"خداحافظ 2020 ، بیست و بیست و یک ، ما اینجا هستیم!"

[ad_1] آیا واقعاً باید کاری انجام دهم که مدیران شرکت های کوچک یا متوسط ​​پا

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

آیا واقعاً باید کاری انجام دهم که مدیران شرکت های کوچک یا متوسط ​​پایدار در پایان این 2020 عجیب و غریب انجام می دهند؟ آیا باید در مورد تداوم تجارت ، ارتباطات خلاق ، روحیه تیمی و کارایی جمعی صحبت کنم؟ آیا مثل تیم ما برای تیم رویایی داده نشده اند؟ نه خانم ، نه آقا ، آنها داده نشده اند و من قطعاً می خواهم یک یا دو کلمه در مورد آنها بگویم: قابل توجه است که cApStAn حتی قبل از اینکه دولت های متبوع ما توصیه هایی را ارائه دهند ، به کار از راه دور روی آورد. جلسات روزانه جلسات و احوالپرسی های مجازی تشکیل می شد ، گروه های کاری مستقل کانال های ارتباطی داخلی خود را راه اندازی می کردند و مدیریت جلسات هفتگی خود را در مورد Covid-19 برگزار می کرد. از همان ابتدا ، اقدامات اتخاذ شده به (i) امنیت شغلی در cApStAn بستگی داشت. (ii) حفظ استانداردهای کیفیت و به موقع برای همه نتایج ، چه در پروژه های فعلی و چه در پروژه های جدید. و (iii) توسعه تجاری سازگار و حضور آنلاین افزایش یافته.

ممکن است دریابید که هیچ چیز غیرمعمولی در این حساب وجود ندارد و تاکنون می توانم موافق باشم. با این وجود ، میزان تعهدی که تیم cApStAn در روز 1 بازداشت نشان داده است ، خلق و خوی خوب ، تعهد جمعی برای پرورش روحیه معروف "برتری در میان دوستان" cApStAn در طول سال و ناکامی ها ، نبوغ قبلی آنها برای پاسخگویی به چالشهایی که قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده ایم ، همه فوق العاده بودند (و هستند). به همین دلیل است که در پایان این 2020 عجیب ، من مایلم از هر cApStAnite بخاطر تلاشهای بی وقفه و قابل ستایش آنها تقدیر و تشکر کنم. ما آزمایش های غربالگری اندازه گیری شن و ماسه را ترجمه ، اقتباس و بررسی کردیم. ما از مقایسه بین زبانی بین نسخه های چند زبانه ارزیابی حل مسئله اطمینان حاصل کردیم. خوب ، بگذارید امروز فریاد بزنم که نوشتن تیم cApStAn قابل توجه است و مهارت های حل مسئله انطباقی آنها استثنایی است.

با شکست Covid-19 ، رشد ما متوقف شد: ما شاهد کاهش از پایان سه ماهه اول تا اواسط سه ماهه دوم در سال 2020 بودیم. در سه ماهه سوم ، تجارت مجدداً افزایش یافت و رکورد فروش سه ماهه را برای همه شکست. در سه ماهه آخر سال 2020. در دوره آرام تر ، بیشتر ما 4/5 کار کردیم و درگیر برخی از پروژه های مهم و غیر فوری شدیم که مدتهاست در پس زمینه بوده اند. ما همچنین انتقال به Odoo ، بسته برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) خود را به پایان رسانده ایم. در پایان سال ، همه ما دوباره در حال حرکت هستیم ، با چشمانی روشن و دمهای بوته ای ، آماده حرکت کوه ها هستیم.

خوب از کجا شروع کنیم؟

cApStAn آماده برداشت بیشتر شبکه های مجازی بیش از حد معمول ، درخواست بیشتر برای پیشنهاد (RfP) بیش از حد معمول است ، مشتریان بیشتری به جمع آوری داده های عرضه شده توسط رایانه روی می آورند و بین المللی سازی و محلی سازی ارزیابی ها و تحقیقات بیشتر است. چالش ها و محدودیت های وضعیت بهداشت جهانی ممکن است ادامه داشته باشد ، اما به لطف کار فعال تیم ، ما در حال رشد پایدار ، برای مشارکت های جدید ، پروژه های بین المللی بزرگ مقیاس جدید ، ارزیابی ترجمه جدید ، پروژه های ترجمه و کیفیت زبان هستیم. بیمه اکنون که تمام هوش تجاری و تمام رویه ها متمرکز شده است ، فرایندها ، ارتباطات و پشتیبانی فنی cApStAn در سال 2021 حتی با کارایی بیشتری مدیریت می شود. سال cApStAn 20شما سالگرد یک سفر ناهموار بود - ما از جشنی که برای این مناسبت تهیه شده بود محروم شدیم - اما ما به سن بزرگسالی رسیده ایم ، چیزهای زیادی آموخته ایم ، اعتماد سازی کرده ایم ، تقویت شده ایم ، بنابراین اکنون می توانیم آواز بخوانیم: "بیست و بیست و یک ، اینجا آمده ایم!"

استیو دیپ ، مدیر عامل cApStAn LQC

همچنین مقالات و فیلم تیم cApStAn برای بیستمین سالگرد ما را در اینجا ببینید:

„2000-2020. چرا cApStAn cAStAn و دیگر داستانهای عجیب درونی خوانده می شود "

„2000-2020. لحظات به یاد ماندنی cApStAn ”

„2000-2020. آنچه در مورد cApStAn می گویند "

"2000-2020: سس مخفی در رشد پایدار cApStAn"


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن