خرید ضایعات آهن

خرید ضایعات آهن مشتری ضایعات آهن ابزار و وسایلاتی از جنس آهن در هر جایی که می‌بینید 

توسط HONARENEWS در 20 مهر 1401

خرید ضایعات آهن

مشتری ضایعات آهن ابزار و وسایلاتی از جنس آهن در هر جایی که می‌بینید استفاده می‌شود، اتومبیل، ساختمان‌ها، قوطی‌ها و… از آنجا که همه جا هست، بازیافت آن خوبتر از به دور انداختن آنهاست.۳۰ سئو از کل محصولات آهنی از آهن بازیافت شده ساخته شده‌است.با بازیافت آهن، خریدار ضایعات آهن می‌تواند حدود ۶۵ % از انرژی را به جهت ساختن آهن از سنگ معدن آهن ذخیره کند. بازیافت فلزات توده‌ای از آهن‌قراضه هست که در انتظار جزء‌جزء‌کردن و بازیافت و خرید آن به وسیله خریدارضایعات آهن است، فلزات می‌توانند بازیافت شوند و فولاد هم یکی دیگرمواد بازیافتی در عالم است. فلزات بازیافتی شامل % قابل‌توجهی از آهن ضایعات و افزودن کربن و دیگر مواد به ساخت فولاد هستند.

خریدارضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن

صنعت فولاد به طور فعال بیش از ۱۵۰ سال است که بطور فعال بازیافت می نماید چرا که این عمل از نظر اقتصادی سودمند است. بازیافت فولاد نسبت به سنگ معدن ارزان‌تر هست و آن را از شیوه مراحل تولید برای تشکیل فولاد جدید دستکاری می‌کند. فولاد هیچ کدام از خاصیت فیزیکی ذاتی خود را در طول فرآیند بازیافت از دست نمی‌دهد و در مقایسه دارای پالایش سنگ‌آهن به شدت انرژی و مواد مورد نیاز را کاهش می‌دهد. انرژی ذخیره‌شده در بازیافت، مصرف انرژی سالانه صنعت را حدود ۷۵ % کاهش میدهد که به ترازو به اندازه به جهت ایجاد ۱۸ میلیون منزل به جهت یک سال به اندازه است.

 ضایعات آهن چیست؟

به تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی که غیر قابل مصرف هستند ضایعات آهن یا این که آهن قراضه یاscrap می گویند. یکی از از کلیدی ترین منشاء فلز جهت کوره قوس الکتریکی قراضه ها می باشند. به این مدل قراضه ها ضایعات آهن می گویند. در واقع به موادی که بازیافت پذیر میباشند ضایعات گفته می شود و در تمام به مواد بدور ریخته شده در صنعت های ساختمانی و یا خودروسازی که قابلیت و امکان بازیافت و استفاده دوباره را داشته باشد نیز ضایعات می گویند. به آماده‌سازی مواد به جهت استعمال دوباره بازیافت می گویند. موادی که به طور معمول قابل بازیافت هستند عبارتند از آهن آلات قراضه، آهن، پلاستیک، شیشه، کاغذ، مقوا، بعضی از مواد شیمیایی زباله که بازیافت شده و تبدیل به کود کمپوست می شود . بازیافت مانع ضایع شدن منابع پرثمر وسرمایه های ملی می شود و مصرف مواد خام و مصرف انرژی را کم می کند. تولید گازهای گلخانه‌ای هم کلیدی همین فعالیت کاهش می‌یابد. خاصیت شیمیایی قراضه ها مستقیماً اساسی جور تولید و مرتبه فولاد ساخته شده بستگی دارد که شامل چندین موادسازنده اثرگذار و مضر می باشد. آهن قراضه احتمالاً فلزاتی مثل مس ، قلع ، روی و نا فلزاتی مثل فسفر و گوگرد را در خویش داشته باشد. موادسازنده گفته شده موجب می گردند کیفیت فولاد کمتر یابد . به این ترتیب اشکال آهن قراضه به خصوص آنهایی که موادتشکیل دهنده فوق الذکر را دارا هستند باید بازرسی و تفکیک شوند .در عاقبت % مصرف انواع آهن قراضه، به جهت شارژ کوره ها برحسب نوع فولاد تولیدی متفاوت می باشد. این مطلب موجب حیاتی یافتن ادغام شیمیایی قراضه به جهت ایجاد اشکال فولادهای ساختمانی و فولادهای آلیاژی و اختصاصی می باشد.

ضایعات

ضایعات

 در واقع ضایعات به واحدهای ساخت شده می گویند که حیاتی استاندارد های جهانی و یا این که استانداردهای تولید فرآورده مطابقت نداشته باشد و در فرآیند تولید آن ها را کنار گذارده باشند. این‌گونه ضایعات به بها قراضه به فروش می رسند. ضایعات ممکن می باشد دور ریخته شوند و یا به عنوان یک بخش کوچکی از مواد نخستین ساخت به عبارتی محصول یا این که بقیه محصولات آیتم استفاده قرار گیرد آن پاره ای از ضایعات کالا که ما انتظار داریم در شرایط معمولی و اثرگذار تولید به وجود بیاید و قابل در دست گرفتن نیست، ضایعات معمولی آن متاع به حساب می آید. به آن مقدار یا این که تعداد از ضایعات فرآورده که بخش اعظم از مقداری می باشد که ضایعات عادی ساخت شده اند، ضایعات غیر عادی متاع گفته می شود چون ما انتظار نداشتیم که آن ها به وجود بیایند و قابل در اختیار گرفتن نیز هستند.

 زائدات

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن