفرانس ITC (مجازی) 2021. رهنمودهای ITC-ATP برای ارزیابی مبتنی بر فناوری ، اطلاعاتی را در مورد موضوعات اصلی که هنگام طراحی و ارائه آزمایش با استفاده از سیستم عامل های دیجیتال باید در نظر گرفته شود ، و همچنین راهنمایی برای توسعه دهندگان آزمون ، مسئولان آزمون و کاربران آزمون برای انجام این کار ارائه می دهد. ارزیابی عادلانه و معتبر از محیط دیجیتال. هدف آنها ترویج بهترین روشها در توسعه آزمون ، مدیریت و ارزیابی برای تسهیل اندازه گیری عادلانه و معتبر ویژگیهای روانشناختی و آموزشی با هدف ارزیابیهای مدرن است.

تا آوریل سال جاری ، 36 بخش از دستورالعمل ها نوشته ، بررسی و ویرایش شده است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده نزدیک به پایان سال 2021 خواهد بود. تاریخ ما استیو دپت ادبیات را مطالعه کنید و بخش "ترجمه و انطباق ارزیابی های فن آوری"، و متواضعانه دریافت بازخورد مثبت و انتقاد سازنده از برخی از باتجربه ترین متخصصان در زمینه آزمایش بود.

اعضای هیئت: استفن سیرتسی ، ITC (مجری هماهنگی) ، جان وینر ، ATP (مجری هماهنگی) ، ماریا النا اولیوری ، دراگوس ایلیسکو ، آوریل زنیسکی

شماره 257 در برنامه کنفرانس: Panel-B03 ، 10:15 صبح EDT - 4:15 بعد از ظهر CEST


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن