انتخاب برنامه ترجمه گفتار برای تلفن هوشمند - بلاگ

[ad_1] فناوری های مدرن زندگی را آسان می کنند. این واقعیتی است که قابل بحث نیست. بزرگترین چالش ، انتخاب راه

توسط HONARENEWS در 5 تیر 1400
[ad_1]

فناوری های مدرن زندگی را آسان می کنند. این واقعیتی است که قابل بحث نیست. بزرگترین چالش ، انتخاب راه حل مناسب است. این امر به ویژه با راه حل های نرم افزاری موجود برای دستگاه های تلفن همراه مشهود است. وقتی صحبت از نرم افزار ترجمه در زمان واقعی می شود ، ابزارهای کاملاً متنوعی برای انتخاب وجود دارد. برنامه ترجمه تلفن های هوشمند برای تلفن های هوشمند - کدام یک را انتخاب کنید؟ چه راه حل هایی موجود است؟


ترجمه در نوک انگشتان شما است


برنامه ترجمه در زمان واقعی - به چه جنبه هایی باید توجه کرد؟

قبل از انتخاب یک برنامه ترجمه در زمان واقعی ، به چند ویژگی نگاه کنید. اول از همه ، چند زبان را می توانید با آن ترجمه کنید. این برنامه همچنین باید ترجمه متن را مجاز کند و باید برای دستگاه های iOS و Android در دسترس باشد. بسیار خوب است اگر برنامه بدون نیاز به استفاده از داده به صورت آفلاین در دسترس باشد. قطعاً صحبت بدون مترجم برای شما آسان تر خواهد شد ، حتی وقتی به خارج از کشور می روید.

چنین برنامه های موبایلی در لحظات مورد انتظار و غیرمنتظره برای شما مفید خواهند بود. آنها به شما این امکان را می دهند که همیشه بتوانید مکالمات را با یک خارجی که زبان او را نمی فهمید ترجمه کنید.

احتمالاً در شرایطی بوده اید که هنگام مسافرت یا تجارت در خارج از کشور به فوراً به اطلاعات خاصی نیاز دارید. آیا شما قادر به برقراری ارتباط با سخنران بدون استفاده از کلمات بودید؟ با برنامه ترجمه گفتار در زمان واقعی ، این کار را با گفتار انجام می دهید. چه راه حلی انتخاب کنید؟

Google Translate - راه حل رایگان برای دستگاه های Android و iOS

Google Translate یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که به شما امکان ترجمه مکالمات را می دهد. البته خالق آن غول IT است ، یعنی. خود گوگل. اول از همه ، این یک راه حل در دسترس برای دو سیستم عامل محبوب تلفن همراه است: Android و iOS. ثانیا ، اگرچه این مترجم گفتاری معمولی مبتنی بر تلفن هوشمند نیست ، اما دارای چندین ویژگی است که ترجمه گفتار را در زمان واقعی امکان پذیر می کند.

آیا می خواهید با یک خارجی ارتباط برقرار کنید؟ در این حالت ، برنامه را اجرا کرده و روی نماد میکروفون کلیک کنید. آن را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد. Google Translate بلافاصله گزینه ای را فعال می کند که به شما امکان می دهد حرف های شما را تشخیص دهد. ترجمه بر اساس ترجمه یک متن انجام خواهد شد. فقط صحبت کنید و برنامه ترجمه را شروع می کند.

یک سوال جداگانه این است که Google Translate از چند زبان پشتیبانی می کند. موارد زیر در میان موارد دیگر موجود است:

● پرتغالی ،

● آلمانی ،

● چینی ،

● اسپانیایی ،

● روسی ،

فرانسوی

● ایتالیایی ،

● لهستانی ،

انگلیسی

● و تقریباً همه زبانهای دیگر.

به این ترتیب ، Google Translate به شما امکان می دهد بدون کمک مترجم با هر کسی در دنیا ارتباط برقرار کنید. مطمئناً کیفیت چنین گفتگویی می تواند مورد علاقه بسیاری باشد. مخصوصاً برای آن زبانهایی که کمتر رایج هستند. با این حال ، هنگامی که به یک سفر طولانی می روید ، داشتن این برنامه ارزش دارد. به یاد داشته باشید که به دسترسی داده نیاز دارد ، بنابراین در حالت آفلاین در وسط جنگل کار نخواهد کرد.

درباره ترجمه صحبت کنید

Speak to Translate جایگزینی برای راه حل ارائه شده توسط Google است. متأسفیم ، در دسترس کاربران iOS نیست. مانند راه حل گوگل ، تقریباً از همه زبانهای جهان از جمله لهستانی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، چینی و پرتغالی پشتیبانی می کند. به شما این امکان را می دهد که هنگام تعطیلات خارج از کشور دچار مشکل شوید ، اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جفت زبان انتخاب کنید و شروع به صحبت کنید. برنامه فوراً گفتار شما را تشخیص می دهد و ترجمه به عنوان متن به زبان شما نمایش داده می شود. آیا این ابزار به خوبی کار می کند؟ امتیاز بالای کاربر در Google Play به خودی خود صحبت می کند. شما همیشه باید این مترجم گفتار مبتنی بر تلفن هوشمند را در دست داشته باشید. به خصوص وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که ویژگی های آن شامل یک فرهنگ لغت مناسب است.

آیا اشکالاتی وجود دارد؟ مطمئناً این واقعیت است که برای حذف تبلیغات باید هزینه کنید. اگرچه قسمت زیادی از صفحه نمایش را اشغال نمی کنند ، اما قطعاً هنگام ترجمه مکالمه حواس را پرت می کنند.

Microsoft Translator - جایگزینی برای Google

می توانید از Microsoft Translator استفاده کنید ، که فارغ از دستگاه ، گزینه دیگری برای راه حل ارائه شده توسط Google است. برای Android و iOS موجود است. یکی از گزینه های این برنامه ترجمه در زمان واقعی است ، اگرچه حتی کلمات منفرد در قالب متن به زبان دیگر نیز موجود است. علاوه بر این ، همه اینها بدون تبلیغات کاملاً امکان پذیر است. این برای افرادی که وقت ندارند ، نمی خواهند حواس شما پرت شود و در اسرع وقت با یک زبان خارجی ارتباط برقرار کنند ایده آل است.

علاوه بر این ، رابط کاربری خود بسیار کاربرپسند است. برای شروع ترجمه مکالمه بصری ، فقط روی صفحه ضربه بزنید. گزینه جالب دسترسی به ترجمه تماس های آنلاین است

در Microsoft Translator ، شما همچنین می توانید متن را ترجمه کنید و همچنین متن را در تصویر تشخیص دهید. با تشکر از گزینه دوم ، شما می توانید به راحتی از علائم جاده ای در کشورهایی مانند تایلند یا چین دیگر اطلاعات کسب کنید. همه اینها به این دلیل است که این برنامه از زبانهای مبتنی بر سیستم نوشتاری غیر از لاتین پشتیبانی می کند.

آیا شما به جای بارگیری برنامه ، دستگاهی را ترجیح می دهید؟

مطمئن نیستید که آیا در خارج از کشور داده تلفن همراه در دسترس دارید؟ به جای برنامه ، دستگاه خاصی را امتحان کنید. مترجم واسکو یکی از آنهاست. آخرین نسخه آن دارای مجموعه ای جالب از ویژگی ها است.

علاوه بر ترجمه گفتار به 70 زبان ، تفسیر کنفرانس ها ، تماس های تلفنی و همچنین (و احتمالاً اکثر آنها) دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود در 200 کشور را فراهم می کند.

واسکو اطمینان می دهد که حتی در حالت آفلاین بودن صحبت های سخنران خود را درک می کنید. علاوه بر این ، دستگاه هر دو گفتار و متن را در یک تصویر تشخیص می دهد. قطعاً ارزش افزودن آن به لیست خرید شما را دارد. مخصوصاً وقتی زیاد سفر می کنید.

آیا به یک مترجم در زمان واقعی دیگر نیاز دارید؟

واسکو ، البته ، در بازار دستگاههایی که در زمان واقعی گفتار را به بسیاری از زبانها ترجمه می کنند ، انحصارطلب نیست. با این وجود ، شایان ذکر است که این تولید کننده خاص محصولات خود را هم در نسخه Premium و هم در نسخه برای مشتریان کم تقاضا ارائه می دهد. مهمترین رقبای واسکو عبارتند از:

● Ectato Partner - دستگاهی کوچک اما جمع و جور که می تواند تقریباً هر زبانی را ترجمه کند.

● دنباله دار V71 - دستگاه خوب دیگری با صفحه نمایش است که به لطف آن می توانید فارغ از زبان به اطلاعات ارزشمندی دست یابید.

تفاوت این محصولات با یکدیگر چیست؟ اول از همه ، سرعت کار ، اندازه ، تنوع گزینه ها ، وضوح صفحه یا وجود اسلات سیم کارت با اینترنت رایگان.

به طور کلی ، آنها تقریباً از هر زبانی پشتیبانی می کنند ، از جمله لهستانی ، انگلیسی ، فرانسوی یا اسپانیایی. قبل از انتخاب هر یک از آنها ، بهتر است به یک فروشگاه مراجعه کنید و دستگاه ها را خودتان آزمایش کنید. اگر هیچ یک از آنها پاسخگوی نیاز شما نیستند ، می توانید از Google Translator استفاده کنید.

کدام مترجم گوشی هوشمند را انتخاب کنید؟

انتخاب قابل توجه است ، هر راه حل گفتار را به متن ترجمه می کند و تقریباً از همان زبانها پشتیبانی می کند. اعم از گوگل یا مایکروسافت ، ویژگی ها بسیار مشابه هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک مترجم گفتار خوب برای تلفن هوشمند خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ اول از همه ، ترجیحات و انتظارات خودتان.

راه حل Google دارای رابط متفاوتی از رابط کاربری مایکروسافت است ، همانطور که شما وضوح صفحه نمایش متفاوتی نسبت به دستگاه های موجود به عنوان برنامه دارید. همچنین می توانید بررسی های مربوط به نحوه کار راه حل های فردی را به زبانی که به آن علاقه دارید بخوانید.


ما حمل و نقل 24 ساعته در روز


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن