با استفاده از این نکات مترجم از Twitter بیشترین استفاده را ببرید - بلاگ اخبار ترجمه

[ad_1] توییتر یک شبکه اجتماعی قدرتمند است که مترجم می تواند از آن بهره ببرد. در مقاله بعدی ما مج

توسط HONARENEWS در 2 تیر 1400
[ad_1]

توییتر یک شبکه اجتماعی قدرتمند است که مترجم می تواند از آن بهره ببرد. در مقاله بعدی ما مجموعه ای از نکاتی برای مترجمان در توییتر.

مهم است که اگر در دنیای مترجمین شروع به کار می کنید ، بدانید که چگونه می توانید از یکی از شبکه های اجتماعی که امروز موفق می شود استفاده کنید. استفاده خوب از این بستر به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و مشتری های بیشتری را به خود جلب کنید.

برای شروع ، ما می خواهیم مفهوم را ارائه دهیم زبانهای بومیآنها چه هستند زبان مشترک و مجموعه ای از کلمات برای گفتگو با محیط ما استفاده می شود. این در مورد یک است بومی، یعنی یک نوع خاص از زبان که برای کمک به ما در برقراری ارتباط با یکدیگر طراحی شده است.

توییتر برای مترجمان در ده نکته

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در موفقیت در توییتر کمک کند:

از کلمات و لحن ارتباطات به درستی استفاده کنید

از این زبان به خوبی استفاده کنید و آن را با هر زمینه ای سازگار کنید و شرایط برای درک مخاطبان از پیام شما مهم است. شما باید در هر پست لحن ارتباطی مناسبی را اتخاذ کنید و بیش از هر چیز حرفه ای باشید.

پست را سفارشی کنید

پیروان شما دوست دارند احساس خاص کنند و پیامی را که می خواهید منتقل کنید کاملاً درک کنند. اگر احساس کنند که هدف خاص آن است ، بیشتر به آن توجه خواهند کرد.

انتقاد کنید

مهم است که انتقاد را به عینی ترین روش تجزیه و تحلیل کنید و مهمتر از همه ، به شما در یادگیری و پیشرفت کمک می کند.

از درگیری اجتناب کنید

قبل از نوشتن باید فکر کنید و وارد بحث های پوچ نشوید. هر کس دیدگاه خاص خود را دارد و باید به همه نظرات احترام گذاشت. درگیری باعث می شود مخاطب شما تصویری منفی از شما دریافت کند.

روی یک طراحی زیبا شرط ببندید

یک صفحه توییتر با عکس و طراحی زیبا این باعث موفقیت شما به عنوان مترجم می شود.

آژانسهای ترجمه یا سایر مترجمان را دنبال کنید

افرادی را از همان بخش دنبال کنید این به شما کمک می کند تا موفقیت ها و همه اشتباهات خود را بهبود ببخشید. همچنین می توانید از این فرصت استفاده کرده و از دیگران الهام گرفته و در حرفه خود حمایت کنید.

حساب خود را پر کنید

مشخصات ناقص او را بی خیال می کند. ما به شما توصیه می کنیم حساب Twitter خود را با تمام اطلاعات اولیه در مورد خدماتی که ارائه می دهید پر کنید.

لیست درست کنید

لیست ها به شما کمک می کنند تا نظم خاصی را حفظ کرده و محتوا را طبقه بندی کنید. به این ترتیب در وقت و تلاش خود صرفه جویی خواهید کرد و می توانید روز خود را به رشد تجارت خود اختصاص دهید.

مشتریان یا شرکت هایی را که ممکن است مشتری بالقوه باشند دنبال کنید

حضور در ذهن مشتریان بالقوه شما راحت است تا وقتی مجبور به تصمیم گیری می شوند ، شما را مورد توجه قرار دهند.

از هشتگ های عمومی و خاص استفاده کنید

استفاده از آن در هر پست ضروری است هشتگ هایی که مهم هستند برای مدل کسب و کار شما شما باید از آنها در زبان مبدا خود استفاده کنید تا با آنچه شما در حال برقراری ارتباط هستید مطابقت داشته باشد.

به طور خلاصه ، وقت آن است که یک استراتژی برای Twitter ایجاد کنید و با ارسال های خود موفق شوید. آیا می توانید توصیه شخصی برای این شبکه اجتماعی به ما بدهید؟

عکس


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن