تفاوت اسپرسو ساز مدل Magnifica 290 با مدل Ecam 23 دلونگی

بررسی و مقایسه اسپرسو ساز مدل Magnifica 290 با Ecam 23 دلونگی تفاوت اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی (DeLonghi

توسط HONARENEWS در 5 بهمن 1401

بررسی و مقایسه اسپرسو ساز مدل Magnifica 290 با Ecam 23 دلونگی

تفاوت اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی (DeLonghi Magnifica 290 espresso machine)  با مدل Ecam 23 چیست؟ واقعیت این است که دستگاه ECAM کمی مقرون به صرفه تر و کوچکتر بوده و در نوع خود یک دستگاه فوق‌العاده خواهدبود؛ زیرا اسپرسوی بسیار خوبی درست کرده و برای کف شیر عالی عمل می‌کند.

ابتدا این نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم که تمامی اسپرسوسازهای دلونگی ویژگی‌های زیر را دارا هستند؛ اسپرسو و فوم شیر خوب، تنظیم دقیق آسیاب، نسبت قیمت به عملکرد عالی، تمیز کردن آسان، نامگذاری عالی دکمه‌ها، عمر طولانی مدت.

 

تفاوت اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی با مدل Ecam 23 

اگر یک چیز وجود دارد که برندهای ایتالیایی خیلی خوب می‌دانند چگونه انجام دهند، این است که چگونه دستگاه‌های اسپرسوساز تمام اتوماتیک را برای استفاده آسان کنند. DeLonghi ECAM 23.460 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نظر می‌رسد درست مانند خواهر و برادرهایش باشد؛ مدل Ecam 23 دلونگی هم دقیقا همینطور... اما این دو مدل چه تفاوت‌هایی دارند؟ ابتدا اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی و سپس مدل Ecam 23 را بررسی خواهیم کرد.

اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی

با اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی می‌توانید فنجان‌های قهوه خوشمزه‌ای را با دانه‌های قهوه تازه آسیاب شده درست کنید. شما قادر خواهیدبود از میان 4 نوع منوی مخصوصی که می‌توانید با لمس یک دکمه تهیه نمایید، مانند اسپرسو، قهوه و لانگو را انتخاب کنید. از طریق صفحه نمایش لمسی نیز می‌توانید دستگاه قهوه ساز را به راحتی کنترل کنید. همچنین با لمس ملایم یکی از نمادهای رنگی، در کمترین زمان یک فنجان قهوه خوشمزه دریافت کرده و می‌توانید شیر را با چوب بخار کف کنید و سپس خودتان آن را در فنجان بریزید.

این مدل شباهت زیادی به Magnifica EVO ECAM290.21.B دارد. بزرگترین تفاوت در تعداد منوهای مخصوص قهوه است که می‌توانید درست کنید. همچنین قادر خواهیدبود با این مدل دوپیو نیز بسازید و از بین 3 شدت قهوه انتخاب کرده و همچنین محتویات را به دلخواه در هر فنجان قهوه تنظیم نمایید. آیا می‌خواهید با لمس یک دکمه شیر را به شکل دلخواه درست کنید؟ مدل Magnifica EVO با مخزن شیر انتخاب خوبی خواهدبود.

برای تهیه کاپوچینو با لمس یک دکمه، به سراغ Magnifica EVO ECAM290.61.SB بروید. البته می‌توانید با این قهوه ساز قهوه سیاه هم درست کنید. به لطف سیستم LatteCrema، قادر خاهیدبود کاپوچینوهای خامه‌ای را با کف شیر ابریشمی و صاف درست کنید. نکته جالب در مورد این سیستم شیر این است که می‌توانید آن را پس از استفاده در ماشین ظرفشویی تمیز کرده که این امر باعث صرفه جویی زیادی در نظافت روزانه می‌شود. خبر خوب دیگر این است که اگر اهل نوشیدن چای هستید، می‌توانید به سرعت و به راحتی یک فنجان آب داغ درست کنید.

اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی لاته ماکیاتو نیز می‌سازد

با Magnifica EVO ECAM290.81.TB می‌توانید ماکیاتو لاته نیز درست کنید. این مدل شباهت زیادی به Magnifica EVO ECAM290.61.S دارد. این قهوه ساز دارای سیستم شیر LatteCrema نیز می‌باشد و یک نشانه مفید روی مخزن شیر وجود خواهدداشت، بنابراین شما همیشه از مقدار مناسب شیر برای تخصص خود استفاده کنید. با دکمه ویژه «My Latte»، می‌توانید قهوه خود را با افزودن مقدار دلخواه شیر شخصی سازی کنید.

سایر ویژگی‌های اسپرسو ساز Magnifica 290 دلونگی عبارت‌اند از؛ آسیاب مخروطی استیل ضد زنگ با 13 مدل قابلیت تنظیم، قابل تنظیم قدرت قهوه، دما و مقدار شیر، سیستم کف کردن شیر اتوماتیک، مخزن آب قابل جابجایی (از جلو).

اگرچه می‌توانید با تغییر تنظیمات، یک کاپوچینو را نیز تقریبا درست کنید، اما همیشه مجبور هستید که جزئیات ترکیب‌بندی آن را بررسی نمایید. با این حال، من هنوز فکر می‌کنم که این سطح از مشارکت برای مصرف‌کننده عادی بسیار خوب است؛ زیرا سازندگان این محصول می‌خواهند قبل از شروع آزمایش به تنهایی با فشار دادن یک دکمه از نوشیدنی‌های قهوه اطمینان داشته باشند.

تا آنجایی که آسیاب‌های فولادی ضد زنگ در اسپسرسوساز استفاده گردد، نه صدای خاصی دارد و نه کاملا بی صدا خواهدبود. 

تفاله قهوه ساز تمام اتوماتیک DeLonghi 

باید مخزن آب و فیلتر آب را هر چند وقت یکبار تمیز کنید؛ ترجیحاً هر زمان که نیاز به پر کردن مجدد آن دارید که این کار چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد، اما این کار بهترین کیفیت قهوه را تضمین می‌کند. تنها چیزی که در اینجا آزاردهنده خواهدبود این است که دستگاه شستشو را بسیار جدی می‌گیرد و قبل و بعد از هر فنجان قهوه آب را از لوله‌ها پمپاژ می‌کند. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد، زیرا سینی نسبتاً سریع پر می‌شود، بنابراین باید بیشتر آن را خالی کنید. البته از نظر بهداشتی مخالفتی با این مسئله وجود ندارد.

اسپرسو ساز ECAM 23 دلونگی

ابعاد جمع و جور اسپرسو ساز ECAM 23 دلونگی کاملا استاندارد پیاده سازی شده است و این برند از طریق گنجاندن سیستم کف کردن شیر اتوماتیک، پیش گرمکن فنجانی و عملکرد 2 فنجانی، یک نقطه فروش منحصر به فرد ایجاد می‌کند.  

مثل همیشه، B در نام مخفف نسخه پلاستیکی مشکی است و شما می‌توانید نسخه نقره‌ای یا ترکیبی را انتخاب کنید. با این حال، گنجاندن پوشش فولاد ضد زنگ در این دسته بسیار چشمگیر است.

در ادامه ویژگی‌های اصلی آن را عنوان خواهیم کرد.

جنس: پلاستیک

رنگ: مشکی

کف کننده شیر: قفسه یکپارچه

رابط کاربری: نمایش متن با دکمه

پروفایل‌های کاربر: فقط عملکرد یادداشت

مخزن آب: قابل جابجایی

تعداد دیگ بخار: 1

فشار پمپ: 15 بار

حداکثر ارتفاع فنجان: 5.6 اینچ 

حداقل ارتفاع فنجان: 3.4 اینچ 

خرد کننده: آسیاب مخروطی استیل ضد زنگ

سطوح تنظیم آسیاب: 13

ظرفیت قیف لوبیا: 8.8 اونس 

بای پس از قبل آسیاب شده قهوه

دمای قهوه: قابل تنظیم

دمای کف شیر: قابل تنظیم

عملکرد 2 فنجان: بله (فقط نوشیدنی‌های غیر شیری)

دارای فیلتر آب

مصرف برق: 1450 وات

وزن: 9.1 کیلوگرم

ابعاد: 13.3 × 16.0 × 1.9 در 33.8 × 40.6 × 4.8 سانتی متر

ضمانتنامه: 1 سال

لوازم جانبی شامل: جزوه دستورالعمل

 

نتیجه اسپرسو ساز دلونگی مدل Magnifica 290 با Ecam 23

آیا بیشتر قهوه سیاه و هر از گاهی فقط کاپوچینو می‌نوشید؟ De'Longhi انتخاب خوبی است. هر دو مدل به شما این امکان را می‌دهند که با کمترین زحمت انواع قهوه را دم کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحه اصلی وب سایت ما مراجعه فرمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن