بهترین سریال های شبیه سریال ترکی گودال از نگاه سایت فیگار مجله نازی

مارک گیتیس و استیون موفات به همراه سو ورچو و ربکا ایتون مدیران ساخت سریال هستند. اصلی‌ترین لوکیشن سریال نیز که

توسط HONARENEWS در 10 آبان 1401
مارک گیتیس و استیون موفات به همراه سو ورچو و ربکا ایتون مدیران ساخت سریال هستند. اصلی‌ترین لوکیشن سریال نیز که منزل شماره ۲۲۱ بیکر می‌باشد نیز در شمال لندن قرار دارد. یک عدد دیگر از مشهورترین سریال های ترکی فی مابین مردم ایران، سریال قدمت گل لاله سریال تبهکاری است. عمر گل لاله به جهت اولی بار در سال 2010 از شبکه‌های فاکس و tv show شروع به پخش کرد و تا سال 2014 ادامه یافت. وظیفه‌ی کارگردانی این سریال درام بر عهده‌ی اونور تان بوده و فیلم‌نامه‌ی آن توسط سما ارگنکن و ایلم کنپولات نوشته شده است. دسته‌بندی نشده هواداران این سریال طرفدار زوج اساسی سریال بودند و حتی پیشنهاد داده بودند که همین زوج در یک سریال دیگر نیز حساس نیز بازی کنند. این سریال در ورژن حساس در 52 قسمت 120 دقیقه‌ای ساخته شد و تا اواسط سال 2019 پخش آن به طول انجامید. همین سریال از بازگشت به زندگی یک دختر جراحت دیده که بسیار سخت می باشد خبر می‌دهد اتفاقی که متاسفانه سالانه باعث قتل نفس خیلی از دختران جهان می شود و در ترکیه هم این مورد قضیه در اکنون حادثه افتادن است. این سریال از سال 2006 تا 2009 مخاطبان زیاد زیادی در ترکیه داشت و اکثری این اثر را مورد تعریف و تمجید قرار دادند. ماجرا سریال در گزینه یک دختر تصور پرداز میباشد که برای پیدا نمودن شوهر از سوی خانواده گزینه فشار قرار میگیرد و حتی تهدید میشود که در رخ پیدا نکردن یک زوج به جهت خودش او را به اجبار شوهر خواهند داد.

سریال Orange Is the New Black ، نارنجی مد روزاست

این سریال در 5 فصل و در 62 نصیب تنظیم شده ست و داستان در گزینه یک معلم شیمی است که به سرطان مبتلا شده است و مهم همکاری دانش آموز دیرین اش آغاز به ساخت ماده مخدر شیشه می کند. سریال به شدت واقع گرایانه ساخته شده و شما می تونید فضای رعب و وحشتی که اون زمان کارتل های مواد مخدر کلمبیا در مرزو بوم به وجود آورده بودن رو حس کنید. تضارب پلیس حساس کارتل، پیکار داخلی کارتل ها دارای همدیگه، ورود مأموران آمریکایی به جهت مبارزه مهم توزیع مواد مخدر و ... از پاراگراف مواقعی هست که شما در همین سریال می بایست انتظار رو داشته باشید. روایت سریال درباره اعضای واحد شماره ۹۹ نیروی پلیس نیویورک جریان داراست که در راس آنان شخصیت جیک پرالتا قرار گرفته؛ شخصیتی زیاد رند و موفق در حل نمودن پرونده‌های مختلف و در عین اکنون دوچندان شوخ و پرانرژی. هرمورد از شخصیت‌های همین سریال مختصات اخلاقی خاص و بامزه‌ای دارا هستند و مخلوط کردار آن‌ها، کمدی کاملا به جا و مناسب سریال و ماجرا پرونده‌های مختلف، سریال بسیار بامزه و سرگرم‌کننده‌ای را رخ داده‌اند.
  • این سریال کالا کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد.
  • سریال فارگو یک عدد از آن جور سریال‌هایی به‌شمار میرود که هر فصل آن روایت‌گر داستانی مخصوص می باشد و به‌طور تام هر فصل آن بازیگرانی به طور کامل گوناگون دارد.
  • ما در همین مطلب از فیلم و تلویزیون وبسایت مینویسمريال تصمیم گرفتیم 10 تا از بهترین فیلم های مافیایی تا سال 2022 را به شما عشق و علاقه مندان معرفی کنیم.
  • پیکی بلایندرز قرار بود در 5 فصل تولید شود البته پس از استقبال گسترده بینندگان در سرتاسر عالم قرار شد این سریال تا 6 فصل ادامه داشته باشد.
  • پیام این سریال همین است که چطور زندگی بعضا از شخصیت های روایت به طول تمام زیر حاکمیت و در اختیار گرفتن سازمان هایی هست که اهمیتی به آن ها نمی دهند.
ماجراهایی عاشقانه دربین دختر و این پسران صورت می گیرد و روایت سریال پیش می‌رود. منتالیست دوچندان سریال خوشگل و فوقولاده جذاب است که من فکر می کنم جزو بهترین سریال های جنایی معمایی هست. عکس العمل شخصیت اصلی با اعضای دارودسته‌ی خودش، باقی گنگ‌ها و نیروهای پلیس احتمالا جذاب‌ترین بخش سریال است. و نکته‌ای که این جذابیت را بیش‌تر هم می‌کند، واقعی بودن بیشتر شخصیت‌ها و اتفاقات است. مارتین اسکورسیزی -که کارشناس ساختن فیلم‌های گنگستری‌ست- یکی از از تهیه‌کنندگان سریال و کارگردان نصیب نخستین است.

سریال Shameless (بی شرم)

هر کدام از صحنه های این فیلم فوق العاده است و چنانچه تا کنون پیروز به دیدن آن نشده اید، دیدن این فیلم را به شما شدیدا توصیه می کنیم. در همین فیلم بازیگرانی چون آل پاچینو ،میشل فایفر و استیون باوئر حضور دارند. داستان فیلم در مورد دستگیری “آل کاپون” یک عدد از معروف ترین سران مافیاست. سریال تبهکاری در این فیلم بازیگرانی زیرا رابرت دنیرو، شون کانری و کوین کاستنر حضور دارند. همین فیلم یکی از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) میباشد که در صورتی که تا کنون پیروز به دیدن آن نشده اید، دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم. تا جایی که کلیه ما به یاد داریم، هالیوود مدام می خواست یک گنگستر باشد.

تازه های سایت

نیز در به عبارتی دنیای فرزندان آشوب قصه می‌شود و روایت باشگاه موتور سیکلت مایانز را دنبال می‌کند. دو سال سپس از وقایع سریال گانگستری فرزندان آشوب، در سانتو پادره، یک شهر مرزی ساختگی در کالیفرنیا، یکی از از اعضای برنا باشگاه موتور سیکلت مکزیکی، را دنبال می‌کنیم که آنگاه از هلاکت زندگی‌اش توسط خشونت‌های کارتل، قصد انتقام دارد. سریال گانگستری اسپانیایی لهجه ال چاپو تیتر بعدی در فهرست نام بهترین سریال های گنگستری است. همین سریال درباره خواکین گوزمن (Joaquín Guzmán)، قاچاقچی مکزیکی مواد مخدر هست که کارتل سینالوآ را رهبری می‌کرد. سریال The Office یک سریال تلویزیونی آمریکایی طنز شرایط (یا سیتکام) برگرفته از ورژن بریتانیایی به همین اسم است، که به مدت ۹ سال در ۹ فصل و ۲۰۱ قسمت دربین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC پخش می‌شد. سازندگان همین سریال ریکی جرویز و استیون مرشنت (که ورژن بریتانیایی رو نیز ساخته اند) و گرگ دنیلز هستند. این درام تحسین شده Netflix به بررسی زندگی ملکه الیزابت دوم می‌پردازد. همین نمایش به وسیله پیتر مورگان ساخته شده و از فیلم برنده جایزه او در سال ۲۰۰۶ "ملکه" تکامل یافته است. همین مجموعه به وسیله دو کمپانی لفت خزانه پیکچرز و سونی پیکچرز تلویزیون به جهت شبکه نت فلیکس تنظیم شده‌است. همین مجموعه، روایت سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را به تصویر می‌کشد.

یک سریال مافیایی جدید کلیدی همکاری ۲ غول نویسندگی مافیایی

سریال شمیم علاقه یکی از از موفق‌ترین و مشهورترین سریال های ترکی میباشد که تکثیر آن از سال 2010 بوسیله شبکه‌ی فاکس شروع شد و تا سال 2013 ادامه یافت. جذاب میباشد بدانید که همین سریال عاشقانه درام باعث شد تا سلن سویدر به شهرت زیادی دست پیدا نماید و به سبب این آوازه تهیه‌کنندگان تصمیم به ایجاد سریالی اختصاصی به اسم قدمت گل لاله گرفتند. مجموعه شمیم عشق و علاقه با 122 قسمت نود دقیقه‌ای می‌باشد که به دست کنان چلیک کارگردانی شده است. فیلم‌نامه‌ی همین سریال توسط سما ارگنکن و برفو ارگنکن متن شده است. از بازیگرانی که در همین سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به برس آکالای، بوراک هاکای، مورات اونالمیش و تووانا تورکای اشاره کرد. رویش شکست‌خورده یک سریال طنز ساخته شده به وسیله میچل هرویتز برای نتورک رسانه‌ای فاکس است.

سریال Dexter (دکستر)

این مرد ۸۷ ساله همینطور تهیه کننده اجرایی جدیدترین فیلم سینمایی اسکورسیزی به این معنی که «ایرلندی» بود و فیلم «گانگستر آمریکایی» ریدلی اسکات را نیز تنظیم کرده بود. فایرفلای یک تیم تلویزیونی ۱۴ بخشی ساخته شده توسط شبکه فاکس در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ بود. روایت همین سریال از سال ۲۵۱۷، پس از ورود انسان‌ها به یک منظومه جدید شروع می‌گردد و در ادامه به ماجرای خدمه‌های سفینه فضایی می‌پردازد. یک مجموعه ۹ نفره به ظلمت فضا نگاه مینمایند و هر مورد از دریچه نگاه خویش چیزی گوناگون از دیگران می‌بینند. دوستان خوب یا این که فِرِندز یک تیم کمدی شرایط آمریکایی می باشد که به وسیله دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش گردید. این گروه اساسی آبادی فصل است و هنوز در شبکه‌های متفاوت در درحال حاضر بازبخش می‌باشد.

۶- سریال Person of Interest

تماشای فیلم و سریال های فرانسوی یک نحوه خوب به جهت یادگیری زبان فرانسه است. بنابراین در همین نوشته تلاش کرده ایم بهترین سریال های فرانسوی را به شما معرفی نماییم. دختر سفیر نام یک عدد دیگر از مشهورترین سریال های ترکی می باشد، که در فی مابین بقیه کشورها هم عشق و علاقه مندان خود را پیدا نموده است. داستان سریال در مورد شخصیت عامر و چندی دیگر از شخصیت‌هاست که هر کدام کلیدی روایت ویژه خود به نحوی به دور هم توده شده‌اند و به عنوان چکیده از مافیای ترکیه شناخته می شوند ولی پشت همین شخصیت ها و نزاع دربین یک‌سری بستگان چه می‌گذرد. توصیه میکنم صد رد صد همین سریال را ملاحظه کنید زیرا فراتر از سریال‌های است که از سینمای ترکیه انتظار دارید. 50M² جزو بهترین سریال های ترکی محسوب میگردد که در سال 2021 به وسیله سرویس نت‌فلیکس عرضه شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خویش جلب کند. سریال مردگان نمرات پایینی اخذ کرد و نتوانست مهم تحسین منتقدان مواجه شود. از جمله بازیگرانی که در همین سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الچین سانگو، کرم بورسین، بیرکان سوکولو و سلما ارگچ اشاره کرد. همین سریال دارای استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد و به محبوبیت بالایی رسید. این فیلم هم زندگی در خانواده‌های تعصبی همین میهن را به سناریو می‌گذارد و نیز زندگی اشخاصی که طی یک‌سری سال در کشورهای همچون آلمان به عنوان پناهنده فعالیت کرده‌اند. دختر سفیر یک سریال ترکی درام و عاشقانه میباشد که امره کاباکوشاک کارگردان آن بود. ایلم جانپولات، اوزان آکسونگور، دفنه گورسوی، اوعوز ایاز، گامزه ارسلان چلیک، اوزانسل اوعورلو، عایشه فردا اریلماز و صدف نهیر اردم نویسندگان این سریال بودند. سریال دختر سفیر از سال 2019 توسط شبکه استار تی وی آغاز به پخش کرد و پس از دو فصل به اتمام رسید. یک سریال تعجب آور که براساس یک کتاب داستان پر اسم و رسم ترکی در سال 2008 ساخته شد و از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه پخش شد. این سریال نسبتاً اولی محصولی بود که در کشور‌ایران به تیتر یک سریال جالب عاشقانه اصلی شخصیت‌های دوچندان سر و صدای اکثری به پا کرد و تقریبا کسی نمی باشد که نام این سریال را نشنیده باشد. سریال The Last Kingdom ممکن است از نظر ساختار با وایکینگ‌ها در تضاد باشد اما به جهت افرادی که به مجموعه Vikings علاقه دارا‌هستند به شدت سفارش می‌شود. قبل از دیدن همین سریال خوبتر میباشد مجموعه وایکینگ‌ها را بازدید نمایید چون در آن سریال به فرهنگ‌ها و اعتقادات بستگان وایکینگ‌ها نگاه ویژه‌ای شده است. از گزاره بازیگران همین سریال می‌توان به تراویس فیلم، کاترین وینیک، الکساندر لودویگ، گوستاف اسکارزگاد و کلیو استاندن اشاره کرد. سریال واندا ویژن را احتمال دارد بتوان یک عدد از جالب‌ترین سریال‌های 2021 و ولی سال‌های گذشته دانست. سریالی که حساس سبک سیت کام شروع می‌گردد و رفته رفته به دنیای عظیم و گسترده مارول متصل می‌شود. ماجرا سریال چرنوبیل چگونگی رخ‌دادن فاجعه نیروگاه هسته‌ای این شهر را به سناریو می‌گذارد که چند دهه قبل در حکومیت شوروی صورت داد.

پژو۲۰۷ در بازار ۲۵۰ میلیون تومان گران شد/ رشیدی کوچی: خرید ماشین آرزوی دست‌نیافتنی شده است

قسمت اول این سریال را مارتین اسکورسیزی کارگردانی کرد و این موضوع باعث جذب مخاطبان بسیاری شد. این سریال جوایز فراوان زیادی از پاراگراف ۱۲ پاداش امی و جایزه بهترین سریال درام گلدن گلوب را به دست آورده است. ماجرا سریال درباره ناکی تامپسون که سیاستمداری در شهر آتلانتیک سیتی می باشد که در دست گرفتن این شهر را در ارتفاع زمان ممنوعیت الکل در ایالات متحده در بین ده سال ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ در اختیار می‌گیرد. یازده سال پس از نقش‌آفرینی مارلون براندو پرطرفدارترین سریالهای مافیایی در نقش مایکل کورلئونه، این بار نوبت به آل‌پاچینو رسید تا اساسی خلق شخصیت تونی مونتانا، شخصیتی مافیایی دوست داستنی به جهت طرفداران سینما به یادگار بگذارد. رخ زخمی را اهمیت اختلاف مضاعف زیاد می بایست بهترین فیلم برایان دی پالما دانست که در در میان فیلم‌های برتر تاریخ سینما به دیده می‌خورد. این شاهکار سینمایی قصه زندگی تونی مونتانا، خلافکاری کوبایی معروف به ‌صورت زخمی و دوستش میباشد که کوبا را به مقصد فلوریدا رخنه می‌کنند.

سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه)

اگر به موضوعات مربوط‌به مسائل کامپیوتری عشق و علاقه داشته باشید سریال آقای ربات می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند. سریالی که زندگی یک هکر دوچندان حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که قصد داراست تغییرات مهمی را در جامعه به وجود آورد. زندگی شخصیت الیوت آلدرسون به‌عنوان یک شخصیت گوشه‌گیر و در عین هم اکنون زیاد زرنگ یک ماجرا زیاد دیدنی به‌شمار میرود که تماشای آن برای تمام علاقه‌مندان سریال‌های جنایی ضروری است. تحریریه فیگار آخرین رویدادهای هنر و سرگرمی را پوشش میدهد و آن ها را کلیدی شما اهمیت اشتراک می‌گذارد. خبر همین جنایت به گوش افزاد مختلف، که سرگرم کارهای مغایر میباشند می‌رسد. آن گاه از این قضیه فاطمه به جهت زنده ماندن، بدون چاره به کشتن آدم‌ها می‌شود، و همین به جهت او به موقعیت یک شغل در می‌آید. نقش گروگانگیر در بازی مافیا به اسن صورت میباشد که او هر شب یک عدد از شهروندها را گروگان می‌گیرد و دو شب پشت سرهم نمی تواند یک نفر را گروگان بگیرد. یاکوزا نقشش یه این شکل است که در روز اولیه بازی انجام می شود حتی رای گیری می شود و می قدرت یک نفر را از بازی خارج کرد. اما در انتها روز زمانی که شب می شود، قبل از معارفه یاکوزا از خواب بیدار شده و کل شخصیت ها به وسیله گاد به او معرفی می شوند. او می تواند از افراد خارج شده سریال مافیایی آمریکایی از بازی استعلام بگیرد و بفهمد چه نقشی در بازی داشته اند.یعنی آن گاه از خارج رفتن کشته شده ها گاد اعلام می کند که چه تعداد مافیا و چه تعداد شهروند خارج شده اند. اکثر رئیس‌های مافیایی که در این فهرست دیدیم در زمان‌هایی که در دست گرفتن خودشان را از دست می‌دهند، به خشونت بر روی می‌آورند. البته فرانک لوکاس مشابه همگی نمیباشد و یک رئیس مافیایی عادی به حساب نمی‌آید، حتی در صورتی که سراغ کارهای خشونت‌آمیز می‌رود، کل حرکاتش حساب‌شده است. داستان سریال در مورد یک محله از شهر استانبول به نام چوکور است که به وسیله یک خانواده در دست گرفتن می‌شود. جزر و مد یک سریال عاشقانه ترکی میباشد که تکثیر آن از سال 2013 شروع شد و در سال 2015 و اساسی پخش قسمت هفتاد و هفتم به نقطه نهایی رسید. وظیفه‌ی کارگردانی این سریال برعهده‌ی علی بیلگین بوده و فیلم‌نامه‌ی آن به وسیله اجه یورنچ و ملک گنج‌اوغلو نوشته شده است. همین سریال در واقع اقتباسی از سریال آمریکایی O.C ساخته‌ی جاش شوارتز است. دیدنی می باشد بدانید که کمپانی warner bros یا همان برادران وارنر در ساخت این سریال نقش داشته است. و هنگامی آن گاه از اتمام برنامه به خانه برمی‌گردد، با جسد همسر و فرزندش مواجه میشود که توسط به عبارتی قاتل کشته شده‌اند. درصورتیکه به دنبال یک سریال تفریحی در این ژانر می‌گردید که مانند گزینه‌های پیشین کوتاه و سنگین نباشد، Hawaii Five-0 برای شماست. از طرف دیگر، او یک در پشتی هم به جهت سیستمی که ساخته تعبیه می کند تا خطرات نه‌چندان بزرگ که تنها جان یک نفر را تهدید میکنند را به خویش او اعلام کند. قبل از اینکه جاناتان نولان (برادر کریستوفر نولان) مهم سریال WestWorld دربین سریال‌بین‌ها محبوب شود، یک سری سال درگیر ساخت Person of Interest بود. جالب این‌جاست که من دیگر WestWorld را تماشا نمی‌کنم البته حاضرم Person of Interest را بارها ببینم. سازندگان همین سریال پس از موفقیت‌های دیوانه‌وار آن و محبوبیت بی‌نظیری که در سراسر دنیا به‌دست آورده بود تصمیم گرفتند در سال ۲۰۱۷ فصل پنجم آن را که شامل ۹ نصیب می شد ایجاد و پخش کنند. پس از تکثیر فصل پنجم سریال گریزو فرار از زندان بخش اعظمی از طرفداران آن آغاز به انتقادهای شدیدی در مقابل سازندگان این سریال کردند و عقیده داشتند فقط برهان تولید همین فصل به دست آوردن درآمد اکثر از محبوبیت این سریال به‌شمار می‌رود. بااین‌حال و درکنار کل نقدها مربوط‌به فصل پنجم همین سریال، Prison Break هم‌چنان یکی از بهترین سریال های جنایی تاریخ قلمداد می‌شود. سریال The Mentalist در سال ۲۰۰۸ از کانال CSB پخش و خیلی سریع به یک عدد از سریال‌های جنایی محبوب تبدیل شد.
آخرین مطالب