با حرف آخر هوشمندانه در مسیر کنکور گام بردارید

در سالهای اخیر ، منابع کنکور و آموزش دفاتر به طور تصاعدی افزایش یافته است و انتخاب بهترین منبع برای کنکور دشوا

توسط HONARENEWS در 18 آذر 1399


در سالهای اخیر ، منابع کنکور و آموزش دفاتر به طور تصاعدی افزایش یافته است و انتخاب بهترین منبع برای کنکور دشوار است. از طرف دیگر ، انتخاب بهترین نوع نوشتن به مثال ها و خطاهای زیادی نیاز دارد. در این خبرنامه ، نگاهی خواهیم انداخت به دنیای کنکور و شما را با موسسهE آشنا خواهیم کرد https: //harfeakharpub.comحرف آخرAA. آموزش تنها قسمت موفقیت نیست ، اما آموزش خوب می تواند راه موفقیت را برای داوطلبان کوهستان هموار کند. سالهاست که موسسه صنعت امتحانات ورودی مدارس حرف آخر را مورد توجه قرار داده و علاقه زیادی به دانش آموزان پیدا کرده است. این موسسه جوان در سال 2011 به رهبری پروفسور عبدالله منتظری آغاز به کار کرد. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.


این موسسهE با مأموریت آموزش ویدیوی موبایل آغاز شد و در سال 1995 موفق به ایجاد موقعیتی قدرتمند در آموزش اداری شد. با این حال ، اوج دانش موسسه در سال 1996 آغاز شد ، زمانی که همه به دلیل برابری منحصر به فرد خود ، توجه خود را به تحقیق و سوالات ورود حرف آخر موسسه معطوف کردند. در سال 1996 ، حرف آخر بیش از 90 درصد برای امتحانات ورودی دین ، ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی پیش رفت ، بسیاری از داوطلبان موسسهE بیش از 90 درصد یا بیش از 100 درصد شرکت کردند. . و این آغاز موسسهE محبوب بود. ... برای اطلاعات بیشتر در مورد این موسسهE ، می توانید از این لینک حرف آخر را وارد کنید تا نحوه کار را بفهمید.


برای اولین بار بدون مرور متن بخوانید

اما مهمترین جنبه این موسسه حرف آخر چیست که همه داوطلبان نزدیک به رویا را به منبع یادگیری بهتری تبدیل می کند؟ اولین ادغام آموزش است. داوطلبان دارای حرف آخر کتاب ، دستورالعمل های ویدئویی ، تست ها ، مشاوره ها و مشاوره فنی دریافت می کنند ، اما نیازی به نیاز بیشتر نیست. دلیل دوم نوع آموزشی است که داوطلبان دیگر نیازی به کلاسهایی مانند دین و ادبیات ندارند ، قسمت سوم و دوم این دوره های آموزشی ، داوطلبان هنوز هم نیاز به کمک دارند . به طور کامل مشاوران و راهکارهای اجتناب را راهنمایی کنید. نه ، تنها کاری که شما باید انجام دهید اجرای برنامه و تمرین است. در ادامه می توانید جزوه های حرف آخر را هم مشاهده کنید.


بیایید تمام موارد بالا را در یک متن کلاس توضیح دهیم. کلاس کتاب توسط استاد موسی منتظری تدریس می شود و به پنج موضوع تقسیم می شود. در زمینه املا و واژگان ، تمام کلمات متن دبیرستان سه کلاس و هر آنچه برای تحقیقات پذیرش لازم است توسط دانش آموزان با استفاده از داستان های متحرک جمع آوری و سازماندهی می شود و قهرمان به طور مداوم به مکان های مختلف منتقل می شود . مجموعه ای از کلمات را تعریف کنید. به جای جشن ، تاریخ را خواهید دید و لمس خواهید کرد. از طرف دیگر ، تمام کلمات موجود در متن در 8 ساعت نمونه خوانده و آزمایش می شوند. به عبارت دیگر ، داوطلبان می توانند به طور دوره ای امتحان نهایی ، قوانین املایی و واژگان را بیاموزند و به یاد داشته باشند که ظرف 8 ساعت به سولات پاسخ دهند. به صفحه مقاله حرف آخر مراجعه کنید.


با هر آزمون حرف آخر همه درس ها را یک بار مرور کنید

اما بیایید در مورد اندازه کوچک و پر کردن منابع حرف آخر بیشتر صحبت کنیم. حرف آخر سالانه دو کلاس به دانشجویان ارائه می دهد. برنامه ای برای برنامه های آزمایشی 4 ماهه و 2 ماهه ، که هر یک از آنها می توانند در یک زمان خاص به داوطلبان کمک کنند. در برنامه 4 ماهه ، داوطلبان 0 تا 100 آزمون را در 4 ماه برگزار می کنند ، این دوره شامل 10 آزمون سخت ، 7000 آزمون و 10 آزمون حرف آخر است. . این آزمون به این منظور طراحی شده است تا داوطلبان بتوانند با گذراندن حرف آخر دوره آزمون را برای هر آزمون به پایان برسانند. به عبارت دیگر ، پس از آزمون ، کتابچه راهنما به عنوان پاسخ ارائه می شود ، نه به عنوان پاسخ به داوطلب. در ادامه می توانید آموزش بدون حفظ کردن و فراموشی را با حرف آخر تجربه کنید را هم مشاهده کنید.


هر ساله در آزمون حرف آخر شرکت کنید. به عنوان مثال ، آزمون در کلاس ریاضی دشوار است. روی این سوال کلیک کنید در این بخش ، مربی ابتدا کتاب درسی مربوط به مسئله را ذکر می کند ، سپس مسئله را حل می کند و سپس به روش های مختلف مسئله را ایجاد می کند ، به طوری که محققان آن را به هر طریقی حل می کنند. دیدن. . مشکل را حل کنید. اسان گیر. به تدریج دو مرحله از دوره فوریه یا 6040 پروژه. آخرین پیام در ماه فوریه ارسال شد. داوطلب تمام کلاس ها را به پایان می رساند و طی دو ماه 20 آزمون چالش برانگیز را پشت سر می گذارد. برای درک محصولات حرف آخر و قیمت آنها ، باید به صفحه سفارش محصول جدید نگاه کنید.


برای اطمینان از ورود ، حرف آخر 20٪ از 6040 مورد را به صورت رایگان (شامل 40 نتیجه آزمون و 30 ساعت آموزش برای همه کلاس ها) ارائه می دهد. می توانید با آقای تماس بگیرید شایان مامندی ، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرضی یا شماره 5 را به SMS موسسه 10002907 ارسال کنید.

021-66576182


021-66576371


021-66566623


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن