بهینه سازی کلمات کلیدی چیست و آیا تجارت شما به آن نیاز دارد؟

[ad_1] امروزه ، بازاریابی از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال در حال پیشرفت است. همه اینها به لطف اینترن

توسط HONARENEWS در 17 بهمن 1399
[ad_1]

امروزه ، بازاریابی از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال در حال پیشرفت است. همه اینها به لطف اینترنت و فناوری است. امروزه به عنوان یک صاحب مشاغل ، داشتن استراتژی بازاریابی دیجیتال راهی برای موفقیت در تجارت است. تمام استراتژی های بازاریابی دیجیتال ایجاد شده حول کلمات کلیدی است. از لینک سازی ، بهینه سازی محتوا گرفته تا اشتراک شبکه های اجتماعی و موارد دیگر. در بازاریابی دیجیتال ، کلمات کلیدی از این جهت مهم هستند که به شما کمک می کنند تا به یک مخاطب خاص برسید. این یکی از دلایلی است که بهینه سازی کلمات کلیدی استراتژی ای است که نمی توانید انتخاب کنید و بعنوان یک تجارت نادیده بگیرید.

وقتی صحبت از بهینه سازی کلمات کلیدی می شود ، ترجمه کلمات کلیدی ، بهینه سازی وب ، توضیحات متا ، برچسب های متا ، بازاریابی محتوا و مارک تجاری به همان اندازه مهم هستند. همه اینها ابزارهای بازاریابی دیجیتال هستند که به صورت ترکیبی منجر به موفقیت در بهینه سازی کلمات کلیدی می شوند. بدون این ابزارها ، بازاریابی دیجیتال بی اثر است و نمی تواند کارساز باشد.

ترجمه کلمه کلیدی

با بازاریابی دیجیتال ، هدف جهانی شدن است. افراد با استفاده از زبانهای مختلف به اینترنت دسترسی دارند و شما باید در بازاریابی دیجیتال ترجمه کلمه کلیدی را در نظر بگیرید. این به معنای انتشار محتوای چند زبانه بصورت آنلاین برای کمک به توسعه حضور در موتورهای جستجو خارجی است. استراتژی کلمات کلیدی باید دقیق باشد و این حرف اول را می زند.

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

ترجمه بازاریابی و ترجمه کلمات کلیدی استراتژی است که باید درک شود. این به معنای انجام تحلیل کلمات کلیدی برای هر زبان است. کلمات کلیدی به زبان انگلیسی باید راهنمای تکنسین های خارجی سئو باشد.

بهینه سازی وب

به زبان ساده ، بهینه سازی وب ویژگی ها و محتوای وب سایت شما را تغییر می دهد تا در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر به نظر برسد. موتورهای جستجو قبل از رتبه بندی در نتایج موتور جستجو ، خوانایی ، ارتباط و محتوای سایت شما را ارزیابی می کنند. وب سایت شما بالاتر است ، اگر مرتبط تر باشد ، دارای رتبه خوانایی بالا و محتوای عالی است. اگر کاربران به صفحه اول نتایج موتور جستجو مراجعه نکنند. این بدان معناست که وب سایت شما باید قبل از رتبه بندی اول ، کاملاً بهینه شود.

توضیحات متا چیست؟

توضیحات متا قطعه ای است با بیش از 1555 کاراکتر ، که خلاصه محتوای صفحه را دارد. وقتی صفحه خاصی را جستجو می کنید ، موتور جستجو توضیحات متا را به عنوان برجسته صفحه نمایش می دهد. وقتی عبارات جستجو در توضیحات متا باشند ، موتور جستجو این صفحه را بالاتر قرار می دهد و نتایج و قطعه صفحه را نشان می دهد.

meta description یک برچسب HTML است که برای جلب بازدید کننده برای کلیک بر روی پیوند شما استفاده می شود. توضیحات متا برای کمک به ایجاد ترافیک در وب سایت در اینجا است. قطعه باید خلاصه ای از محتوای صفحه باشد و نباید بیش از 155 نویسه باشد. همچنین باید شامل یک دعوت به عمل باشد و با صدای فعال نوشته شود. تمرکز کلمات کلیدی نیز در اینجا قرار داده شده است تا به شما کمک کند صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری قرار دهید. در صورت امکان ، توضیحات تکمیل شده باید حاوی مشخصات موجود در صفحه باشد.

برچسب های متا

اینها بخشهایی از متن است که فقط در کد منبع متن یافت می شود و محتوای صفحه را توصیف می کند. برچسب های متا ، برخلاف توضیحات متا ، در خود صفحه ظاهر نمی شوند. آنها فقط در کد منبع HTML و "هدر" صفحه وجود دارند. به عبارت ساده ، برچسب های متا به عنوان توصیف کننده محتوا عمل می کنند که به موتور جستجو می گویند صفحه دقیقاً مربوط به چه چیزی است. این به نمایش صفحه نتایج جستجو کمک می کند. برچسب های متا داده های مربوط به داده های صفحه شما را ارائه می دهند.

برای استفاده از برچسب های متا در سئو و بازاریابی دیجیتال ، صفحه شما باید بهینه شود. شما نیازی به برنامه نویسی ندارید ، اما تجربه در HTML یک امر ضروری است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا مربوط به آنچه صفحه شما در آن است است. چه نوع محتوایی را برای مخاطبان خود منتشر می کنید؟ وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود ، راز این است که یک داستان را بیان کنید. همانند یک داستان عادی ، افراد تمایل دارند بیشتر به شخصی که دارای بهترین ، جذاب ترین و هیجان انگیزترین داستان است توجه کنند.

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن تجارت متمرکز بر ایجاد و انتشار محتوای مرتبط ، ارزشمند و سازگار برای جذب مخاطب خاص است. با بازاریابی محتوا ، هدف ایجاد ترافیک و اقدامات سودآور مشتری است.

این نوعی بازاریابی است که در آن شما نیازی به ارائه محصولات یا خدمات خود ندارید ، بلکه محتوای مربوطه را برای کمک به حل مشکلات مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهید. بازاریابی محتوا به ارائه راه حل هایی کمک می کند که در هیچ جای دیگری بدون ارائه یا فروش محصول یا خدمات به کسی ارائه نمی شود. یک مثال عالی ، شرکت بازاریابی محتوا Hosting Foundry است. آنها از بازاریابی محتوا به عنوان یکی از فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنند.

مارک های مطرح امروزی از مارکتینگ محتوا برای جلوتر از رقابت استفاده می کنند. همچنین توسط فروشگاه های مختلف برای یک نفر در سراسر جهان استفاده می شود. بازاریابی محتوا توسط تجارت تنها به یک دلیل ، اثربخشی و عملکرد آن مورد استفاده قرار می گیرد. به گفته کارشناسان ، بازاریابی محتوا سلطان بازاریابی دیجیتال است.

نام تجاری

برندینگ یک عمل بازاریابی است که در آن یک شرکت نام ، طرح یا نمادی را ایجاد می کند که افراد بتوانند به راحتی آن را با شرکت شناسایی کنند. نام تجاری چیزی است که تفاوت در محصولات و خدمات تولید شده توسط هر دو شرکت را ایجاد می کند. از طرف دیگر ، این همان چیزی است که باعث ایجاد تأثیر ماندگار بر مصرف کنندگان و مشتریان می شود. نام تجاری نوعی بازاریابی است که در آن تجارت با رقابت متفاوت است. همچنین به شما کمک می کند تا مشتریان برای انتخاب بهتر شما را روشن کنند.

مارک تجاری بیشتر یک شناخت برای یک شرکت است. این کار با آرم شروع می شود و سپس با نامی که چهره این شرکت می شود. این شرکت باید یک طراحی آرم حرفه ای داشته باشد که به راحتی به خاطر سپرده شود و در نگاه اول تأثیر ماندگاری ایجاد کند.

همه موارد فوق ابزارها و استراتژی های مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال است. برای اینکه یک شرکت یا تجارت یک کمپین بازاریابی موفقیت آمیز انجام دهد ، باید همه این استراتژی ها با هم ترکیب شوند. اگر یک تجارت بازاریابی مثر باشد ، موفقیت کسب کنید. امروز از طریق یک کمپین بازاریابی موفق که به یک تجارت سودآور تبدیل می شود ، ارزش تجارت خود را افزایش دهید.

یک جنبه بسیار مهم ترجمه کلمات کلیدی است. به یاد داشته باشید که ترجمه کلمات کلیدی دشوارتر است زیرا قسمت های دیگر متن نیستند. اینها عباراتی است که مردم بدنبال آن هستند. داشتن کلمات کلیدی چند زبانه به گسترش دامنه تجارت شما در دنیا کمک می کند. برای به دست آوردن نتایج خوب ، باید تحلیل کلمات کلیدی و درک ویژه از کلمات کلیدی را انجام دهید. این یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار مثرتر است. کمک می کند تا دسترسی خود را به جهان گسترش دهید.

قبل از اینکه یک کمپین بازاریابی دیگر شروع کنید ، آیا قبلی موفق بود؟ چقدر توانسته اید استراتژی ها و ابزارهای بازاریابی خود را با مخاطبان خود سازگار کنید؟ از ابزارهای فوق عاقلانه و ترکیبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در بازاریابی دیجیتال کسب کنید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن