بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟

هرچند برخی کاربران تصور میکنند با خرید رای میتوانند موتور جستجو را فریب داده و رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کن

توسط HONARENEWS در 25 فروردین 1400

هرچند برخی کاربران تصور میکنند با خرید رای میتوانند موتور جستجو را فریب داده و رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کنند، اما باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمند است. برای دوام تاثیر بکلنیک ها پیشنهاد می کنیم که از پکیج های سه ماهه و 6 ماهه استفاده کنید تا با زمان بیشتر ، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید. در مرحله بعد تاثیر اعتبار لینک روی رتبه قابل مشاهده است. همچنین در ادامه سعی می کنیم راز و رمزهای رایگان و البته قدرتمند کسب بک لینک را با هم مرور کنیم. گوگل حسابی حواسش به تکنیک های سئو سیاه هست و اگر ببیند که شما کوچک ترین ارتباطی به این روش های ممنوع دارید، با شما مانند سایت خاطی رفتار میکند. خودم همه این روش ها را رفتم. در حالیکه وبلاگ نویسی به صورت مهمان راهی بسیار موثر برای ساخت بک لینک های با کیفیت است، اما گوگل مجازات سختی برای بازاریابانی که با تولید محتوای کم کیفیت از این روش سو استفاده می کنند، در نظر گرفته است.

پیوستگی در تولید محتوای با کیفیت از سال ها پیش، همه ی ما شنیده ایم که “محتوا پادشاه است”. به عبارت دیگر گوگل دوست دارد محتوایی تولید شود که خودش به صورت طبیعی به کسب بک لینک منجر می شود. • ارزشمندی سایتی که در آن لینک ساخته می شود. اگر شما می خواهید از طریق وبلاگ یا سایتهای منقضی شده سایتی را بالا بیاورید باید توجه کنید این سایتهای منقضی شده قبلا چه سایتی بوده اند و از سایت آرشیو مطالب قدیمی اون سایت را بازگردانی کنید و به شکل سابقش دربیاورید و مثل یک سایت روی آن کار کنید ، سئو کنید ، قالب بهینه (ریسپاسیو) بروی آن قرار دهید و مقالههای نیمه اختصاصی یا کپی هم میکنید چند خط تغییرات بدید حتما که سایت به چندکا گوگل برسه و هر 10 / 20 تا مطلب یک مطلب برای سایت خودتان لینک بگذارید که باید بصورت رپورتاژی لینک سازی شود و حتما توجه کنید که لینک دهی در در سایدبارها خطرناک بوده و توصیه نمی شود. شما برای اینکه رعایت حق کپی را بکنید، بهتر است در قالب یک لینک منبع اصلی را معرفی کنید.

هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. پس همانطور که فهمیدید سئو داخلی به تکرار کلمات کلیدی و قرار دادن آن در تمام متون مقاله حساسیت کمتری دارد و برای بهبود این روش شما باید درک قوی از کاربران خود داشته باشید، و بدانید که کاربران شما به دنبال چه چیزهایی هستند مثلا فرض کنید افراد بین 20 تا 26 سال که دانشجو هم هستند بیشتر به فکر رفتن به خارج از کشور برای تحصیل می باشند و باید موضوع خود را منطبق با این اندیشه بنویسید. چون کلمات کلیدی سخت نیازمند بک لینک های بهتر و بیشتری هستند تا بتوانند رتبه ای به دست بیاورند. چرا چون برای رسیدن به این کلمات و رتبه بندی آن ها بک لینک های زیادی لازم ندارید. گفتیم که گوگل هوشمندتر شده و البته سخت گیرتر، پس اگه ببینه شما از PBN ها استفاده میکنین، میتونه باعث خسارتهای زیادی در رتبه بندی و همینطور مجازات دستی (پنالتی شدن سایت) سایت تون بشه. بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. مثلا اگر یک کاندیدا جستجوی بیشتری در گوگل داشته است متوجه میشوند پیروز آن انتخابات آن شخص است.

اگر سایت یک رقیب، نتیجه اول جستجوی کاربران را به خود اختصاص داده باشد، شما میتوانید با مشاهده بکلینکهایی که آن صفحه دریافت کرده و همچنین بررسی آنها، جایگاهی که آنها کسب کردهاند را بدست بیاورید. اگر امروزه مشاهده می کنید که یک محتوای باکیفیت در رنک یک یا صفحه اول گوگل قرار گرفته است، مطمئن باشید بهتر از آن محتوا برای آن عبارت کلیدی وجود نداشته است. خوب حالا که در انتهای گام اول هستید باید فهرستی از بک لینک های این چنینی داشته باشید. آیا شما در سئو تازه کار هستید؟ آیا بک لینک pbn همان لینک سازی انبوه می باشد؟ آیا می توان به صورت رایگان بک لینک به دست آورد؟ یعنی باید کاری کنیم که سایتهای دیگر، لینک سایت ما را در صفحاتشان قرار دهند. یعنی پستی که بتواند ارزش بیشتری برای مخاطب داشته باشد. بک لینک ها چیزی بیشتری از لینک دهی به محتوا هستند و می توانند به جذب ترافیک طبیعی به سایت کمک کنند، به پست ها کمک کنند رتبه بهتری داشته باشند و به شما کمک کنند به عنوان یک اتوریتی شناخته شوید. چه چیزی در مورد بک لینک PBN میدانید؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن