اهمیت استفاده از درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت با توجه به عملکردی که دارند، در همه ساختمان های مسکونی، اداری، ورودی های عمومی و دیگر موارد

توسط HONARENEWS در 10 مرداد 1401

درب های ضد سرقت با توجه به عملکردی که دارند، در همه ساختمان های مسکونی، اداری، ورودی های عمومی و دیگر موارد می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و به این جهت ساکنین سطح ایمنی محل مورد نظر را به شکل قابل توجهی بالاتر می برند. این کار باعث خواهد شد تا حدود زیادی از ورود های غیر مجاز سارقین جلوگیری به عمل آمده و یک آرامش خاطر خوب را به ساکنین محل مورد نظر فراهم آورد.

در زندگی امروزی که با پیشرفت های تکنولوژی تحولات عظیمی در صنعت درب و پنجره ساختمان ها صورت گرفته، وقتی از درب هایی با امنیت بالا صحبت می شود، اغلب مردم به درب های ضد سرقت که با قفل های با کیفیت و غیر قابل نفوذ فکر می کنند. این درب ها در بازار دارای تنوع محصول بسیار بالایی می باشند که هر یک برای محیط هایی با شرایط جوی متفاوت طراحی و تولید گردیده اند. از نظر ظاهری نیز درب های ضد سرقت دارای طرح های بدنه متفاوت می باشند تا به نوعی با هر نوع سلیقه ای سازگار باشند. در ادامه نیز به بخشی از مزایا و اهمیت های استفاده از این نوع درب ها در ساختمان های مسکونی و اداری خواهیم پرداخت تا بیشتر با این پوشش های ایمنی آشنا شوید.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

1.   ایمن سازی ساختمان

یکی از مواردی که قادر است تا از ورود سارقین به خانه و محل کار شما جلوگیری کن، استفاده از درب ضد سرقت با رویه های مختلف می باشد. درب هایی که با امنیت بالا نه تنها به دور نگه داشتن سارقان کمک می کنند بلکه در هزینه های سرمایه گذاری در سیستم های امنیتی گران قیمت خانه نیز باعث صرفه جویی خواهد شد. با چنین طیف گسترده ای از گزینه های موجود در بازار درب های ضد سرقت می توانید از نوع با کیفیت و مقاومت بالای این پوشش ها در اماکن صنعتی و منازل استفاده کنید. همچنین مشتریان می توانند وزن درب و پوشش آن را انتخاب کنند و دربی با سلیقه خود را انتخاب نمایند. بطور کلی این درب نه تنها به دور نگه داشتن سارقان از خانه یا فضای اداری شما کمک می کند و میزان جرم و سرقت را کاهش می دهد، بلکه در هزینه سرمایه گذاری در دزدگیرهای گران قیمت و سیستم های امنیتی خانه نیز صرفه جویی می کند.

2.   کاهش هزینه های انرژی در فصول سرد و گرم

مدیریت انرژی در خانه اغلب به معنای دستکاری هنر خنک نگه داشتن خانه در تابستان و گرم نگه داشتن کافی در زمستان است. این فرایند با استفاده از درب های ضد سرقت با توجه به عایق بندی عالی که دارند به شکل قابل توجهی به نفع ساکنین خواهد شد و در کاهش هزینه های مصرفی آن ها تاثیر بسزایی را خواهد گذاشت. از یک طرف، با درب های ایمنی بالا که درب ضد حریق موثری هستند و برای اندازه گیری و متناسب با خانه شما ساخته شده اند، گرما و هوای گرم داخل خانه شما در طول زمستان در داخل خانه محبوس می شود تا خانه شما دنج باشد. این به کاهش هزینه گرمایش کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که خانواده شما در طول ماه های زمستان محافظت می شود.

3.   تطبیق پذیری بالا

تطبیق پذیری یا هماهنگی بسیار بالای درب های ضد سرقت با نمای ساختمان به سبب داشتن طرح و رنگ های مختلف آن در بازار نیز یکی از مزایای استفاده از این نوع درب ها در ساختمان ها می باشد. این درب های دارای طرح های مختلفی روی سطح لنگه خود می باشند و خریداران با توجه نمای کلی ساختمان خود می توانند این محصول را سفارش سازی کنند.

4.   امکان سفارشی سازی

خریداران درب ضد سرقت این محصولات را می توانند با امکان سفارشی سازی در ابعاد مورد نظر خود، طراحی و نوع رویه و همچنین نوع یراق آلات برای خود فراهم آورند. این امکان در تولیدی بزرگ برای مشتریان فراهم شده تا با خیال راحت تری این درب ها تهیه نمایند.

در این بخش به معرفی چهارچوب ها می پردازیم ، مهمترین بخش برای اتصال درب در ساختمان چهارچوب ها هستند و به عبارتی می توان گفت قسمتی که درب در آنجا متصل می شود. این پروفیل ها از ورق سیاه تهیه میشود ، به این صورت که ابتدا تولید کننده ورق سیاه را تهیه کرده و پس از آن در کارخانه تولید با دستگاه های نوار بری ورق ها را در اندازه های مختلف برش می دهند و برای فرآیند شکل دهیی با غلتک نورد سرد و ایجاد فشار تغییر شکل می دهند و آن ها را آماده می کنند .

و در پایان گفتنی است که روکش درب های ضد سرقت بیشترین تاثیر را در قیمت آنها دارند و تفاوت کلی یک درب ضد سرقت قیمت بالا و یک درب ضد سرقت ارزانتر در روکش آنها است. برای انتخاب بهتر درب ضد سرقت، بهتر است تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی را بدانید و بر این اساس آگاهانه اقدام به خرید کنید.

https://aframehr.com برگرفته از اطلاعات سایت

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن