بهترین راه حل برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک چیست؟

[ad_1] آیا شما کسب و کاری را اداره می کنید و از فیس بوک استفاده می کنید؟ آیا می دانید می توانید از این کانال

توسط HONARENEWS در 13 خرداد 1400
[ad_1]

آیا شما کسب و کاری را اداره می کنید و از فیس بوک استفاده می کنید؟ آیا می دانید می توانید از این کانال حتی با کارآیی بیشتری استفاده کنید؟ احتمالاً آگاه هستید که شهود به تنهایی همیشه کافی نیست. با استفاده از یک راه حل تجزیه و تحلیل فعالیت فیس بوک ، می دانید کدام استراتژی ها مفید هستند و دیگر نباید از آنها استفاده کنید. چه ابزارهایی از این نوع در بازار موجود است و نحوه استفاده از آنها چیست؟

ترجمه در شبکه های اجتماعی؟ ما این کار را می کنیم!

بدون توجه به موقعیت مکانی خود ، فیس بوک را دنبال کنید

خود فیس بوک در هنگام بررسی آمار ، امکانات زیادی را ارائه می دهد. در ترکیب با Google Analytics ، می توانید اطلاعات زیادی در مورد فعالیت های خود مشاهده کنید ، اما هیچ یک از این ابزارها ، حتی در کنار هم ، همه امکانات را از بین نمی برند. شاید لازم باشد در مورد یکی از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل فعالیت موجود در Facebook بیشتر بدانید.

نظارت بر فیس بوک با Brand24 و گزینه های دیگر آن

آیا می خواهید بدانید که آنها در مورد برند شما در اینترنت چه می گویند؟ فیس بوک ، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی را با ابزار ویژه دنبال کنید. اینها شامل Brand24 و همچنین گزینه جایگزین آن است: Brandwatch ، SentiOne یا EasyLike. این برنامه های نظارت بر فیس بوک چه تفاوتی دارند؟

Brand24 - برنامه ای برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک

اول از همه ، شما باید در مورد راه حل تجزیه و تحلیل فعالیت فیس بوک اطلاعات کسب کنید ، که یکی از بهترین راه حل های بازار است - Brand24. این ابزار پس از بحران تصویر ناشی از مسدود شدن Facebook و Instagram API در سپتامبر 2020 دوباره محبوب شد.

Brand24 چگونه کار می کند؟ این یک ابزار تحلیلی قدرتمند است که به شما امکان می دهد کلمات خاصی را فقط در شبکه های اجتماعی در اینترنت ردیابی کنید. فرض کنید برندی به نام Kogucik را اداره می کنید. با تشکر از پیکربندی مناسب ، در پنل Brand24 خود ، ذکر نام های تجاری را در همه مکان هایی که این ابزار با آنها ادغام شده است ، مشاهده خواهید کرد. این فقط یک توصیف ساده از این ابزار است.

گزینه های Brand24 چگونه کار می کنند؟

سیستم عامل های جایگزین نظارت بر فیس بوک به روشی مشابه کار می کنند. به عنوان مثال Brandwatch را در نظر بگیرید. با استفاده از این راه حل می توانید صحبت های کاربران اینترنت درباره نام تجاری خود را بررسی کنید. این ابزار امکان پاسخگویی سریع به هر نظر منفی را فراهم می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که زمینه درک برند خود را درک کرده و برای تغییر چهره شرکت تلاش کنید.

EasyLike ، یعنی نظارت بر فیس بوک و خودکار کردن فرایندها

سازندگان EasyLike قدم دیگری برداشته اند. جدا از این که این یک راه حل برای نظارت بر فیس بوک است ، این ابزار پر از ویژگی های اضافی است. اول از همه ، به شما امکان می دهد به طور خودکار نظرات خود را به پست های خود اضافه کنید.

مدیریت آسان فیس بوک را با EasyLike انجام دهید

با EasyLike می توانید گروه ها را سریعتر در فیس بوک جستجو کرده و به کسانی که برایتان مهم است بپیوندید. همچنین می توانید پست انبوه را در گروه های نامحدود تنظیم کنید و حتی آمار مربوط به تجارت خود را پیگیری کنید. به طور کلی ، EasyLike یک راه حل کامل برای کسانی است که عمدتا از Facebook در فعالیت های خود استفاده می کنند.

وقتی آمار فیس بوک کافی نیست: Sotrender

گزینه اتوماسیون را در ابزار دیگری پیدا خواهید کرد. Sotrender یک راه حل برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک و همچنین مدیریت فیس بوک است. همه اینها به لطف آمار گسترده امکان پذیر است ، که از حساب خود در این پورتال به آنها دسترسی ندارید.

چگونه فعالیت های فیس بوک را به روشی هوشمند تحلیل کنیم؟

Sotrender به دلیل دیگری سزاوار توجه است. یعنی ، این ابزار امکان تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک را فراهم می کند ، پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی ، که به لطف آن الگوریتم قادر به تجزیه و تحلیل خلق و خو و موارد دیگر است. همراه با بهبود مدلهای پردازش زبان طبیعی (NLP) و همچنین بینایی رایانه (CV) ، شما یک ابزار تحلیلی قدرتمند خواهید داشت که امکان بهینه سازی فعالیتهای فیس بوک شما را امکان پذیر می کند.

ضریب هوشی رقابتی - نتایج رقبای خود را در فیس بوک تحلیل کنید

در اینجا باید ضریب هوشی رقیب نیز ذکر شود. بیش از همه ، این چیزی فراتر از یک راه حل برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک است. با استفاده از این نرم افزار در مورد نتایجی که در توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest و LinkedIn می گیرید بیشتر خواهید آموخت. به خصوص جدیدترین ادغام باعث می شود که IQ رقبا در میان برنامه های مشابه برجسته باشد.

ویژگی دیگری که Rival IQ را متمایز می کند ، توانایی ادغام با Google Analytics است. این به طور قابل توجهی فرصت های بیشتری برای تجزیه و تحلیل آماری فراهم می کند. با تشکر از ادغام با حساب های تبلیغاتی در فیس بوک ، تبلیغات خود را بسیار راحت تر بهینه خواهید کرد.

اتوماسیون تبلیغات فیس بوک: FastTony

صحبت از ابزارهای فیس بوک ، ذکر FastTony است. به گفته سازنده آن ، این نرم افزاری است که ایجاد تبلیغات در فیس بوک را به طور کامل خودکار می کند. پنج دقیقه پیکربندی برای تجزیه و تحلیل چندین هزار نشریه و تهیه م analyzeثرترین پیام تبلیغاتی برای برنامه کافی است. این راه حل عمدتا برای مشاغل کوچک و متوسطی است که نمی خواهند مبلغ قابل توجهی را در تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک سرمایه گذاری کنند.

همه در یک: جوانه اجتماعی

آیا دوست دارید همه چیز از یک مکان قابل دسترسی باشد؟ Social Sprout یک راه حل کامل برای تجزیه و تحلیل فعالیت ها در فیس بوک است ، اما همچنین در سایر شبکه های اجتماعی (توییتر ، لینکدین یا اینستاگرام). همچنین اجازه می دهد تا آمار پیشرفته ، نظارت بر رسانه ها ، و برنامه ریزی و برنامه ریزی پست های شبکه های اجتماعی ایجاد شود.

با در نظر داشتن تمام موارد ذکر شده ، یک چیز می توان گفت: Social Sprout همه چیزهایی را که شما برای مدیریت فعالیت خود در شبکه های اجتماعی لازم دارید ، دارد. مدیران محتوا همچنین از توانایی اتصال به فیدهای RSS برای همراهی با نوآوری های صنعت قدردانی خواهند کرد. این یک ابزار واقعا قدرتمند است.

چگونه می توانم از ابزارهای نظارت بر فیس بوک استفاده کنم؟

شما از قبل ابزارها را می شناسید. آیا می دانید با کمک آنها می توانید به چه اهدافی برسید؟ فقط اهداف تجاری نیست. برنامه های مدیریت فعالیت فیس بوک معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:

● برنامه ریزی و انتشار انتشارات ،

to پاسخ به نظرات ،

the درک شرکت و ایجاد بخشهای همزبانی زمینه را تجزیه و تحلیل می کند ،

collection جمع آوری داده ها و پخش تبلیغات ،

● ارائه خدمات به مشتری ،

● خرید مشتریان جدید.

آخرین مورد از این نکات یک فعالیت به خصوص ارزشمند است. مشتریان شما قطعاً از قبل در فیس بوک هستند. این نتیجه آمارهای ناب است. چگونه آنها را بدست آوریم؟ بهتر است این کار را با نظارت بر کلمات کلیدی خاص و اظهار نظر در مورد پست هایی که حاوی آنها هستند انجام دهید. از این طریق فرصت زیادی برای برقراری ارتباط با مشتری بالقوه وجود دارد. حال س theال این است که چگونه می توان این مشتری بالقوه را جذب و تبدیل کرد؟

بهترین راه حل برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک چیست؟

بهترین راه حل برای تجزیه و تحلیل فعالیت های فیس بوک چیست؟ این به انتظارات ، بودجه ، نیازها و ماهیت تجارت شما بستگی دارد. آیا به صورت گروهی به دنبال مشتری می گردید؟ آسان فکر کنید. Brand24 یا برنامه نظارت بر فیس بوک دیگر نیز می تواند مفید باشد. آیا به آمار پیشرفته نیاز دارید؟ شما می توانید Sotrender یا Social Sprout را در نظر بگیرید. ابزار دوم همچنین برای برنامه ریزی پست های شما مفید خواهد بود. همچنین می توانید از FastTony برای تنظیم خودکار تبلیغات خود استفاده کنید. و برای انتقال بازاریابی ، لطفا با ما تماس بگیرید.

ما رسانه های اجتماعی را ترجمه می کنیم


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن