بهترین نرم افزار ترجمه متن از اسکن

[ad_1] ترجمه متن معمولاً به روشی معمول انجام می شود. مشتری شما یک فایل متنی را با فرمت قابل ویرایش مانند .do

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

ترجمه متن معمولاً به روشی معمول انجام می شود. مشتری شما یک فایل متنی را با فرمت قابل ویرایش مانند .doc یا .odt برای شما ارسال می کند و اگر می خواهید آن را ترجمه کنید ، می توانید به سادگی یک فایل متنی جدید ایجاد کنید که پس از اتمام کار آن را ارسال می کنید. اگر با کار ترجمه متن موجود در تصویر روبرو شوید ، چه می کنید؟ در اصل دو گزینه وجود دارد. می توانید آن را با دست دوباره بنویسید یا از ابزاری برای ترجمه متن از اسکن استفاده کنید.

تشخیص متن از یک تصویر ، یعنی. نرم افزار OCR

از نظر فنی ، به فناوری که می تواند متن را در تصویر تشخیص دهد ، OCR گفته می شود. این مخفف تشخیص نوری کاراکتر است. فناوری ICR (تشخیص شخصیت هوشمند) کمی کمتر رایج است. هدف آن شناخت نه تنها نمادها ، بلکه قلم ، فاصله خط و حتی طرح بندی جدولی است.

برخلاف آنچه به نظر می رسد ، این یک نوآوری تکنولوژیکی نیست ، زیرا از دهه 1990 به بعد OCR به صورت تجاری استفاده می شود. با این حال ، در آن زمان ، دقت تشخیص رشته شخصیت بسیار زیاد نبود. نتایج خوب فقط زمانی می توان بدست آورد که OCR برای اسکن های با کیفیت بالا و مواردی که متن را به یکی از زبانهای اروپای غربی دارند ، استفاده شود.

شایان ذکر است که فقط در سال 2013 بود که ابزارهای OCR به توانایی تشخیص متن در اسکن های کمتر واضح ، دست خط یا متنی که با زاویه غیرطبیعی نوشته شده بودند ، مجهز شدند. علاوه بر این ، برنامه های مدرن از این نوع قادر به تشخیص 120 تا 186 زبان هستند. برخلاف نسخه های اول ، آخرین نرم افزار OCR موفق به مقابله با الفبای لاتین و عربی و همچنین موارد استفاده شده در آسیا شد.

برنامه های تلفن همراه برای ترجمه متن از اسکن

توسعه پویای تلفن های هوشمند ارتباط نزدیکی با بهبود مداوم توانایی چنین دستگاه هایی دارد. این واقعیت توسط برنامه نویسان ، از جمله توسعه دهندگان نرم افزار OCR ، مورد توجه قرار گرفته است. اکنون تعداد زیادی برنامه وجود دارد که ترجمه متن را از اسکن به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان شما امکان پذیر می کند.

برخی از برنامه های کاربردی تلفن های هوشمند برای ترجمه متن از اسکن چیست؟

اگر می خواهید از این فناوری استفاده کنید ، هنگام استفاده از برنامه های OCR که به صورت آنلاین کار می کنند ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. این به دلیل بارگیری منابع در زمان واقعی است. این به معنای کم و بیش این است که هنگام اتصال به پایگاه داده از طریق اینترنت ، برای تازه کردن حافظه ترجمه نیازی به به روزرسانی نرم افزار ندارید. این نوع مزایا توسط برنامه های زیر ارائه می شود:

1. Google Translate - این احتمالاً شناخته شده ترین ابزار ترجمه ماشینی است. مدتی است که سازندگان آن در حال توسعه فناوری OCR هستند که به لطف آن می توانید هر متنی را در محیط خود (به عنوان مثال در خیابان) اسکن کرده و در زمان واقعی ترجمه کنید. با توجه به مشخصات آن ، هم راه حل خوبی برای مسافرت و کار است.

2. TextGrabber - این راه حل کاملا آفلاین نیز شایسته توجه است. اگرچه استفاده آفلاین به این معنی است که برنامه باید مرتباً به روز شود ، اما در تشخیص متن از تصویر دقت بالایی دارد. همچنین این قابلیت را دارد که متن را به یکی از زبانهای پشتیبانی شده ترجمه کند. از این طریق ، مشابه Google Translate کار می کند ، با این تفاوت که زبان کمتری را تشخیص می دهد ، اما دارای فناوری OCR است که به روش پیشرفته تری توسعه یافته است.

3. Line - اگرچه این برنامه کاربردی به عنوان یک ارتباط دهنده است ، توسعه دهندگان اخیراً آن را به فناوری OCR مجهز کرده اند. علاوه بر این ، متن را در یک تصویر تشخیص می دهد ، اما همچنین به شما امکان می دهد متن را از یک اسکن ، عکس یا تصویری که از طریق لنز دوربین قابل مشاهده است ترجمه کنید. جالب است بدانید که این ابزار توانایی ارسال تصویر اسکن شده را به افرادی که با آنها در ارتباط برقرار هستید ، ارسال می کند.

برنامه های آفلاین برای ترجمه متن اسکن شده

استفاده از اکثر راه حل های تلفن همراه نیاز به دسترسی ثابت به اینترنت دارد. این عمدتا به این دلیل است که آنها برنامه های آنلاین هستند که منابع را از پایگاه داده واقع در ابر در زمان واقعی استخراج می کنند. با این حال ، برخی از نرم افزارهای موبایل امکان استفاده آفلاین از آن را فراهم می کنند. به عنوان مثال در مورد Google Translate این مورد وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بسته های فایل زبان را بارگیری کنید تا برنامه بتواند متن را در یک تصویر تشخیص دهد و همزمان ترجمه را ارائه دهد.

ابزارهای رایانه ای برای ترجمه متن از اسکن

برنامه های تلفن همراه برای ترجمه متن از اسکن یک چیز است. با این حال ، هنگام کار به عنوان مترجم ، از راه حل هایی استفاده خواهید کرد که بیشتر در لپ تاپ ها یا دسک تاپ ها کار می کنند. لازم به یادآوری است که توانایی Google Translate وجود دارد که امکان ترجمه اسناد ذخیره شده را در قالب PDF فراهم می کند. با این حال ، Google Translate محدودیت بسیار جدی دارد - نسخه مرورگر نمی تواند پرونده های بسته PDF را کنترل کند ، این به معنای اسکن است.

توسعه دهندگان مایکروسافت به کمک آمدند. Microsoft Translator آنها برای هر دو دستگاه تلفن همراه و به عنوان یک افزودنی برای سیستم عامل ویندوز 10 در دسترس است. ترجمه متن از اسکن در برگه "ترجمه" و برگه "تصویر" موجود است. پس از حضور در آنجا ، تنها کاری که باید انجام دهید بارگذاری تصویر ، انتخاب یک جفت زبان و لذت بردن از نتایج ترجمه ماشینی است.

آیا متن اسکن شده باید به صورت ماشین ترجمه شود؟

کیفیت ترجمه متن از اسکن ، که نتیجه یک مترجم آنلاین ماشین است ، مسئله جداگانه ای است. این نوع ترجمه ها دقیق ترین نیستند ، اما به درک ایده کلی متن کمک می کنند. شما می توانید متن را با استفاده از مترجمان ماشینی برای استفاده شخصی خود ترجمه کنید ، اما برای اهداف تجاری خوب است که یک اصلاح اضافی در ترجمه ماشینی داشته باشید. یک گزینه دیگر استفاده ساده از یک ابزار OCR برای استخراج متن از گرافیک است که به سادگی برای یک مترجم واجد شرایط ارسال می کنید. اگر ترجمه ای با کیفیت بالا می خواهید ، مورد دوم بیشتر توصیه می شود.

اسکنرهای OCR چیست؟

اگر می خواهید فقط متن موجود در تصویر را تشخیص دهید ، انتخاب بسیار گسترده تری نسبت به نرم افزاری دارید که متن را از اسکن ترجمه می کند. اگر به دنبال نرم افزار OCR برای کار با لپ تاپ یا رایانه رومیزی هستید ، LightPDF یا OCR.Space را که به صورت آنلاین در دسترس هستند ، امتحان کنید. در میان راه حل های آفلاین برای دستگاه های ثابت ، ارزش توجه به FineReader ، Adobe Reader و FreeOCR.net را دارد.

برنامه های CR برای دستگاه های تلفن همراه

چنین ابزاری با قابلیت های OCR برای دستگاه های تلفن همراه نیز موجود است. این موارد شامل ، به عنوان مثال ، Office Lens و TextGrabber است. همچنین لازم است به چنین برنامه هایی مانند CamScanner توجه کنید ، که نه تنها برای اسکن استفاده می شود ، بلکه شامل عملکرد تشخیص متن در پرونده های تصویری نیز می باشد. اسکنر متن [OCR] این برنامه همچنین دارای امتیاز بالایی است زیرا توسط کاربران به دلیل ثبات و سرعت مورد استقبال قرار می گیرد.

ترجمه ایمن متن از اسکن

اگرچه راه حل های زیادی برای ترجمه متن از اسکن وجود دارد ، اما لازم است امنیت داده ها را در نظر بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که با استفاده از چنین ابزاری ، داده های شما در پایگاه های داده خارجی ذخیره می شوند. در صورت بروز خطا در چنین سیستمی یا بدتر از آن ، هک ، خطر زیادی وجود دارد که شخص دیگری با استفاده از ابزارهای توصیف شده تمام اسنادی را که اسکن کرده اید ، تصاحب کند. ما توصیه می کنیم که از فرم سفارش ترجمه مناسب ما استفاده کنید. ما با استفاده از سیستم های کاملاً ایمن تشخیص متن در تصویر ، رمزگذاری داده های منتقل شده را ارائه می دهیم. این اطمینان می دهد که اطلاعات محرمانه شما به دست اشتباه نمی افتد.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن